46.

1.2K 37 3
                                    

,,Jak jako bránil jsem tebe" dala si ruce v bok.

,,Prostě o tobě nikdo hnusně mluvit nebude" křikl.

Jenom jsem stála a poslouchala....nevěřila jsem vlastním uším co slyším.

,,Promiň, jak jsem se choval" vypadlo z něj.

,,Prosím?"

,,Choval jsem se jako totální kretén a navíc jsem ublížil sobě, ale hlavně tobě. Mrzí mě to" klesl hlasem.

,,Co jsi to právě řekl?" nevěřila jsem.

,,Mám to zopakovat znovu?"

,,Ne.....jenom nemůžu uvěřit, že něco takového od tebe slyším."

,,Změnil jsem se a uvědomil jsi co vlastně chci"

,,A co teda chceš" šeptla jsem.

,,Viděla jsem jak se ke mě blíží a zastavil se těsně u mého obličeje."

,,Tebe" polk.

Jeho čelo se dotklo mého a já cítila jak se jeho tělo konečně uvolnilo z napětí. Zklopil oči a zíral na moji pusu. Netrvalo dlouho a cítila jsem mokré rty na mé puse. Polibek byl jemný a velmi příjemný. Nikdy předtím mě takhle nepolíbil. Odtáhl se a usmál se.

,,Chyběla jsi mi víš to" šeptl mě do ucha a mnou projel blesk.

,,Ty mě taky a to tak moc, že si to nedokážeš představit" usmála jsem se.

,,Vážně, jak moc" poštuchoval mě narážkama.

,,No prostě hodně " křikla jsem.

,,A ukážeš mi to ?" Zvedl mě ze země a hodil do náruče. Nesl mě celou dobu...nastalo mezi námi ticho..

,,Vím, že sexem se to nevyřeší, ale toužím po tvém těle tak moc, že to dlouho nevydržím"

Silně jsem Polka. Došli mi slova. Nevěděla jsem co říct, tak jsem raději mlčela. Ono někdy nic neříkat je mnohem víc, než mluvit. Začali jsme se líbat víc a víc kroužila jsem mu rukama tam kde to jen šlo. Po chvíli jsem zajela do jeho intimních partii a jemně mu ho mačkala. On začal dělat to stejný, jeho prsty byly na povrch hodně studené, ale po chvilce zteplaly a byly ve mě. Byla jsem tak moc vzrušená, že bych žádnou předehru ani nepotřebovala. Max mě v okamžiku zvedl a šel směrem ke kuchyni, položil mě na jídelní stůl a začal mi rozepínat knoflík . Byl velmi jemný a něžný, přesně tak jako vždycky. Sundal mi kalhoty a rychle i moje kalhotky. Jeho pusa se přemístila k mým vnitřním stehnům a já si jen užívala ten dokonalý pocit. Ležela jsem na stole a jenom vzdychala, chtěla jsem ho mít už v sobě tak moc, že jsem Maxovi pomohla a jednou rukou si to dělala. Vstala jsem a vzala jeho penis. Začala jsem pomalu, ale jakmile Max zrychlil, dělala jsem to dvakrát tak rychleji jak on mě. Jeho ruka přestala pracovat a jen vzdychal. Vzdychal hodně, tím myslím opravdu hodně, nikdy předtím jsem ho takového neviděla. Začal vyslovovat moje jméno tak hlasitě, že jsem o to víc zrychlila. On se zničeno nic předklonil a byl ve mě. No a teď to začalo, začal do mě silně narážet a po chvíli jsem myslela, že bude po mě. Max vylezl na stůl a mačkal silné moje prsa. Claud přidej, přidej slyšela jsem, jak pomalu vydechoval. Otočili jsme se spolu na stole a teď jsem byla já, která to vedla. Začala jsem se jemně pohybovat a pomalu narážet. Začala jsem ho ještě víc dráždit, takže jsem z něho slezla a začala ho líbat. Když jsem se dotkla prstem jeho penisu sykl. Rukou jsem to celé projela a zmáčla mu ho. "Claud sakra, co to déláš?"
Umlčela jsem ho jemným líbáním na týlku. Sjížděla jsem níž, niž až jsem byla u jeho podbříšku. Jemně jsem se zvedla a sedla si na kolena. Jenom jsem se o něj otírála. Vzdychal a mačkal mi zadek. Musím říct, že i pro mě to nebylo úplně lehké nebýt v něm, ale po chvíli když jsem viděla jeho oči jak mě prosí, vyhověla jsem mu.
Teď už to nebyl hodný Max, začal si semnou dělat co chtěl. Vstal semnou a naplánované mě na zeď. Celou dobu jsem ho líbala a ryla nehty do zad. Už jsem opravdu nemohla, ale Max jakoby oživl a začal ještě víc. Hodil mě na gauč , jeho pusa byla v moji vagíně a jedním prstem mi to dělal. ,,Teď budu zlý já" šeptl.
Myslela jsem si, že to nezvládnu. Prohýbala jsem se v zádech a vzdychala. ,,Maxi dost, já už nemůžu" vykřikla jsem.
Max jakoby mě neposlochal a šel do mě. Ani neumím spočítat kolikrát jsme se za tu dobu udělaly.
Začal mě líbat a pomalu přestavat. Tenhle náš sex byl ten nejlepší co jsem kdy zažila.

,,Tak co odpuštěno" usmál se a chytal dech.

,,Co myslíš?" ušklíbla se.

,,Klidně můžeme pokračovat" šibalsky se usmál.

Ale když viděl můj obličej, začal se smát.

Miluju tě.

Já tebe, lásko moje.

NOVÉ JÁKde žijí příběhy. Začni objevovat