Probudil mně šílený zvuk budíku.
Ne, ono je zase pondělí. Vstala jsem z postele a šla se nějak upravit. Šla jsem k Rebbi do pokoje, ale nikde nidko. Moje kroky vedly do kuchyně, kde stála snídaně se vzkazem dobré ráno holky.
Tím pádem nebyli Rebecci rodiče doma. Kde je tedy Rebecca?
Volala ji, pslala a nic.
Našla jsem si Nicka na fb a napsala jestli je u něho Beck.
Odepsal asi o 20min, že je a co potřebuji.
Byla jsem tedy v klidu a věnovala se snídani.Už jsi připravena na odjezd ?
Přišla mi zprava od Maxe.
Jo, proč?
Tak si vem věci a pojď ven.
Ehm, fajnVzala si mobil kabelku a šla ven.
Když jem otevřela dveře stál tam hnedovlasý vysoký kluk s úsměvem na tváři.
,,Co tady děláš?" udivila sem se.,,Překvápko ??" šel směrem ke mně.
,,Pěkný překvápko, teda " usmála se.
,,Tak můžeme ?" a postavil se přede mně.
,,Jo, můžeme jasně" nasedla do auta.
Ve škole to bylo šílený, prostě mně to tam nejde, Sára není ve škole, takže se nemám ským bavit a nudim se. Píšu si tedy z Beck.
Beck? Jsi ve škole ?
Nejsem, proč?
Jen tak... si s Nickem?
Se ptáš ještě jo?
Tak musím, co kdyby ne.
"Třído, zítra odjíždíme na ten školní výlet, jak jsem vám na začátku roku řikala, tak vám to jenom připomínám.
Zítra se sejdeme o půl 8 na nádraží"Ihned jsem ti napsala Rebi, jestli jede taky.
Napsala mi, že jim to včera třídní oznámila a že jedou taky. Zaradovala jsem se.,,Ještě jsem vám zapoměla říct, že s námi pojede u vedlejší třída a o den později přijede i 4 ročník." dořekla
Becky on jede i tvůj Nick, když je ve čtvrťaku ne ?
Jasně, že jede, právě to je na tom to super
,,Slečno Beckerová, co ten mobil, okamžitě ho ukliďte"
"Jaj" zabručela jsem.
Bylo mně fuk, co mlela a dál si psala s Beck.,,Tohle už není možný, chcete jít semnou do ředitelny?" zvýšila hlas.
Psala jsem dal a bylo mně to jendo.
,,Dej mi ten mobil!" zakřičela a já ji jo podala.
,,Na konci hodiny!" křikla.
Celá hodina, neutíkala apsolutně vůbec a tak sem koukala na Maxe a usmívala se na něj. Po hodině jsem si pro něj došla a samozřejmě nesmělo chybět několik kecu k tomu.
Po škole jsem šla do města na nějaký rychlý oběd.
Sedla jsem si do jedny pizzerky a napsala Beck, ať příjde.
Pokládám mobil a slyším hluk a křik opodál.
Najednou se ze zatáčky objeví partička hezkých kluků a jdou přesně uprostřed, aby si jich každý všiml. Hodně klukům to tam dost slušelo, ale když jsem uviděla známou tvář přestala jsem na chvílí dýchat. Ne jen, že byl
totálně nádhernej a k sežrání, ale držel v ruce cigaretu. ,,Maxi ?!" křikla jsem.
V dálce přicházela Beck a koukala přesně na stejný místo jako já a vytáhla mobil.
"Claud, viděla jsi to?"když přišla ke mně.
,,Jo!" řekla jsem nasraně.
,,On kouří?" vyjekla udiveně.
,,Asi !" dívala se stále na něj a on se zrovna otočil.
Zastavil se a podíval se na svoji ruku, kde držel cigaretu. Jen se na mně provinile díval a já uhla pohledem.,,Claud, jsi v pohodě?" chytla mně za ruku.
,,Jasně, mně je to úplně jendo" zalhala jsem.
Objednali jsme si jidlo a povídali si. Seděli jsme tam celkem dlouho.
,,Nepůjdeme už? "přeci jen, musíme si jít zbalit.
,,Jasně, jdeme" zaplatili a šli.
Cestou domu, jsme poslouchali písničky a já projížděla chat s Maxem a divala se, jestli mi nenapsal. Nic.
Přestala jsem vše řešit a začala zpívat s Rebeccou naši oblíbenou písničku.
Když jsme přišli domů, pozdravili rodiče a a každá šla do svého pokoje balit.Cink
,,Máš zbaleno?" otevřela mobil a četla zprávu od Becky.,,Ne, válím se v posteli ty ?" odpověděla jsem v mžiku.
,,Taky ne, dělám to samý" když jsem zprávu rozklikla začala se smát.
,,Tak já jdu na to" odpověděla a zvedla se z postele.
Otevřela jsem skříň a házela na postel různé oblečení, co bych si mohla vzít. Balila jsem celkem dlouho, nevěděla jsem vůbec co sebou. Vždy mně poradila mamka......babička, teď musím vše zvládnout sama. Nakonec jsem dala věci do kufru a šla na večeři, protože už nás 2 krát volala paní Kllarsenová.
Po jídle už jsem se šla osprchovat rychle projela socialni sítě a chystala se ke spánku.
"Nenapsal mi cely den.....jakto?? "řekla si potichu
A s telefonem usla v ruce.Ráno
Zazvonil mně budík, který jsem ihned vypla a ležela dál. Zazvonil znovu a znovu, až sem se tedy nakonec zvedla z postele.
"Mám 5% jakto ?" vyjekla jsem.
Rychle se oblékla, dala mobil na nabíječku a hodila do batohu powerbanku. Běžela si udělat rychlý vajíčka.
Sedla jsi ke stolu a jedla. Rebecca lítala kolem mně a nevěděla co dřív.
Moji pomoct, ale nechtěla.
Když se konečně najedla a všechno připravila, její taťka nás odvezl na nádrží, kde už stála naše třídy.
Její taťka odjel a my šli každá ke své třídě. Přišla jsem k Sáře a začali jsme rozebírat novinky co se odehráli.
ČTEŠ
NOVÉ JÁ
FanfictionKniha je o 17- ctileté dívce jménem Cloudie Bakerové, která začíná žít nový život u tety a nevlastního strýce. Mají ale syna Dennyho, o kterým Cloudie neví. Claudie nastoupí do nové školy a konečně si najde tu správnou nejlepší kamarádku, kterou s...