16.

2.3K 72 0
                                    


,,No víš...ehm.... jak"

Ne, nejsem skočila jsem do řeči Dannymu, který se snažil něco říct.

J"Takže jsi volná" šibalsky se usmál.

"Kámo, nech si zajít chuť jasný!" a přitáhl si mně k sobě.

J,,Ale, ale tady někdo žárlí" poplácal ho na rameni se smíchem.

"Přestaň" zčervenal.

,,Pojďte raději dovnitř a bavit se, než se tady dohadovat" dořekl větu a chytl mně za ruku a táhl davem lidí. Viděla jsem jak se Dannyho pohled změnil ve vražedný a totálně nasraný.
Ukázala jsem mu rukou ať je v klidu a on se jen pousmál a šel za námi.

Nalil mně do kelímku vodku s džusem a začal si semnou povídat. Po 3 kelímkach už jsem to na sobě začala cítit, ale pořad jsem byla v pohodě a dělala jakože nic. Poznala jsem hodně nových lidí. Vůbec nechápu co se to semnou děje. Poznavám nové lidi a nebojím s jich. Bavim se skoro se všemi, ale určitě to dělá ten alkohol, protože jinak bych byla tichá a moc se neprojevovala.

"Claudie? " zavolal na mně někdo povzálí.

Otočila jsme se a viděla hnědovlasého kluka, který šel ke mně. Mezitím si prohrábl vlasy a usmival se. Proč s nim nemůžu chodit.. nebo můžu.. ale to nejde přeci.. Já ho chci teď a tady, klidně bych si to s ním tady na tý kuchyňské lince rozdala. Už se ke mně blížil a mně se rozbušilo ještě víc srdce. Měla jsem ho plnou hlavu. Moje myšlenky se zvětšovali a zvětšovali.
Musím se uklidnit.....protože melu kraviny... vážně mně pomotal hlavu.

"Ahoj kočko" řekl opilý blonďáček.

"Ahoj Dennisi" políbila jsem ho a on to nečekal.( upřímně já taky ne)

,,Ty jsi opilý Danisi, žejo ?" chytl mně za ruce a chtěl něco říct, ale já ho zastavila.

,,Můžu tě tu nechat osamotě? Půjdu za Am, Vaness, Nathalii a Rebecou?" oznámila mu.

,,Jasně, jdi!" a vlípl mně polibek.

Začala jsem hodně pít bavit se s dalšími lidmi, vůbec sem nevěděla kolik je hodin, ale bavila jsem se neskutečně moc. Najednou sem uslyšela povědomí hlas jak křičí moje jméno.
Otočila jsem se a viděla Dannyho.
Seděla jsem na gauči s holkama a popíjela několikátou skleničku, když John zavolal.

!Lidi a teď se přemýstíme k bazénu!

Během vteřiny se tam seběhlo nespočet
lidí. Zvedli jsme se s holkama z gauči a pozorovala jak tam všichni skáčou. Ani jsem nevěděla, že je tady tolik lidí. Nejdřív tam naskákalo jen pár kluků a pak i holek. A zbytek se tam tak různě poschazoval nebo naházel. Přeci jen je léto, ale i tak ten bazén není úplně teplý. Přišla jsem blíž a slyšela svoje pištějící kamarádky jak jsou v bazénu.

"Jdeš taky?" objal mně někdo ze zadu.

,,Ne, tohle není nic pro mně "zasmála se a položila kelímek na zem.

,,Jak se jmenuješ?" řekl opilý kluk.

"Claudie" co ty ?

"Oliver " usmál se, máš krásný jméno.

"Díky" falešně jsem se usmála, protože jsem se necítila úplně v bezpečí.

"A nechceš si jít nachvíli povídat?" sjíždějí mně pohledem.

,,Hele zatím asi ne půjdu asi za Ronni a Nathashou, koukni." ukázala jsem rukou na pištějící holky.

,,Jasně, tak zatím" a šel za holkou opodál.

Chvíli jsem stála u bazénu a dívala se na všechny ty lidi jak po sobě cákají vodu a smějí se. Chtěla jsem už odejít když jsem uslyšela známy hlas.

,,Claudinečkooo ahoooj ty jsi tady, proč nejsi tady semnou." a natahoval ke mně ruku.

,,Ne, já do bazénu nepůjdu Denisi a přestaň mně prosit jasný" začala jsem se smát.

,,Dobře, ale pojď mně tedy prosím pomoc z toho bazénu." šibalsky se usmál.

Natáhla jsem k němu ruku a on ji pevně stiskl, jelikož je to kluk a má pochopitelně sílu a já byla opilá...zatáhl mně za ruku a stáhl mně za ním do vody.

"Danisi!!" bouchla jsem ho do ramene a on se usmál.

"Tak nakonec tu jsi!" začal se nahlas smát.

,,Nesnáším tě, víš to!" to mám za to,že jsem ti chtěla pomoct. Zasmála sem se a chtěla vylézt z bazénu, ale někdo si mně otočil k sobě.

Pojď ke mně a spojil naše rty. Začali jsme se líbat a já mu zajela do jeho mokrých krásných vlasů. Chytil mně za pas a zvedl mně. Položil mně na okraj bazénu a řekl.

"Miluju tě princezno" když dořekl tyhle tři slova sevřel se mi žaludek a nevěděla co říct. Přeci nemůžu chodit s mým bratrancem. Vždyť je to na hlavu. Ale určitě to říká, protože je opilý.. přesně tak to je.. projela ve mně poslení myšlenka.

Zvedla jsem se a šla za Johnem, jestli se můžu někde usušit.
Poslal mně nahoru do koupelny a ještě stihl zavolat klidně tu můžeš přespat místa je tu dost.

NOVÉ JÁKde žijí příběhy. Začni objevovat