-Nu ai vrea mai bine prăjitură?îl întreb eu pe Niall dorind să îmi iau gândul de la tornada din sufletul meu.
-E gata?întreabă el bucuros.
Ador să îl văd aşa.E atât de adorabil.Când e fericit nu îşi arată vârsta.E ca un copilaş care se bucură de cadourile de sub brad în dimineața de Crăciun.
-Era gata înainte să ne punem la culcare,spune Alexia chicotind.
-Și mie deabia acum îmi spuneți?întreabă Niall bosumflat.
-Păi era fierbinte,deaia nu am zis nimic.Dacă mâncai atunci te durea stomacul,spune Alexia pe un ton jucăuș.
-Ok,să nu se atingă nimeni de prăjitura Fanta,spune Niall fugind în living.
-Bineee,spunem noi râzând.
-LOUIS!Scuipă,acuma!se aude Niall urlând.
-Ce s-a întâmplat?întreabă Liam speriat.Am ajuns cu toții în living și îl urmărim pe Niall cum îl zgâlțâie de umeri pe Louis.
-Louis s-a atins de prăjitura mea!spune Niall pe un ton smiorcăit.
Am început să râdem,iar câteva minute nu putem să ne oprim.E atât de adorabil mai ales când se leagă cineva de mâncarea lui.După ce reuşit să ne liniștim,ne-am pus pe canapea și ne-am uitat la un film romantic.
-E atât de romatic,spune Niall strângând-o pe Alexia în brațe.
-Ce dobitoc e ăla că a făcut asta!spune Louis.Cum să îi faci așa ceva unei fete?
Louis vorbeşte cu multă pasiune şi nervi totodată despre faptul că în film era un tip care s-a cuplat cu o fată doar pentru a obține ceva,ca în final să se îndrăgostească de ea.Dar era deja prea târziu.
-Poate avea un motiv,spune Zayn cu jumătate de voce.Și până la urmă el a iubit-o sincer,continuă acesta trăgându-mă în brațele lui.
Îmi place când se comportă aşa drăguț cu mine.Mă face să mă simt specială.Totuşi nu se compară cu Liam.Când sunt în brațele lui mă simt în siguranță şi iubită. Mă simt de parcă suntem singurii oameni.E ca şi cum timpul s-ar opri în loc şi tot ce contează suntem noi.Dar din păcate sunt singura care simte aşa.
-Dar nu îi faci așa ceva unei fete oricât de bun ar fii motivul,spune Liam serios.
Ce drăguț!Dar oare de ce spune asta?Oare...Nu!Sigur e doar un comentariu inocent.
-Hai mai bine să nu mai vorbim și să ne uităm la film,continuă Zayn.
După ce filmul s-a terminat,Niall a dat drumul muzicii și am început să cântăm și să dansăm.Așa au trecut următoarele câteva ore.
-Hey,ce ar fii să facem niște poze?întreabă la un moment dat Harry.
-Dar poze amuzante bănuiesc,continuă Louis.
-Când facem noi poze serioase?întreabă Liam râzând.
Așa am început și sesiunea foto.Erau poze care mai de care.
-Ne împrumutați niște haine?întreabă Niall râzând.
-Facem poze gen "noaptea fetelor"?întreb eu râzând.
-Genială idee,continuă Louis zâmbind pervers.Deci?
-Haideți sus,spune Alexia trăgându-l deja pe Niall după ea.
Ne-am dus în camera mea și am intrat toți 7 în dressing.După ce băieții și-au ales hainele,eu și Alexia am ieșit din dressing și ne-am pus în pat.Ea avea aparatul foto pregătit,iar eu aveam tableta pusă pe cameră video.Când băieții au ieșit de acolo,noi două nu mai puteam de râs.
CITEȘTI
O poveste încâlcită
FanfictionPrefața Te naști,trăiești și mori.Acesta este ciclul vieții.Dar oare asta e tot?Oare suntem creați doar pentru a iubi,a suferi și a pierde?Sau viața înseamna mai mult de atât?Ei bine,am o singură șansă de a afla:să-mi trăiesc viața!Știu c...