12.25

7.7K 725 200
                                    

Kapatmış olduğum gözlerimi saçlarımda gezinen bir çift el hissetmemle birlikte açıverdim. Bacakları üzerine yatmış olduğum Taehyung, beni rahatsız etmemeye özen göstererek kapıya doğru dümdüz uzatmış olduğu bacaklarını bağdaş kurar duruma getirmiş, hemen ardından ise saçlarımla oynamaya başlamıştı.

Dokunuşları son derece yumuşaktı. Hatta benimkilere nazaran oldukça uzun olan parmakları öyle narindi ki hali hazırda var olan uykumu daha çok getiriyordu. Bu durumdan pek şikayetçi olduğum söylenemezdi açıkçası. Saçlarımla oynanmasını severdim.

Taehyung'un ''Jimin'' şeklinde soru sorar biçimdeki cümlesine mırıldanarak karşılık verdiğimde konuşmaya devam etti ''Uyuyacak mısın?''

Gözlerimi yeniden kapatıp cevap verdim ''Evet''

''Uyumasan olmaz mı?'' diye sordu ''Seninle konuşmak hoşuma gidiyordu. Evine döndüğünde uyursun''

''Böyle diyorsun ama saçlarımla oynadığın için daha çok uykum geliyor'' dediğim anda ellerini saçlarımdan çekmesini beklemiyordum. Onu kırmış olduğumu düşündüm ve aklımdan özür dilemeyi geçirdim fakat Taehyung çoktan söze girdiği için geç kaldım.

''Keşke seni evimde besleyebilsem'' dediğinde gözlerimi hafifçe aralayıp sordum ''Ne?''

''Keşke seni evimde besleyebilsem diyorum'' diyerek tekrar edip ''Miniciksin ve o kadar tatlısın ki kedi niyetine eve almak isterdim seni'' diye ekledi ''Hem sessiz evime ses getirmiş olurdun''

Sordum ''Şirindim şimdi de kedi mi oldum?''

''Her zaman kediydin'' diyen Taehyung karnımın üstüne yerleştirdiğim ellerimden birini tuttuğunda belli belirsiz irkildim çünkü bunu yapmasını beklemiyordum. Saniyenin belki de onda biri kadar bir süre sonra gözlerimi yeniden kapattım.

''Sen nesin o zaman?'' diye sorup Taehyung araya girmeden devam ettim ''Sakin sahip ve kedi tavırlarına başlama yoksa tokat atarım''

''Atmazsın'' cümlesi oldukça netti.

Elimin üstünde gezinen parmaklar yüzünden geriliyordum fakat kötü türden bir gerilim değildi ''Nereden biliyorsun?''

''Çünkü seni az çok tanıdım''

Taehyung'a ait parmaklar benim parmaklarıma doğru ilerleyip düzensiz daireler oluştururken konuşmaya devam eden ben oldum ''Nasıl biriymişim bakalım?''

O ''Zaman geçirmek amacıyla sorduğum bütün sorulara vermiş olduğun cevaplar sayesinde çocuk ruhlu olduğunu anladım'' derken ben başımı rahat ettirmek için Taehyung'un bacakları üzerinde kıpırdandım fakat o konuşma hızını hiç kesmedi ve ''O kadar cana yakın birisin ki seninle yarım saat geçiren biri bile en yakın arkadaşınmış gibi hissedebilir'' dedi oldukça derin çıkan sesiyle ''Aşırı masum birisin ve şirinsin ama bunu seni kızdırmak için söylediğimi sakın düşünme''

Sadece kendimin duyacağı tonda söylendim ''Sana tokat atacağım''

''Şirinsin ve bilmiyorum işte kapalı alan korkun, başını kolların arasına alıp köşeye çekilmen ve bunun gibi şeyler bende seni koruma isteği oluşturdu bu yüzden kediymişsin gibi hissetmeye başladım''

''Kedi değilim''

Küçük bir kıkırdamanın ardından ''Biliyorum'' dedi ''Kedi olsan sana bu denli düşmezdim zaten''

Elevator | vmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin