17.

2.3K 70 2
                                    

Když jsem se usušila, vylezla jsem z koupelny kde stál kdo jiný než Denny.

"Kampak jsi mi zmizela princezno" a opřel se o zeď aby pnespadl.

,,Usušit se" a jemně ho podepřela, aby nespadl.

,,Děkuji, že se o mně tak staráš, ale já jsem úplně v pohodě. "

Když to dořekl zamotaly se mu nohy a začal na mně padat naštěstí jsem ho včas chytla,aby nespadl na kachličky v koupelně.

"Díky" a postavil se na nohy.

,,Asi si pujdeš lehnout!" zavelela jsem.

,,No, půjdu stebou" a chytl mně kolem ramen.

,,Nene, to nepůjde sem tvoje sestřenice, nemůžeme spolu..."

,,Přestaň, můžeme všechno chápeš"řekl opilý Denis a vlekl mně do pokoje.

,,Ne, Denny...jsme opilý mohli bychom toho litovat"

Chvíli jsme se dohadovali...ale zaslechl nás John, který zrovna šel po schodech.

,,Nějaký problém?"

"Ne, žádný!!" křikli jsme oba naráz.

,,Fajn, tak si to tu s ním užij" řekl a strčil do Johna.

"Danny sakra!" chtěla jsem se za ním rozběhnout, ale John mně zastavil.

"Nech ho" a stiskl mi zápěstí.

,,Fajn" a vytrhla mu ruku z jeho zápěstí.

"Jak se ti líbí party ?" řekl důrazně.

"Líbí a moc" a založila si ruce na prsou.

,,Ty seš pořad mokrá nechceš půjčit triko nebo mikinu ?" a vedl mně do jeho pokoje.

Víš, je mi to trapný, ale jo ...Je mi celkem zima.

Vytáhl bílý triko šedou Nike mikinu a šedý tepláky. Půjčím si jen triko, džíny mně uschly.
Děkuji moc.
Začala jsem si sundávat triko... "snad se otočíš ne" vykřikla jsem.

,,Jo, promiň jasně" pomalu se otáčel, ale ještě stačil říct.
"Máš hezkou braletku" a projel celé mé tělo.

"Johne!" vykřikla jsem.

"Promiň" proviňile zklopil zrak a jen tak stál.

Když jsem se oblékla do jeho oblečení, sedla si na postel a řekla, že tu chvíli zůstanu a pak půjdu za Dannym.
Nechceš si spíš povídat?
,,Dobře, chvíli můžeme" aspoň se trochu poznáme.
Začali jsme si povídat. Podívala jsem se na mobil a zjistila, že uběhla asi hodina.

,,Nepůjdeme už?" začala jsem se zvedat.

Ještě ne a nahl se ke mně.

,,Johne co to děláš ?" křikla jsem.

,,Hele pojď si chvíli užít jen ty a já" blížil se ke mně blíž a blíž a já začala couvat.

,,Ne já nechci přestaň!" odstrčila jsem ho.

,,Ale chceš, vždyť jsi sama kluka nemáš tak si pojď užít." chytl mně za obě ruce a lehl si na mně.

,,Sakra Johne pusť mně" házela jsem sebou a začala křičet.

Najednou do pokoje vtrhl Danny!

"Danny, co tu děláš?" vykulila jsem oči.

,,Johne, nech moji holku laskavě napokoji!" křikl a rozeběhl se k němu.

"Tvoji holku? " vždyť s ní nechodíš tak na co si tu hraješ.

"Nech ji napokoji, jasný" chytl ho za triko a okamžitě mu vrazil pěstí.

John okamžitě spadl na podlahu a já se rozeběhla Dannymu do náruče.

"Děkuju" silně ho stiskla.

/Pohled Dannyho/
Když jsem tam Claud nechal s Johnem sešel jsem dolů a šel se napít, měl jsem vztek. Že spolu nemůžeme spát a chodit spolu, protože je příbuzná. Měla pravdu, jako vždy proč jsem vždy tak tvrdohlavý a nikdy ji neposlechnu.
Chtěl sem se tam vrátit, ale zastavili mně kluci a zakecali jsme se. Už jsem tolik nepil, abych se tu neválel po zemi jako ostatní.
,,Hele neviděl jsi někde Johana a Claud?" zeptal sem se svého kamaráda.

"Ne, promin" napil se svého panáku.

Začal jsem ji všude hledat. Uběhlo tak 20 minut a stále nikde nebyla, už jsem vážně nevěděl kde je. Najednou mně napadlo,že jsme se pohádali nahoře, tak jsem tam vyběhl s uslyšel Cloud hlas. Přišel jsem ke dveřím a poslouchal. Bylo ticho a najednou Claud zakřičela ať ji nechá být. Vtrhl jsme tam a viděl ji v posteli s Johnem. Chtěl jsem odejít, ale viděl jsem Cloud bezmocný obličej a byla asi dost ráda, že jsem přišel. Jsem na ní sice naštvaný, že tam sním zůstala, když jsem ji říkal co je zač, ale přeci jen...mám ji rád a nebudu na ní jen tak koukat, když vidím jak mně její nádherný oči prosí o pomoc.

/Pohled Cloudie/
Danny mně chytl za ruku a vedl davem lidí pryč.

"My už jdeme ?"

,,Ano tu chceš ještě být ?"

,,Ne... už ne.."

,,Výborně, tak pojď "chytl mně za ruku a táhl pryč.

,,A co auto? " zastavila jsem se.

,,Domluvil sem se s Condrathem, že my ho zítra odpoledne přiveze a my teď jedeme taxíkem." domluvil svůj monolog.

,,Dobře"

V texixu bylo ticho jenom jsme seděli vedle sebe bez jakého koliv slova.
Dojeli jsme před náš dům zaplatili, vystoupili a šli dovnitř.

"To co jsi mi řekl si myslel vážně ?" promluvila jsem do ticha

"Co jsem ti řekl ?!" zaváhal

"Ty jsi to nepamatuješ?" nahnaly se mi slzy do očí.

"Ne, nevím o čem to mluvíš!" tím zkončil celý náš rozhovor.

Média (John)

NOVÉ JÁKde žijí příběhy. Začni objevovat