Capitolul XVIII

37 0 0
                                    

* Din perspectiva lui Rozi *

După câteva minute toți au adormit.Eu m-am desprins din brațele lui Zayn vrând să mă dau jos din pat.

-Unde mergi?întreabă Zayn somnoros.

-Mi-e puțin sete,spun eu coborând deja scările.

Am coborât în cameră unde am o sticlă cu apă plată,dorind să beau,însă surpriză!Liam e în patul meu,doarme îmbrățișând o perinuță.E atât de adorabil!Fața îi este încruntată,de parcă visează ceva urât,iar acest lucru nu îmi place deloc,așa că mă aplec să îl sărut pe frunte.În momentul în care buzele mele i-au atins pielea fină am simțit o mulțime de fluturi zburând în stomac.Atunci l-am făzut zâmbind asemenea unui copil.L-am învelit și atunci Liam m-a luat de mână și m-a tras lângă el.Acest gest m-a surprins și am crezut că e treaz.M-am uiatat la fața lui,dar el dormea asemenea unui îngeraș.M-am desprins ușor de el și am urcat în cameră.Zayn dormea dus așa că am coborât în camera mea,am închis ușa dulapului și m-am apropiat de Liam.Iarăși era încruntat,așa că l-am sărutat pe frunte.Nu îmi place să îl văd încruntat sau serios.M-a prins din nou de mână și m-a tras lângă el.M-am așezat comod lângă el,l-am învelit și am început să îl mângâi pe obraz.Obrazul lui e atât de fin dar totodată aspru de la barba care îi crește.Pare atât de matur cu ea și așa un bad boy uneori dar totuși când îl privesc în ochi...când îl văd zâmbind...E doar un copil.Știu că toată lumea crede că e cel mai responsabil și este numit chiar Daddy pentru asta dar...Nu știu.Acum că sunt aici și îl văd așa realizez câtă nevoie are de cineva.Da,pare să aibă tot ce își dorește,dar oare chiar e așa?Oare chiar nu îi lipsește nimic?Acum pare atât de mic...atât de lipsit de apărare...Pierdută în aceste gânduri și răpită de farmecul lui nu realizez că mi-a sărutat mâna,după care și-a pus capul pe pieptul meu și mâna în jurul meu.

-Nu te las să pleci,spune el încă dormind adânc.

După zâmbetul care i-a acaparat fața pot să îmi dau seama că viseazăceva frumos.Sau pe cineva...Îi aplic un sărut scurt pe frunte și fără să îmi dau seama deja am început să vorbesc în șoaptă.

-Ce-mi faci tu mie Liam?Oare e posibil să mă fi îndrăgostit de tine?Stau aici și mă uit la tine cum dormi,iar asta mă face să zâmbesc.Aș da orice să adorm așa și să mă trezesc la fel mereu.Să te văd cum dormi ca un copilaș în brațele mele,să simt parfumul tău peste tot în jurul meu,să mă joc cu părul tău așa de moale,să știu că tu ești al meu...Acestea sunt doar vise.Dar când mă gândesc la tine simt că aș putea face orice.Când te văd pe tine zâmbind mă simt de parcă aș pluti.Oare asta înseamnă să iubești?Dacă da,atunci eu te iubesc ciufulit mic ce ești!Dar nu îți pot spune asta când ești treaz.Nu pot să îți zic ce simt deoarece mi-e frică.Mi-e frică deoarece nu simți la fel ca mine,mi-e frică că te vei supăra,mi-e frică să nu te pierd.Dar îți voi spune acum.Te iubesc!spun eu adormind.

* Din perspectiva lui Liam *

Am adormit și tot ce visam erau Rozi și Zayn dormind îmbrățișați.Îi vedeam sărutându-se și asta mă durea.Îmi venea să țip când deodată am simțit pe cineva apropiindu-se de mine și sărutându-mă pe frunte.Buzele acelea moi și delicate,parfumul acela fresh...Nu aveai cum să nu le recunoști.Erau ale lui Rozi.Am prins-o de mână și am tras-o lângă mine dar ea a plecat.Sigur s-a dus înapoi la Zayn.Oare doar am visat?Sau ea chiar a fost aici?Nu...nu are cum să fii fost aici.Nu are de ce...

Vreau să mă trezesc și să plec de aici,să plec cât mai departe,să uit de ea,să uit că am cunoscut-o.Dar oare aș putea?Aș putea să plec,să o părăsesc tocmai pe ea?Nu,nu aș putea!Oricât de mult m-ar durea să o văd cu Zayn,nu aș putea să fiu încă una din persoanele care o părăsesc.Nu aș putea să o las aici,știind că ar putea păți ceva.Oricât de mult m-ar durea situația aceasta,are și părți bune.Când o văd zâmbind,când o văd uitându-se la mine cu acei ochi căprui care te fac să te pierzi în ei,când o simt în brațele mele...Pur și simplu mă simt împlinit.Mă simt de parcă nimic nu mai contează pe lumea asta înafară de noi doi.Când nu e lângă mine mă simt de parcă îmi lipsește ceva,de parcă aș fii gol pe interior.E ca și cum nu aș exista când ea nu e lângă mine.Oare asta înseamnă dragostea adevărată?Asta înseamnă să iubești sincer pe cineva?Dacă da,atunci o iubesc pe Rozi.O iubesc cu toată ființa mea!A fost dragoste la prima vedere,dar nu cred că și pentru ea.Aș vrea să ies din casă și să urlu cât mă țin plămânii că o iubesc,dar ea simte ceva pentru Zayn.O iubesc și asta nu se va schimba,indifetent pe cine iubește ea.Mă voi bucura de fiecare clipă petrecută cu ea ca și cum ar fii ultima.

