* Din perspectiva lui Rozi *
Am coborât în camera mea,mi-am luat trusa de machiaj și am urcat înapoi în mansardă unde mă așteptau Alexia,Niall și Liam.
-Ce ar fii să ne ocupăm mai întâi de Harry și Louis?întreb eu șoptind.
-Păi e totuna de care ne ocupăm prima dată,spune Niall zâmbind.
-Nu chiar.Dacă îl facem pe Zayn ultimul și se trezește,îl adorm la loc fără să bănuiască ceva,spun eu chicotind.
-Îmi place cum gândești,spune Alexia chicotind la rândul ei.
Am coborât în cameră și am pregătit ce aceam nevoie.
-Eu îi filmez,spune Alexia.
-Asta dacă nu merg mai întâi la baie și văd ce am făcut,spune Liam serios.
-Și ce ar fii dacă nu ar putea folosi băile?spun eu ridicând din sprâncene.
-Și cum faci asta?întreabă Liam neîncrezător.
-Simplu:dimineață tot ce trebuie să facem e să ne trezim înaintea lor.Baia mea și a Alexiei e închisă,așa că mai rămân baia de sus și cea de jos unde lăsăm apa să curgă,dând impresia că cineva face duș.Băieții o să coboare în living unde noi îi așteptăm și Alexia îi filmează.Cum vi se pare?întreb eu mulțumită de idee.
-Ești genială!spune Niall sărutându-mă pe obraz.
-Ți-am mai zis că ești un mic geniu diabolic?întreabă Alexia râzând.
-De multe ori,spun eu chicotind.
-Mda,păi o să îți mai spun!
Am intrat în camera Alexiei unde Harry și Louis dorm duși.Le punem fond de ten pe față,îi dăm cu ruj și creion negru de ochi,după care Liam le-a făcut o poză.Am ieșit din cameră și am coborât la parter,unde ne-am închis în baie.Odată ajunși aici,nu ne mai puteam opri din râs.
-Ok,deci mă bucur că m-am trezit,spune Liam râzând.Nu aș vrea să mă trezesc arătând ca un zombi.
-Mai degrabă ca Joker,din Batman,spun eu râzând.
-Ok,deci uitați-vă numai la poză,spune Alexia neputându-se opri din râs.
După câteva minute bune de râs,am redevenit serioși.
-Ok,deci băieții se trezesc la 6:30-7...,spune Niall.
-...ceea ce înseamnă că noi ne trezim la 6,continuă Liam.
-Ok,deci punem alarma să sune la 6,zice Alexia.
-Pun doar eu alarma și vă trezesc și pe voi,spune Liam.Dacă Zayn aude alarma,se trezește și ne strică socotelile.
-Ok,dar nu ne faci farse,spun eu serioasă.Că de nu...
-După asta,chiar nu aș vrea să te supăr cu ceva,spune el chicotind.
Am urcat în camera mea și l-am machiat şi pe Zayn.Pe când să terminăm,Zayn și-a ridicat somnoros capul de pe pernă.Atunci am sărit în pat și i-am pus capul pe pieptul meu.M-a prins de mijloc și ma tras mai aproape de el,adormind la loc.
-Pfiiuuu!spun eu ușurată.Faceții o poză!
-Gata,spune Liam.Acum somn ușor,că mă pun să dorm.
-Noapte bună!
Am adormit gândindu-mă la ce se întâmplase mai devreme.După puțin somn,mă trezeam și adormeam la loc.Nu îmi găseam locul,și m-am uitat la ceas.Arăta ora 04:57 a.m.Ok,deci nu mai puteam dormi,și până la 6 mai era o oră.M-am dat jos din pat și am coborât în camera mea.Liam dormea,așa că am intrat în baie.M-am pus în fața oglinzii și mă uitam la mine.Am văzut câteva lacrimi rostogolindu-se pe obraji ca mai apoi să cadă pe marmura de pe masca de chiuvetă.
CITEȘTI
O poveste încâlcită
FanfictionPrefața Te naști,trăiești și mori.Acesta este ciclul vieții.Dar oare asta e tot?Oare suntem creați doar pentru a iubi,a suferi și a pierde?Sau viața înseamna mai mult de atât?Ei bine,am o singură șansă de a afla:să-mi trăiesc viața!Știu c...