Běželi jsme přes celý park a doběhli k rozcestí.
"Nahoru,rovně nebo dolů" začala jsem zmatkovat.
,,Pojď jdeme tudy"chytl mně za ruku a běželi jsme.
Jusstine kde máš všechny věci, když máš jenom batoh.
Pár věci (důležitých) tady...zbytek doma a u kamarádů....."Crrrr" Danny volá....
Ty mu to nevezmeš?" zakoutil hlavou
Měla bych? Když jsem ho vážně potřebovala... neměl zájem ho zvednout.
....Položil...Hele teď mi volá , zjistím co se děje.
"Coje brácho" chytl mně přitom za ruku a usmál se.,,Kamo kde je Claudie??" řekl naštvaným a zoufalým hlasem.
,,Hele tady proč" zarazil se a podíval se na mně. Viděl jak sem se plácla do čela a nevěřícně se na mně koukla.
"Tyvole si děláš prdel ne, kde ses?!"
křikl do telefonu.,,Hele uklidni se je v bezpečí, jasný " pousmál se.
"S tebou no, to není dej mně ji k telefonu." řekl velmi naštvaně.
"Kde jsi byl ty, když tě potřebovala?"zarazila jsem se, když to vyslovil.
Odpověd jsem, ale neslyšela."Dej mi ho!" zakřičela jsem.
"Danny nevím proč jsi na něj hnusný on se o mně postaral, když ty ses na mně vykašlal a šel sis někam užívat.
Zklamal jsi mně.
Řekl si mi, že jsi tu pro mně!" a chtěla dát telefon Jussovi..ale..,,Bojím se o tebe, chápeš!
Ty Jusstina neznáš je to děvkař a hulí, to ti asi neřekl co?" když to dořekl dala jsem Justinovi mobil a začala brečet."Na tohle nemám" a rozběhla jsem se pryč.
"Ne počkej, Claud já ti to vysvětlým." běžel za mnou. Stůj křikl.
,,Ne,nechci už nic slyšet nevěřím ani tobě ani Dannymu nechte mně oba být." začala jsem rychleji utíkat a otírat si slzy.
"Juss,mě doběhl a chytl mně za ruku."
Claud stůj , já vím,že jsem ti asi ublížil, ale já byl takový zmrd dlouho vím to, ale už nejsem...změnil jsem se vážně.
Vím dělal jsem hodně špatných věci?ale já se poučil... Od prvního okamžiku co jsem tě uviděl, jsem si řekl,tahle
je jiná než všechny ostatní co jsi měl, važ si toho, že se s ní bavíš.
Dokaž ji,že už nejsi ten zmrd a děvkař,který jsi byl.... Promiň, nechci ti nějak ublížit, takže jestli chceš jít sama nebudu ti v ničem bránit..je to tvoje rozhodnutí...
Mám tě rád Claud.Když dořekl tyhle poslední slova,začala jsem brečet..
,,Přestaň Claud"nebreč řekl Justin a přibližoval se ke mně.
Proč vždycky mně se musí líbit ty hajzlové,co využijí holku a pak ji jednoduše odkopnou. Já jsem tak pitomá.
"Nejsi sakra!" slyšela jsem, že se mu změnila barva hlasu.
"Já jsem jenom zmrd,který si nikdy holky nevážil." ukápla mu slza.
Cože kluk brečí kvůli holce(kvůli mně)
není možný..řekla jsem si pro sebe.Sedla jsem si na kousek kamene a nechala slzy téct volným proudem.
"Justine" zvedla jsem hlavu směrem k němu.
"Ano? " zvedl hlavu.
"Kde byl Danny když jsem mu volala."
"S Am, ale on byl totálně mimo,pili spolu " hrklo ve mně, když to dořekl....Danny totiž nepije.
ČTEŠ
NOVÉ JÁ
FanfictionKniha je o 17- ctileté dívce jménem Cloudie Bakerové, která začíná žít nový život u tety a nevlastního strýce. Mají ale syna Dennyho, o kterým Cloudie neví. Claudie nastoupí do nové školy a konečně si najde tu správnou nejlepší kamarádku, kterou s...