Băieții au terminat de înregistrat pe ziua de azi și ne pregătim să mergem acasă.Se vede pe ei că sunt obosiți,dar nici unul nu vrea să recunoască deoarece nu vor să își dezamăgească fanii.Știu cât de mult reprezintă fanii pentru ei,dar sănătatea lor e mai importantă.
-Hei,ce faceți acuma?mă întreabă Zayn văzând că îmi iau geaca pe mine,fiind gata să plec.
-Nu știu.Cred că mergem acasă.
-Nu ați vrea să veniți la noi?Așa,măcar mai petrecem timp împreună.Și poate ne uităm la un film sau ceva.
-Păi,dacă Alexia e de acord,de ce nu?spun eu ridicând din umeri.
-Zi te rog că veniți! se milogea Niall de Alexia făcând ochii mari iar buza de jos îi tremura.
-Cum aș putea să te refuz eu pe tine?
-Deci veniți? întreabă el afișând un zâmbet mare și strălucitor.
Nu știu cum de putea fii atât de adorabil.Niall e genul de băiat perfect,pe care nu ai cum să nu îl iubești.Deși e faimos de 4 ani,asta nu pare să îl fi schimbat.E un băiat normal,amuzant,care ar face orice să își știe prietenii fericiți.
-Da,spune Alexia chicotind.
-Yeeiii! exclamă Niall,sărutând-o apoi ușor pe obraz.Pe urmă a luat-o de mână și se apropia de mine și de Zayn.
-Veniți? întreabă el încercând să mă împingă spre ieșire.
-Acuma, spune Zayn prinzându-mă de mână.
Mâna mea se pierdea în pumnul lui.Mă surprinse gestul lui,dar nu ripostasem.Îl văzusem pe Liam luând-o în față.Astăzi a fost foarte rece cu mine.Adică,nu mă așteptam să stea toată ziua cu mine,dar după faza cu poza se distanța-se de mine.El mă asigura-se că nu e o problemă,dar se pare că mă mințise.Ce e drept,nu aveam ce să zic.Nu e ca și cum am fi prieteni.Eu una îl consider un prieten,dar se pare că nu e de aceași părere.Fără să îmi dau seama i-am dat drumul lui Zayn și m-am îndreptat spre Liam,când cineva m-a luat de mână și a început să mă tragă.Mă lăsasem târâtă pentru câteva secunde nerealizând ce se petrece.Pe urmă vocea lui Zayn mă trezise la realitate.
-Noi stăm în spate!strigă el împletindu-și degetele cu ale mele.
Când ajunsem la ieșire,dubița era deja în fața clădirii,cu portiera deschisă iar câțiva agenți de la securitate formaseră un culuar printre fani.Când am văzut atâtea fane,m-am oprit din alergat și m-am întors speriată.Atunci ajunse și Niall cu Alexia văzând ce se întâmplă.
-Ce ne facem acum? întreabă Alexia speriată.
Ultimul lucru pe care ni-l doream acum era un scandal.Dacă nu observam și ieșeam afară cu Zayn viața mea se terminase.Nu vroiam să apară poze cu mine și băieții pe internet,în reviste sau oriunde altundeva.Cu atât mai puțin nu vroiam să am de-a face cu niște fane nebune.
-Ce s-a întâmplat? întreabă Liam văzându-mă speriată.
Nu am văzut când a apărut,dar i-am auzit vocea inconfundabilă.
-S-a speriat de fane,spune Zayn chicotind.
Fără să îmi dau seama am fugit în brațele lui Liam,punându-mi capul pe pieptul lui.El mă strânse în brațe începând să mă mângâie pe spate.Câteva lacrimi au început să cadă,lăsând mici urme umede pe bluza lui gri.
-Ee hai așa! spune Zayn luându-mă din brațele lui Liam și întorcându-mă cu fața spre el.Sunt doar niște fete,spune el pornind spre ieșire.
CITEȘTI
O poveste încâlcită
FanfictionPrefața Te naști,trăiești și mori.Acesta este ciclul vieții.Dar oare asta e tot?Oare suntem creați doar pentru a iubi,a suferi și a pierde?Sau viața înseamna mai mult de atât?Ei bine,am o singură șansă de a afla:să-mi trăiesc viața!Știu c...