''Sence bir tatlı olsaydın ne olurdun?''
Taehyung'un saçlarını yapmamdan sonra üç ya da dört dakika geçmişti sanırım. Onu güya yakışıklı gösterecek saçlarını yapmayı bitirdikten sonra bacaklarının arasından ayrılmış, eski yerime geri dönmüştüm. Tam olarak eskisi gibi olmasa da duruşlarımız benziyordu. Şimdi biraz daha yakın olmamız dışında tabi...
Çok bekletmeden cevap verdim ''Nereden aklına geldi şimdi bu?''
''Zaman geçirmeye çalışıyorum'' derken başını benimkine yasladı ''Sessizce oturmayı mı tercih edersin?''
Onu önce ''Hayır'' diye yanıtlayıp hemen ardından ''Pamuk şeker tatlı sayılıyorsa pamuk şeker olmak isterdim''
Kendine çektiği dizlerine destek verdiği elleriyle oynamaya başladı ''Neden pamuk şeker peki?'' diye sordu, başı halen benimkine yaslanıyordu.
''Bilmem'' aslında bunu söylerken omuz silkecektim ama başını sarsmamak için bu fikirden vazgeçtim ''Özellikle beyaz olanları çok hoşuma gidiyor. Pembe olanlara çok fazla kimyasal katıyorlar''
''Uzun zamandır pamuk şeker yemedim'' dedikten sonra bir müddet düşündü ''Hatta neredeyse liseden beri yememişimdir''
Sordum ''Bir insan nasıl pamuk şeker yemeden yaşar ki?''
Belli belirsiz kıkırdadığında saçlarımız birbirine girdi ''Sanki çok gerekli bir ihtiyaçmış gibi konuştun'' kelimelerinin arasına hafif gülüşler giriyordu ''Temel ihtiyaçlarımızdan biri olmadığına göre pamuk şeker yemeden de gayet rahatça yaşayabilirim''
Gülüşüne karşı o görmese bile tebessüm edip ''Sen hangi tatlı olmak isterdin peki Bay çok bilmiş?'' diye sorduğumda cevabın, cümlem biter bitmez gelmesini beklemiyordum.
''Tiramisu'' dedi ''Ama yalancı tiramisular daha güzel oluyor nedense''
''Yalancı tiramisu nasıl bir şey?''
Bana döndü fakat burnu yanağıma sürtündüğü için tekrar eski konumuna döndü ''Kedi dili bisküviden falan yapılıyor işte. Hiç yemediğini söyleme''
Onu taklit edercesine ''Temel ihtiyaçlarımızdan biri olmadığına göre kedi dili yememiş olmam çok normal'' dediğimde yüksek sesle gülmesini beklemiyordum. Hatta tak aksine koluma vurur diye düşünmüştüm.
Oldukça yükses bir sesle gülerken başını benimkinden ayırdı ve yüzünü bana çevirdi. Kare şeklini anımsatan gülüşü halen etkisini korurken konuşmaya kaldığı yerden devam etti ''Asansörden çıktığımız zaman sana tiramisu ısmarlayacağım'' dedi ''Sakın unutturma''
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator | vmin ✔
Short StoryAsansörde kaldıkları 51 dakika aralarında bir elektrik oluşması için yeterliydi hatta belki biraz fazlaydı bile #5 vmin (02.03.2019)