,,Musím říct, že to tu je nádherný. Jsem moc ráda, že jsi mně sem vzal." pousmála se na něho tak až sem cítila svoje ďolíčky.
,,Já sem rád, že jsi první, které jsem tohle místo ukázal" otočil pohled na ni.
,,To je pocta" uchechtla se.
,,To není vtipné" zamračil se.
,,Já vím, promiň....moc si toho vážím " škemrala o omluvu.
Když uběhla nějaká doba začala jsem na něm usínat.
,,Nespi" pohladil ji po vlasech.
,,Nespím jen mám zavřené oči" usmála se.
,,Chceš už jet?" zahleděla mu do očí.
,,Ne chci tebe!" zkousl si ret a čekal co se bude dít.
,,Vždyť jsem vedle tebe" pousmála se.
,,Ale já tě nechci mít jen vedle sebe" naznačil.
,,A kde teda?" dělala jsem blbou, ale přitom jsem věděla co chce říct.
,,Třeba, abych byl v tobě" otočil se směrem ke mně a přisunul se.
,,Tady ne Maxi" zčervenala jsem.
,,Takže jinde by to šlo" šibalsky se usmál.
,,Nech toho" bouchla ho do ramene.
,,Pojedeme?" usmál se.
,,Jo" zvedla se a následovala jeho kroky.
V autě nastalo obvyklé ticho a já to vlastně začala mít ráda. Dorazili jsme před jeho dům, zaparkoval auto do garáže a vešli do domu.
,,Sakra já si nechala u Beck pyžamo" vyjekla jsem.
,,Mně to nevadí......Neboj, půjčím ti moje triko, jestli budeš chtít.. ju" smál se.
,,Děkuji" a lehla jsi do jeho postele.
,,Už je pozdě, měli bychom jít spát... zítra musíme už do školy" prohlásil.
,,Není" chytla mu triko a přitáhla jsi ho k sobě.
,,Copak, copak...tady je to místo ideální" chechtal se.
,,Tak fajn" odtáhla jsem se.
,,Ale prosimtě snad to nebereš vážně" a přitáhl si mně, ale já dělala uraženou.
Chytl mně kolem krku a začal si mně přitahovat k tělu. Lehl si na mně a pomalu sundával oblečení. Když už jsem měla dole i kalhoty a zůstala jen ve spodním prádle, zarazila jsem se proč na sobě má pořad oblečení. Zvedla se a sundala mu uplně vše.
Prstama mně přejížděl po celém těle a já jen povzdychla. Zajel prstama až pod moje červené tanga a....,,Proč si přestal?" sedla si.
,,Já nevímm" zableskly se mu oči.
Přetočila se na jeho holou hruť a jen se dívala do jeho očích.
,,Proč na mně tak koukáš?" pousmál se.
,,Jen tak"
,,Ale to určitě.....jsem tak krásnej, že na mně oči necháš" chechtal se.
,,To určitě na tobě, haha" bouchla ho do hrudi, ale hned ztichla.
,,Nechám a nemůžu se od nich odtrhnout" zvážněla jsem.
,,Víš Claud já ti to chci říct, už strašně moc dlouho a nikdy jsem se neodvážil to říct nahlas" sedl si.
,,Poslouchám" sedla si taky.
,,Mám tě rád Claud, a chci, aby jsi byla semnou" opřeně se mně díval do očí.
,,Maxi" objala ho kolem krku.
,,To mám brát jako odpověd" smál se.
,,Já už se dávno rozhodla, že stebou chci být" usmála se.
,,Vážně " rozzářili se mu oči.
,,Ano, vážně"
,,A kde jsme to vlastně přestali?" a jemným polibkem mně schodil do postele.
,,Myslím, že u toho jak...." nedořekla jsem větu, protože mně začal velmi intenzivně líbat.
Když jsem přejela rukou po jeho boxerkách nadechl se a ihned se uvolnil. Boxerky jsem mu sundala a začala s jeho penisem pracovat. Vzal dva prsty, které do mně ihned vklouzly a pohybovaly se dost rychle.
"Maxi" vydechovala jsem jeho jméno.
"Claud" vydechl když už skoro byl.
Kouknul na mně očima a já kývla.
Navlékl si kondom a vsunul ho do mně.
Začala jsem jemně vzychat a užívat si, zašli jsme vážně daleko. Nikdy jsem tak dlouho a tak intenzivně s nikým nespala. Max ho ze mně vytáhl a navlékl si další.,,Maxi?"zarazila sem se.
,,Nechceš" zastavil se.
,,Máš tu rodiče a myslím si, že už tak potichu podruhé nedokážu být" zasmála se.
,,Jestli to je kvůli mým rodičům, tak ty to neřeší, jsou zvyklý" posunul svůj koutek do úsměvu.
,,To si děláš srandu....kolik jsi jich měl" koktala jsem.
,,Není to jedno, teď mám tebe a to je mnohem víc" lípl mně pusu na tvář.
,,Jo, nebudeme to řešit" mávla jsem rukou.
Když jsme skončili, šla jsem rovnou do sprchy.
,,Můžu jít stebou" ozvalo se za mými zády.
,,Ehmm..tak pojď no" a šla do koupelny.
Po dlouhé a uvolňující sprše, jsme si lehli do postele a pustili si film. Byla jsem strašně moc unavená, tak jsem hned usla.
"Dobrou" šeptl
ČTEŠ
NOVÉ JÁ
FanficKniha je o 17- ctileté dívce jménem Cloudie Bakerové, která začíná žít nový život u tety a nevlastního strýce. Mají ale syna Dennyho, o kterým Cloudie neví. Claudie nastoupí do nové školy a konečně si najde tu správnou nejlepší kamarádku, kterou s...