''Jimin-ah'' ilk defa bana seslenirken saygı ifadesi kullanmıştı.
Ona dönmeden cevapladım ''Ne?''
''Kızdın mı?'' aradan neredeyse beş dakika geçmişti ve sorduğu tek şey buydu, gerçekten.
Başımı iki yana sallarken ''Hayır'' dedim ''Kızmadım''
''Niye yüzün asık bir şekilde, duvarın köşesinde kollarını çapraz yapıp oturuyorsun o zaman?''
Önce omuz silktim ''En başından beri böyle oturuyorum'' dedikten sonra ise ''Dikkat etmedin galiba'' diye ekledim.
''Hayır, dikkat ediyordum'' deyip ses tonunu değiştirdi ''Yani demek istediğim hareketlerine dikkat ediyordum'' daha yumuşaktı sesi artık ''En başından beri izliyorum ve şu anda sinirli olduğunu anlamama yetecek kadar bilgim var'' neden bir anda yumuşadığı hakkında bir fikrim yoktu açıkçası.
Cümlesini bitirir bitirmez ''Sinirli değilim'' dememe rağmen ''Habersizce belinden tuttuğum için mi?'' diye soruverdi.
''Hayır''
''Biliyorum kapalı alan korkun var üstüne üstlük neredeyse karanlık bir ortamda oturuyoruz ve sen o şirin gözlerinle bana odaklanıp saçlarımla oynarken habersizce sana dokunmam hataydı'' bu, kurmuş olduğu en uzun cümle olabilirdi ''Özür dilerim'' dedi ''Yani düşüncesiz davranıp seni korkuttuğum için falan işte''
Cümlemi kurmadan önce ona döndüm ''Yine şirin dedin'' bakışmayalı beş dakika kadar oluyordu sanırım.
''Bu konuda anlaştığımızı sanıyordum''
''Yakışıklı olmana yardım edecek saçlarını bozduğuna göre şirin olmayı kabul etmiyorum Kim Taehyung''
Uzun süredir duymadığım gülüşünü kulaklarımla buluşturdu ve ''Vay'' derken sesli harfi uzattı ''Şimdi de Kim Taehyung mu oldum?''
Sırıtan suratına karşılık kaşlarımı kaldırdım. Kollarım hali hazırda göğsümde birleşmiş olduğundan dolayı resmen trip atma pozisyonundaydım ''Evet, adın bu değil mi?''
Kıkırdamaya devam ediyordu ''Barışmamız için ne yapmam gerekiyor?''
Cevap vermeden önce düşünüyormuş gibi yaparak tek elimi çeneme yerleştirdim ve ''Şeye ne dersin?'' diye sordum ''Saçlarını yapmaya kaldığım yerden devam etmeme?''
''Normalde hayır derdim ama barışacaksak evet diyorum''
Halen kaşlarım kalkıktı fakat bu seferki daha değişikti ''Haber vermeden hiçbir yerime dokunmayacaksın ama''
Sağ elini alnına yerleştirdi ''Emredersiniz efendim!''
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elevator | vmin ✔
Short StoryAsansörde kaldıkları 51 dakika aralarında bir elektrik oluşması için yeterliydi hatta belki biraz fazlaydı bile #5 vmin (02.03.2019)