Lidi přes sebe křičeli a strkali se kdo bude první ve vlaku.
,,Vidíš to Sári?" zasmála se.
,,Jo, mazec " a zasmála se semnou.
Davy lidí se posouvali směrem k vlaku a my se Sárou stály úplně vzadu a jenom se dívali.
,,Neviděla jsi Maxe?" optala se a všude se rozhlížela.
,,Ne!" když to dořekla ihned do mně žďuchla ať se kouknu.
,,To si dělá ze mně prdel ne ?!" zadívala jsem se na kluka, který mně totálně ignoroval a hleděl jsi své děvky.
Jednu ruku měl na prdeli a v druhý držel věci.
Dělá se mi z něho zle, tohle nemůže být 'můj Max'. Když mně spatřil zarazil se a začal zmatkovat.
Sedli jsme si do vlaku a čekali až se vlak rozjede. Vytáhla jsem si sluchátka a jedno dala Sáře a pustila písničky. Zaposlouchala jsem se do běžící hudby a vnímala jen ji, do té doby než jsem otevřela oči.
Zastavilo se mi srdce, když jsem viděla tu krávu jak seděla na Maxovi a líbala ho.
,,Cloud, neřeš ho" zadívala se mi hluboko do očí.
Vzala jsem si mobil a šla volat Rebbi.
Rozbrečela jsem se ji do telefonu a hledala ji všude po vlaku. Byli se třídou až úplně v posledním vagónu. Když jsem ji uviděla rozběhla se k ní a začala ještě víc brečet.
,,Proč mně to dělá Beck, proč?" vzlykla.
,,Já nevím Claudinko, proč se chová jak magor, myslela jsem si, že se změní kvůli tobě, ale asi ne." pevně mně přitiskla k sobě.
,,Hele já už půjdu jo",,Tak zatím" otřela mi slzy a já se vydala do našeho vagónu.
Když už jsem v dálce zahlédla tu krávu jak se po něm válí zase se mi začali hnát slzy do očí.
Procházela jsem kolem nich a dívala se Maxovi do očí. On mně ihned zbystřil a hleděl mi provinile do očí.
,,Claud počkej, ty jsi brečela!?" a nahl se ke mně.
,,Nech mně napokoji" křikla jsem.
Sedla jsem si zpět k Sáře a všechno ji řekla.Po několika hodinách jsme dorazili na místo. Vystoupili jsme z vlaku a čekali na ostatní. Kufry a batohy nám naložilo menší auto a jen na naše místo. Byl to takový camp u velkého jezera. Po hodinové cestě jsme tam konečně došli.
Rozdělili jsme se do pokoje a vybalili si.
Večer jsme si dali jenom večeři a povídali si, seznamovali se s programem a s lidmi ze druhé třídy.
Dneska jsme vůbec nic nedělali. Byla jsem ráda, že mám pokoj jenom z Beck.
Sára byla se svoji sestrou a nějakýma dvěma holkama, se kterýma chodí Rebbi do třídy.
Leželi jsme na posteli když mám někdo zaťukal na chatku.
,,Dále" křikli jsme obě naráz.
,,Ahoj kočky, co vy tady tak samy" zasmáli se dva kluci, které jsem neznala.
,,Alexi, Brede, co chcete?" křikla na ně Beck.
Pokecat si prosimtě s tvoji kamarádkou.
,,Nemá zájem"okřikla ho
,,Beck, klidně ať tu jsou" usmála se na něj.
Sedli si k nám na postel a začali si semnou povídat. Uběhla chvílka, když zaklepaly další lidi a přišli k nám.
Bylo nás tam asi 8. Uběhlo několik hodin a my si stále povídali. Nakonec jsem usla na nějakém klukovi.Ráno jsem se probudila na rameni nějakýho neznámými kluka. Beck ležela na mém a kolem nás bylo asi 5 lidí. Vždyť jsme nic nepili tak co tady všichni dělají?
Rychle jsem se zvedla s šla do koupelny, dala si sprchu a upravila se. Převlékla se do čistého oblečení a zbudila Rebecu.
ČTEŠ
NOVÉ JÁ
FanfictionKniha je o 17- ctileté dívce jménem Cloudie Bakerové, která začíná žít nový život u tety a nevlastního strýce. Mají ale syna Dennyho, o kterým Cloudie neví. Claudie nastoupí do nové školy a konečně si najde tu správnou nejlepší kamarádku, kterou s...