La un moment dat simt pe cineva sărutându-mă pe frunte.E din nou ea.Oare visez sau ea chiar e aici?Fără să realizez am prins-o de mână și am tras-o lângă mine.Am simțit cum ceva,sau mai bine spus cineva,a căzut lângă mine.După o clipă am simțit-o așezându-se confortabil lângă mine,m-a învelit și m-a sărutat pe frunte.Acum sunt sigur că ea e aici.E atât de ușoară și de blândă...Numai ea poate fi.Vreu să îi spun că nu o mai las să plece de lângă mine dar nu cred că am reușit să zic ceva.M-a luat în brațe,jucându-se cu părul meu.Mi-am pus capul pe pieptul ei și mi-am pus mâna în jurul taliei ei,inspirându-i mirosul pielii.O aud vorbind și mă chinui să mă trezesc,să o ascult,să îi spun tot ce simt...dar nu pot.Îi aud vocea atât de catifelată gâdilându-mi auzul,dar nu reușesc să deslușesc ce spune.O singură propoziție a reușit să își facă loc prin gândurile mele acaparate de ea.

"...eu te iubesc ciufulit mic ce ești!"

Acele două cuvinte mi-au rămas întipărite în minte:"...te iubesc...!"Mă simt de parcă aș pluti pe un nor.Dar dintr-o dată vreau să cobor de pe acel nor și să mă trezesc la realitate.Vreau să o îmbrățișez și să îi spun cât de mult o iubesc.Vreau să mă pierd în privirea ei,să mă pierd în îmbrățișarea ei.Vreau să o protejez,să îi spun că o iubesc și că vom fi împreună mereu.Vreau să știe toată lumea că ea mi-a furat inima.Că ea este prințesa mea și numai a mea.

Dar nu mă pot trezi,așa că îi caut buzele,le sărut ușor,nedorind să o trezesc,și reușesc să îi șoptesc un "te iubesc".După asta mă pun înapoi la pieptul ei strângând-o mai tare în brațe.Am adormit inspirându-i parfumul și ascultându-i bătăile inimii.

* Din perspectiva lui Rozi *

Am simțit cum Liam și-a ridicat capul de pe pieptul meu și am vrut să mă trezesc,dar nu reușeam.La un moment dat i-am simțit buzele catifelate presându-le pe ale mele și două cuvinte spuse în șoaptă au ajuns la urechile mele,întipărându-se în mintea și în sufletul meu:"Te iubesc!".

Când am auzit aceste două cuvinte,am simțit că mă topesc.Simțeam că mă ridic încet spre cer și plutesc precum un nor.Vroiam să cobor ca să mă trezesc la realitate și să mă asigur că am auzit bine.Dacă era doar un vis?Dacă a fost doar imaginația mea?Dacă Liam credea că sunt altcineva?Sau dacă...Mereu este un "dacă" care nu te lasă să te bucuri.Am simțit cum Liam și-a pus capul înapoi pe pieptul meu și acum să strângea mai tare în brațe.Mi-am înfășurat mâinile în jurul gâtului și mi-am trecut mâna prin părul lui ciufulit.Cu asta am adormit buștean deoarece nu mai știu nimic de atunci.

După vreo două ore de somn,m-am trezit zâmbind.Liam dormea dus în brațele mele,având un zâmbet uriaș pe față.Era atât de frumos,dar a trebuit să stric momentul.Mă durea sufletul,dar nu vroiam ca ceilalți să interpreteze greșit,așa că m-am ridicat din pat și am coborât în bucătărie.Am scos prăjitura din tavă și am început să o feliez,punând-o pe farfurii.Am scos și niște boluri din dulap și le-am umplut cu chips-uri,alune,biscuiți și tot felul de gustărele.Am scos și dozele cu bere și sticlele cu suc din frigider și le-am dus în living.Am așezat totul pe masă,după care m-am dus în bucătărie să fac popcorn.

"Ce am făcut?Nu mai pot face așa ceva!Eu sunt cu Zayn acum.Liam e...El e doar un prieten și trebuie să mă obișnuiesc că așa va fi..."

-Ce bine miroase a popcorn!spune Harry căscând.

-Uuu,și eu vreau,spune Niall coborând scările.

-De ce te-ai trezit așa devreme?întreabă Zayn strângându-mă la pieptul lui.

-Ăăămmmm,nu am putut dormi,spun eu trezindu-mă din gândire văzându- pe băieți în bucătărie și pe Liam care tocmai a ajuns.

Am vrut să mă desprind din îmbrățișarea lui Zayn,dar el și-a împletit degetele cu ale mele.Mă uitam la Liam care părea că nici nu observă că eu eram acolo.Atunci mi-a trecut prin minte că eu defapt doar am visat.Liam nu îmi spuse că mă iubește.Acea a fost doar imaginația mea și dorința de a se întâmpla asta.

"Ești atât de naivă!Cum crezi că Liam s-ar uita odată la una ca tine?Ești patetică dacă credeai că ai o șansă!" Se pare că și propria mea conștiință mă judecă și râde de mine.

O poveste încâlcităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum