23.

1.9K 62 2
                                    

Bylo ticho. Mlčky jsme seděli a obě se dívali před sebe.

,,Ehm ty se znáš s ?" nedořekla větu, protože přišel Max.

,,Uuuž ahoj krásky, seznamujete se " vzal si židli a sedl si před nás.

"Haha, co chceš Maxime" uchechtla sem se na něj.

"Cloud, co děláš po škole ?" naklonil se ke mně Max.

,,Ještě nevím, proč ?" a přišla blíž k jeho obličej.

,,Nechtěla bys semnou odpoledne někam zajít ?" udělal psí oči.

,,Ehm, já nevím" posunula jsem se na židli blíž k němu.

"Prosím" a chytl moji ruku.

,,To mám brát jako rande?" zasmála se.

,,Ehmm no....tak kde tě mám vyzvednout?" a vstával ze židle.

"Napíšu" a mavla mu. On kývl hlavou a šel za klukama.

"Koho jestli znám?" odvrátila jsem pohled na Sáru.

"Už nikoho" zasmála se, a mně došlo na koho se ptala.

Po několika hodinách ve škole jsem šla konečně domu(k Beck) Přišla jsem kolem půl 3. Měla déle školu, než já, takže jsme se nějak ani neviděli. Ona je sice ve stejném ročníku, ale má více hodin.
Přišla jsme k Beck domů a šla rovnou do kuchyně se najíst. Udělala jsem si něco rychlého k obědu a bežela do pokoje.
Měla jsem ješte chvíli čas, tak jsem ležela v posteli a koukala na seriál.
S Maxem jsme se domluvili, že mně počká v Javorově ulici
(kousek od Rebiiho domu) nechci, aby věděl, ze bydlím u Rebeccy.
Šla jsem se upravit a převleknout. V sobotu se mám stavit u mně doma, pro věci. Jsem dost nervózní, nechci ho nikdy vidět. Vlastně jeho a Jusse, jsem viděla naposled na ty party.

Koukla jsem se na mobil a zjistila, že apsolutně nestíhám. Vyběhla jsem z baráku a běžela na místo setkání.
Už v dálce jsem viděla, že tam stojí černé auto....spomalila jsem a vytáhla jsem mobil z kabelky. Dělala jsem, že si s někým píšu. Došla jsem k černému autu a otevřela dveře.

"Ahoj promiň, čekáš dlouho ?" koukla na něj.

Ahojky, né vůbec a nemusíš příště běžet já bych ti neujel" zasmála se.

"Ehmm, Dobře" malinko mi zčervenaly tváře.

,,Kam bys chtěla?" pousmál se a nastartoval.

,,Je mi to asi nějak jedno" a zapla si pás.

,,Tak se nech tedy překvapit" položil ruce na volant a zařadil 2.

Když jsme dojeli na určitě místo, myslela jsem, že mně vypadnou oči z důlku. Byla to nádherná pláž.

"Jsme tady" usmál se a vypnul motor.

Vyšla jsem ven z auta a jenom se rozhlížela. Nevěděla jsem co na to říct.
Čekala jsem až vyjde z auta a něco řekne, udělá, protože já byla úplně mimo.

,,Claud jsi přítomná?!" uchechtl se.

,,Ehmm promiň moc nejsem, jsem unešená z toho výhledu." a odvrátila oči na něj.

,,Tak se tady kochej, já hned přijdu" a zmizel.

Po chvíli prišel z dekou a košíkem v ruce. Přišel ze zadu, abych ho neviděla položil věci za zem a pomalu to připravoval. Já se šla mezím projít po pláži, takže jsem nic netušila. Když připravil piknik, rozběhl se za mnou a chytl mně ze zadu. Políbil mně na krk a ruce obmotal kolem mého pasu.

"Pojď " ruce dal na moje oči a vedl dopředu.

,,Tadáá, jak se ti to líbí ?" sundal mi ruce z obličeje.

"Jé" vyjukla jsem.

"Takže asi líbí" zasmál se.

Sedli jsme si na deku a povídali si. Po chvíli otevřeli krabičku se sendviči a domácí limonádu. Ani nevím kolik bylo hodin, jenom mně pořad otravovala Beck. Napsala jsem ji, že jsem v pořádku a brzy přijdu domu. Začalo zapadat sluníčko, což znamenalo více romantiky, ale mně to bylo fuk, neměla jsem na romantiku, ani pomyšlení.
Začala být docela zima a tma.

,,Ehm něco mně napadlo pojď." vstal a pomohl vstát i mně.

,,Kam to jdeme?" nechápala jsem co děla, ale i tak jsem ho následovala.

Když jsme došli na okraj moře, začal si sundávat boty a kalhoty.

,,Co to děláš?" nadzvedla jsem obočí.

,,Jdu do vody a ty taky " usmál se a sundával si poslení kousky oblečení.

"Já nejdu" založila jsi ruce na prsou.

"Jdeš" chvíli jsme se hádali, ale pak mně chytil do náruče a skočil semnou do vody.

,,Pusť mně, Maxime!" vykřikla jsem.

"Moc vtipný fakt" cákla jsem na něj vodu.

,,Docela je" a přiblížil se dost blízko ke mně.

"Coje" nechápě jsem na něj zírala.

"Jsi nádherná, víš to?" a přibližoval se blíž a blíž.

Chytl mně za boky a přisunul si mně ještě blíž k sobě až se naše nosy dotýkaly. Jeho dech se odrážel do mé hrudi. Přiblížil se blíž a spojil naše rty. Rty jsem spojila, ještě víc a tím prodloužila náš polibek.

NOVÉ JÁKde žijí příběhy. Začni objevovat