9/Şaşırtan Teklif

6.3K 323 105
                                    

Ah aşk !

Ne güzel şey... Ne güzel bir duygu. Yapılmadık şeyleri yaptıran, insanı hiç olmadık bir karaktere büründürecek kadar güçlü bir duygu aşk. Bazen iyi, bazen kötü. Net olan tek şey insanın karakterini değiştirdiği.

Kara, uzun saçları ile oynayan Fırat'ın dizlerine uzanmış, güzel gözlerini gözlerine kilitlemişti. Yaklaşık on dakika önce bir itiraf almıştı. Kalbi kuş olup uçarcasına sevinirken, şaşırmıştı da. Duygularının tek taraflı olmadığını duymak eşsiz bir duyguydu. Kalbi hızlı atarken, heyecanını belli etmemeye çalıştı. Dudaklarından eksik olmayan tebessüm güzel yüzünü aydınlatırken adamın ona daha da aşık olduğundan bihaberdi.

"Çok güzelsin"

Fırat'ın fısıltı şeklinde çıkan sesiyle yüzünü kapatıp kıkırdadı.

"Şımartıyorsun beni Fırat ağa" dedi.

Fırat kısık bir kahkaha atarken "Gördüğümü söylüyorum Lorin Hanım" dedi.

Lorin utançla gözlerini kaçırırken kendilerine doğru gelen araca takıldı. Plakasına baktığında korku ile doğruldu. Kara saçları Fırat'ın burnuna değerken Fırat kokusunu içine çekip gülümsemişti.

"Eyvah abim!"

Lorin ağacın arkasına saklanırken kurmuştu bu sözleri.

Fırat Lorin'in sözleri ile etrafına baktı.

"Kimse yok Lorin" dedi ayağa kalkıp yanına giderken.

Lorin göz ucu ile etrafına bakarken gittiğini görünce derin bir nefes verdi.

"Abimin arabasını gördüm bir an. Burada, senin yanında olduğumu bilseler keserler beni" dedi.

Fırat anlayışla başını sallarken "Haklısın" dedi.

Empati kurduğu zaman kardeşinin bir adamla görüşmesini hoş karşılamazdı.

Lorin Fırat'ın asılan yüzünü görünce kaşlarını çattı.

"Ne oldu Fırat?" diye sordu merakla.

Fırat omuz silkip "Aslına bakarsan seninle böyle buluşmamız doğru değil Lorin. Biri görürse senin adın çıkar benim değil. Bilirsin buralarda erkek ne yaparsa yapsın baş tacı olur. Ama aynı şey sizin için geçerli değil" dedi.

Lorin gözlerini devirirken "Noktasına virgülüne kadar katılıyorum. Eee şey o zaman bir daha buluşmayız. Çok haklısın" dedi.

Fırat, Lorin'in bir daha buluşmayız lafına takılırken "Yok öyle de olmaz" dedi aniden.

Lorin muzip bir şekilde gülümserken "Peki nasıl olacakmış?" diye sordu.

Fırat aklına gelen şey ile gülümserken Lorin'e doğru adım attı. Aralarında mesafe bırakmazken elini Lorin'in beline atıp kendine doğru çekti. Dudaklarının arasında fazla mesafe kalmazken ikisi de heyecanlandı. Fırat'ın kara gözleri Lorin'in dudaklarına değerken Lorin utançla eğdi başını. Fırat çenesinden tutup yüzünü yüzüne çevirirken gülümsedi. Alnına uzun bir öpücük bırakırken Lorin'in gözlerinin dolduğundan habersizdi. Geri çekilirken fark etti.

"Ağlıyor musun sen?" diye sordu.

Lorin gülerek başını sallarken "Bakma sen bana. Duygulandım" dedi.

Fırat başını sallarken saçını okşadı.

"Evleniriz... Gönlümün sultanı iken evimin sultanı olursun. Çocuklarımızın annesi, benim canım ciğerim olursun. O zaman kimse hiçbir şey diyemez" diye fısıldadı.

Dilemma (TÖRE) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin