Üç dört santimetre sağımda olan komşuma ''Pişt'' diyerek seslenip ekledim ''Şirin, baksana buraya''
''Efendim''
Güldüm, hemde seslice ''Kabul ettin bakıyorum''
''Tartışmaya devam edip ağlamanı istemediğim için kabul ettim'' yerde olan ellerini göğsünde birleştirmişti bunu söylerken ''Yoksa halen şirin olanın sen olduğunu düşünüyorum''
''Şirin olan bensem sen nesin peki?''
Omuz silkti ''Yakışıklıyım'' derken saçlarını son derece garip biçimde savurmuştu.
Haklıydı, yakışıklı olduğunu inkar edecek halim yoktu fakat şu anda derin (!) bir tartışmanın içinde olduğumuzdan dolayı altta kalmaya hiç niyetim yoktu doğrusu ''Yakışıklı mı? Yakışıklı öyle olunmaz''
Kolları halen göğüs hizasında çapraz biçimde dururken çocuğunu azarlamaya gelen anne edası vardı üzerinde ''Nasıl olunurmuş?''
''Dur öğreteyim'' deyip fırsattan istifade ederek kalçam üzerinde ona doğru kaydım. Güç uygulamadan, yalnızca dokunarak kollarını aşağı indirmesini belli ettiğimde bunu hemen anlayıp iki kolunu birden yerle dik bir konuma getirdi.
''Önce saçlarından başlayalım'' derken parmaklarımı çoktan saç tutamları arasına daldırmıştım bile. Her hareketimde uçuşan saç telleri yeni yıkandığının işaretiydi. Ayrıca kullandığı şampuan her ne ise çok güzel kokuyordu.
Taehyung ''Saçlarım gayet güzel'' dese bile ben ona aldırış etmeden oynamaya devam ediyordum ''Sana çok yakışacak bir stil yapıyorum şu an, sessiz ol'' derken parça parça ayırdığım tutamları iki parmağım arasına alıp döndürüyor, birbirlerine yapışmalarını sağlıyordum. Tüm tutamları hallettiğimde kirpiye benzeyecek, ben ise çok eğlenecektim.
''Moda ile ilgilisin galiba'' dediğinde onaylayıcı birkaç mırıltı çıkardım. Hemen ardından çıkardığım onaylayıcı sesler, belimde bir çift el hissetmemle beraber nefesimi içime çekerek oluşturduğum korkma efektine dönüşüverdi.
O sakince ''Sadece belinden tuttum'' dese bile ben çoktan geriye çekilmiştim bile. Artık kollarım saçlarına şekil verecek kadar yakında değildi.
''Bitti'' derkenki sesim az önce yaşamış olduğum ani şoktan ötürü kısık çıksa bile duyduğundan emindim ''Aynaya bakabilirsin''
Taehyung başını bana göre sağına çevirip aynaya baktığında ilk olarak olarak ''Kirpiye benzemişim''dedi, normalde bunu söylerken gülmesi gerekiyordu fakat benim yaydığım negatif enerji yüzünden o da durgunlaşmıştı sanırım.
Ben ise o saçlarını eski haline getirmeye çalışırken duvar köşesindeki yerimi almıştım ''Evet. Amacım buydu zaten''
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator | vmin ✔
Short StoryAsansörde kaldıkları 51 dakika aralarında bir elektrik oluşması için yeterliydi hatta belki biraz fazlaydı bile #5 vmin (02.03.2019)