17. B Ö L Ü M
✏Merhaba! Muhtemelen beklemiyordunuz ama ben tam da bunu bekliyormuş gibi hissettim bugün. Uzun zaman geçti, uzun bir ara. Yarım kalmak bize yakışmazdı, ben de bir şans tanımak istedim kendime.
Kitabın akibetini bilmiyorum. Belki yine kaldırır belki yine yazamam ama dursun böyle. Arasıra okursunuz eskileri. Belki de bugünkü gibi olanları idrak edip yeni bölüm atarım arasıra.
Öpüyorum güzel kalplerinizden. Mutlu ve huzurlu kalın🖤
BU ARADA LÜTFEN BÖLÜMLERİ OKUYUP GEÇMEYİN, EN AZINDAN OY VERİN. KÜÇÜCÜK, MİNİCİK BİR YILDIZ SADECE, BASINCA BİR ŞEYCİK OLMUYOR. EN AZINDAN EMEĞE SAYGI OLARAK BASIN ŞU YILDIZ'A LÜTFEN🙏
Gözlerimin önünde gördüğüm o iğrenç şeyin belgelenmemesi ve bunun olmamış gibi kayda alınması tüylerimin diken diken olmasına sebebiyet vermişti. Donuk bir ifade ile öylece kalakalmış, gözlerimdeki yaşlar benden izinsiz süzülürken sadece karşımda yorgunluktan koyulaşan iki maviye bakakalmıştım. Ne diyeceğimi, nasıl tepki vereceğimi bilmeksizin, bileklerimdeki ellerinin sıcağını en derinlerimde hissederken sadece nefesinin verdiği huzur ile ayakta durabilmiş, zihnimin en derinlerinde yaşadığım işkenceye rağmen onun varlığına tutunuvermiştim. Garipti tabii. O beni arkasında kırık dökük bırakıp giderken ben yine ona sığınmayı, ona tutunmayı seçmiştim.“Ne demek bu?” Sadece bu saçma cümle çıktı dudaklarım arasından. Mavi gözlerini kaçırır gibi yapmadı. Dümdüz gözlerime baktı..
“Bu o demek ki tecavüz olayı örtbas edilmiş.. Muhtemelen cinayeti araştıranlar da paralı polislerdi.. Bu cinayetin sebepkarı büyük birileri olmalı. Eli kolu uzun ki cinayeti kolayca örtbas edebilmiş...” dedi. Sonra aklına bir şey gelmiş olacak ki yutkundu ve,
“Bahar, o gün annenin yanına gittiğinde gözüne çarpan bir şey oldu mu? Bacaklarında..” dedi.
Kalbim patlayacakmış gibi oldum bir an. O sahne gözümün önüne geldiği an kusmak istedim, midemdekileri boşaltmak. Her ne kadar canlı canlı ne olduğunu göremesem bile, o adamın belini görmüştüm. Arkası bana dönüktü ve ileri geri hareketler edip duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senden Önce | Mavi Hilal | Tamamlandı
FanfictionBU KİTAP YAVBAH HAYRAN KURGUSU OLUP, YAVBAH FANDOMA İTHAFEN YAZILMIŞTIR. Obsesif kişilik bozukluğu olan, bu hastalığı kendine pek dert etmeyen iki genç, kısa bir süre sonra hayatlarının hastalıkları yüzünden karardığı gerçeği ile yüzleşirler. Tedav...