* Din perspectiva lui Niall *
După ce am luat micul dejun cu prietenii,am urcat în camera mea și mi-am pregătit hainele.Trebuie să mergem cu băieții la mall pentru cumpărăturile de Crăciun,dar nu am nici un chef de asta.Ceea ce e ciudat,având în vedere că e sărbătoarea mea preferată.
Tot ce vreau acum e să îmi petrec timpul cu fetele mele.De când le-am cunoscut pe Alexia și pe Rozi,viața mea s-a schimbat.Nu pot explica cum,dar eu m-am schimbat.
Încă și acum îmi aduc aminte de ziua în care am cunoscut-o pe Rozi.Noi ne-am cunoscut chiar marțea aceasta dintr-o prostie.O prostie care s-a dovedit a fi cel mai bun lucru din ultimul timp.Eu și băieții ne plimbam prin Londra bucurându-ne de puțin timp liber când deodată am văzut-o pe ea.Era atât de drăguță.Harry ne spuse să îl urmăm deoarece are o idee.Ea avea căștile în urechi și se învârtea pe stradă,fiind atentă la toate detaliile clădirilor.Mă îndoiesc că vedea sau auzea pe cineva.Avea un zâmbet mare pe față iar ochii îi străluceau.Ne-am luat după Harry fără să spunem nimic.Nu știu de ce,dar mi se părea o fată specială.Adică nu pare a fi ca celelalte fete.Și chiar nu vroiam să pice în capcana lui Harry.Totuși nu am zis nimic.Poate mă înșelam.Poate era la fel ca toate fetele pe care le-a fraierit Harry.
Ne-am apropiat de ea iar Harry s-a lovit de ea "accidental".Ea a fost luată prin surprindere și a căzut.Harry a făcut pe victima,ca de obicei,doar că de data asta nu i-a mers.În loc ca ea să-și ceară scuze,așa cum se întâmpla mereu,ea i-a dat replica.Cred că Liam a văzut același lucru ca și mine în ea.A vrut să o ajute să se ridice dar ea la respins.În timp ce se ridica nu înceta să îl critice pe Harry.Era cu spatele la noi,deci nu știa de cine se leagă.S-a întors cu fața la noi și a rămas surprinsă.Eu și Liam ne-am uitat unul la altul știind ce urmează dar se pare că ne-am înșelat.Ea l-a recunoscut pe Harry și a rămas surprinsă să îl vadă.Acesta a început să o roage să nu țipe și i-a zis că face orice numai să tacă,dar în loc ca ea să o ia razna,așa cum fac toate fetele,ea pur și simplu râdea de cât de stupid e el.Louis a început să râdă de situație iar Zayn a făcut mișto de alegerea lui Harry,numind-o "hatter".Ma deranjat să aud asta așa că am făcut ce știu eu mai bine:am fost simpatic!Sau cel puțin asta a fost intenția mea.Așa am aflat și numele ei:Rozi!Un nume frumos.Nu am apucat să zic altceva că Liam mi-o luase înainte.Și-a cerut scuze pentru comportamentul băieților,ea părând să-l înțeleagă.Pe când am vrut să spun ceva,Harry a trebuit să strice tot,începând să facă pe deșteptul cu Rozi.Nu mi-a plăcut cum s-a comportat cu ea și l-am văzut și pe Liam încordându-se.Harry a vrut să comenteze din nou iar eu și Liam ne-am răstit la el,ceea ce e ciudat.Adică noi meteu suntem pașnici.Rozi ne-a mulțumit după care a plecat.Toți am rămas surprinși și fascinați.Am stat pe loc până când am pierdut-o din priviri.Inima mă îndemna să merg după ea,să nu o las să-mi scape,așa că am fugit după ea.I-am cerut numărul de telefon și aș fi vrut să o chem la o plimbare când i-am văzut.Paparazzi!Oh Doamne!Trebuie să strice ei tot?Nu am vrut să îi stric viața cu asta,așa că am fugit.Mi-a părut rău că întâlnirea noastră s-a terminat așa,dar nu doream să o expun vieții crude de vedetă.Unora li se pare că viața de vedetă e una perfectă,dar nu e așa.Să fii vedetă poate fii un infern câteodată.Fani nebuni peste tot,paparazzi care inventeaza tot felul de povești,fără timp liber,fără prieteni adevărați...Da,viața de vedetă nu e perfectă,din contră.Uneori este un adevărat calvar,dar odată intrat în horă,nu mai scapi.
După ce am scăpat de paparazzi,i-am trimis mesaj la Rozi.Bănuiesc că nu se așteaptă la asta.Seara aceea am adormit vorbind prin mesaje cu ea.Nu știu cum e posibil,având în vedere că abia o cunoscusem,dar aveam încredere în ea.A doua zi m-am trezit și am vorbit cu ea la telefom până a trebuit să plec.Pe când am ajuns la studio am avut o surpriză:Liam întârziase!Era prima dată că întârzia.Așa că l-am sunat.Era într-un parc.Se pare că îl prinse ploaia când era la alergat.Am trimis șoferul după el iar după vreo jumătate de oră a ajuns și el fiind ud până la piele și doar într-o bluză subțire.Când l-am întrebat ce a pățit,el mi-a povestit cum se întâlnise cu Rozi.A început să îmi povestească tot ce au povestit.La un moment dat Zayn ne chemase în birou.La știrile mondene era un reportaj despre Liam și noua lui "cucerire".Au arătat și o poză:erau Liam cu Rozi îmbrățișați pe un leagăn.Râdeau și părea că nu au nici o grijă.Nu îi deranja că ploua cu găleata.Părea că atâta timp cât sunt împreună totul va fi bine.Eu și Liam ne speriasem când am văzut poza deoarece nu vroiam să o expunem,dar spre norocul nostr,ei nu i se vedea fața.Nici restul băieților nu au recunoscut-o,așa că nu era motiv de îngrijorare.Telefonul lui Liam a început să sune.Era nervos și se vedea că nu are chef de vorbit până în clipa în care a văzut cine îl suna.Atunci fața i s-a luminat și a răspuns zâmbind,fiind evident bucuros că acea persoană sunase.Imediat ce răspunse fața lui se transformă din una fericită într-una îngrijorată.Mi-am dat seama că e Rozi și am tras cu urechea la conversație.Se pare că Rozi se speriase de știre și acum plângea.Acest lucru ne-a făcut și pe noi doi triști.Am luat telefonul din mâna lui Liam și am vorbit cu o fată.Era Alexia,prietena ei cea mai bună.Am știut imediat cine e deoarece Rozi îmi povestise câte ceva despre ea.Am făcut cunoștință cu ea și am rugat-o să aibă grijă de Rozi.
CITEȘTI
O poveste încâlcită
FanfictionPrefața Te naști,trăiești și mori.Acesta este ciclul vieții.Dar oare asta e tot?Oare suntem creați doar pentru a iubi,a suferi și a pierde?Sau viața înseamna mai mult de atât?Ei bine,am o singură șansă de a afla:să-mi trăiesc viața!Știu c...