După faza ciudată de mai devreme,m-am îndreptat spre Starbucks.La un moment dat telefonul m-a anunțat că am un mesaj.Mă gândesc că e de la Alexia care cu siguranță a ajuns și își face griji pentru mine.Deblochez telefonul și văd că mesajul e de la Niall.Îl deschid și încep să citesc:
"Hei Rozi!Scuze pentru faza de mai devreme,dar am văzut o mașină cu paparazzi și nah...
-Niall
Primit la ora 18:58
Acum am înțeles de ce a făcut ochii mari și a fugit speriat.Am început să tastez și i-am trimis mesaj înapoi:
"E ok.Te înțeleg.Dacă ne vedeau,sigur izbucnea un scandal,având în vedere că eu nu sunt vreo celebritate.Chiar nu vreau să aveți probleme! :)
Trimis la ora 19:00
În cele din urmă am ajuns la Starbucks.Se pare că am avut dreptate în privința Alexiei.Ea este deja acolo,așteptându-mă.
-În sfârșit ai ajuns!spune ea în timp ce mă așezam.Unde ai stat atâta?
-Îți povestesc când ajungem acasă.No să-ți vină să crezi ce am pățit.
-Păi spune.
-Nu pot aici.Serios.
-Ok...spune ea uitându-se suspicios la mine.
-Hai mai bine să comandăm,spun eu schimbând subiectul.
După vreo oră petrecută aici,am pornit spre casă.Odată ajunse,am uitat de cele întâmplate.Am ajuns acasă,ne-am pus să mâncăm,după care am mers fiecare în camera ei.Odată ajunsă în cameră,mi-am luat lenjerie și un prosop și am intrat la duș.După ce am ieșit de la duș,mi-am luat telefonul și căștile intenționând să ascult muzică până adorm.
M-am pus în pat și am luat telefonul în mână.Atunci am văzut că am 2 mesaje noi și 10 apeluri ratate.Nu îmi dau seama cine poate fii,așa că deschid apelurile să văd.Se pare că toate apelurile sunt de la Niall.Acum mi-am adus aminte de cele întâmplate mai devreme.Pe urmă am deschis căsuța de mesaje.Ambele mesaje sunt de la el.
1. "Nu e faza că nu vreau să fiu văzut cu tine pentru că nu ești vedetă!Ideea e că tu pari o fată de treabă și nu aș vrea să devii o vedetă.Chestiile astea strică oamenii.Și nu ar fii nici un scandal,stai liniștită.Ești o fată drăguță,mi-ar plăcea să se creadă că ești prietena mea! :">
Primit la ora 21:37
2. Te-ai supărat pe mine sau de ce nu mai zici nimic?Îmi cer scuze dacă te-am supărat cu ceva!
Primit la ora 22:03
-Ce drăguț.
"Nu m-am supărat!Doar că am fost la duș.Crede-mă că nici nu îmi doresc să devin vedetă!Cu atât mai puțin așa! :)
Trimis la ora 22:05
Am continuat să vorbim prin mesaje vreo 2 ore după care eu am adormit și bănuiesc că el la fel.
Dimineața următoare m-am trezit din cauza telefonului care suna.Am răspuns cu o voce răgușită,neștiind cu cine vorbesc.
-Cine naiba nu are somn la ora asta?întreb eu neștiind cât e ceasul.
-Neața somnoroaso!Sunt Niall,spune acesta cu o voce caldă.Scuze că te-am trezit,dar nu mă gândeam că dormi.
-E ok,spun eu căscând.Neața!Cum de ești treaz la ora asta?Dar mai important,cât e ceasul?
-Păi e 6:30.Eu trebuie să merg la sală și pe urmă la studio.Te-am sunat doar să îți zic neața și să îți urez o zi bună.Vroiam să văd cum te simți.Și se pare că și un somn ușor în continuare,spune el râzând.
O Doamne!Are un râs așa de frumos!E chiar mai drăguț decât ce am auzit la televizor sau pe youtube.
-Mersi!Sper să ai o zi cât mai ușoară!spun eu căscând.Și sunt ok.
-Mulțumesc!Oricum îți mai trimit câte un mesaj când am timp.Acuma hai la somn cu tine!Somn ușor!
-Ok.Mersi!Pa!spun eu închizând.
M-am foit în pat cam o jumătate de oră,dar nu am reușit să adorm.Când m-am uitat la ceas,era deja 7:40.M-am ridicat din pat,mi-am pregatit hainele și am intrat la duș.Pe lângă lenjerie și prosop,mi-am luat hainele cu care urma să ies azi.Mi-am luat o pereche de blugi albaștrii și o bluziță mai groasă de culoare albastră deschis pe care scrie replica mea dragă "I'm not a freak!I'm just limited edition!".După asta am ieșit din baie și am văzut-o pe Alexia stând pe patul meu.
-Aseară ai uitat să îmi povestești ce ai pățit,spune ea.Și cu cine vorbeai pe engleză azi dimineață?Nu de alta,da m-ai trezit,spune ea somnoroasă.
-Păi e o poveste lungă,spun eu așezându-mă pe pat lângă ea.
-Avem timp,spune ea râzând.
Am început să îi povestesc tot ce am pățit după ce ea a plecat.Era uimită dar nu spunea nimic.
-Ei bine,și azi dimineță am vorbit cu Niall.Vroia să vadă cum mă simt.
-Interesant,spune Alexia,în voce simțindu-se neîncrederea.Chiar în momentul acela am primit un mesaj de la Niall.
"Scuze încă odată că te-am trezit! :o3
Primit la ora 8:19.
-Uite dovada!spun eu arătându-i mesajul.
-Uite Rozalie,e puțin ciudată toată faza.De ce ți-ar da Niall Horan numărul lui?Nu te supăra pe mine,dar e ciudat.
-Ok,n-ai decât să nu mă crezi,spun eu supărată.Știu că faza e ciudată.E ciudat și pentru mine dar mă așteptam să ai încredere în mine.
-Am încredere.Da faza asta n-are cum să fie reală.Nu te-ai lovit la cap atunci când ai căzut?
-Știi ce?Las-o baltă,spun eu coborând în bucătărie să mănânc.După ce am mâncat,am spălat vasele.
A apărut și Alexia,dar nu i-am zis nimic.
-N-ai decât să te superi!spune ea nervoasă.Dacă era invers,sunt convinsă că nici tu nu m-ai fii crezut!
-Te înșeli!Știu că e ciudat,dar ești prietena mea și am încredere în tine!
Spunând acestea,am mers în camera mea și mi-am schimbat hainele.Am chef să merg la alergat,așa că mi-am luat un trening,adidași si telefonul cu căști.Știu că e frig afară,dar îmi place să alerg.Mă liniștește.
Am ieșit pe ușă și am început să alerg.Cerul este înnorat și gata să ploaie,dar nu m-am oprit.Am continuat să alerg și când deja începuse să picure.Am văzut că urmează o furtună,așa că am luat-o înapoi spre casă.Începuse să ploaie torențial așa că am început să alerg și mai repede spre casă deoarece nu vedeam nici un loc uscat.
La un moment am călcat pe ceva și am alunecat.Pe când mă așteptam să lovesc asfaltul,cineva m-a prins.
Era...
CITEȘTI
O poveste încâlcită
FanfictionPrefața Te naști,trăiești și mori.Acesta este ciclul vieții.Dar oare asta e tot?Oare suntem creați doar pentru a iubi,a suferi și a pierde?Sau viața înseamna mai mult de atât?Ei bine,am o singură șansă de a afla:să-mi trăiesc viața!Știu c...