Will seděl ve třídě. Zase nedával pozor,ale matematika mu šla i tak. Navíc mělo zanedlouho zvonit. Paní Greenová ale na tabuli napsala dlouhosáhlý příklad ,aby se po zbytek hodiny nenudili'.
Chlapec přelétl pohledem po třídě a zachytil několik nechápavých pohledů svých přátel Toma, Davida a Lucy. Pak mu pohled zůstal na jeho neoficiální rivalce - Christine O'Brienové.
Měl pocit, jako by viděl kolečka, co jí beznadějně šrotují v hlavě. Přestože Christine měla ostatní předměty v malíčku, matematika nebyla zrovna její silná stránka. On to měl opačně. Zavrtěl hlavou a chtěl se otočit na sešit s příkladem, ale v tu chvíli zazvonilo.
Sbalil si věci a batoh hodil na záda, neměl čas se zdržovat, protože domů chodil většinou pěšky a neměl to zrovna nejblíž.
Když vyšel z budovy, pročísl mu světlé vlasy chladný jarní větřík. Zhluboka se nadechl a překonával tíživý pocit, který se ho zmocňoval.
Dnes nechtěl jít domů městem a bylo by při takovém počasí škoda jet autobusem. Rozhodl se tedy, že si cestu zkrátí lesem, kterým se často procházel.
Seběhl schody, zabočil a za chvíli se dostal na lesní cestu. Postupně zvolnil tempo, ale stále se ho někde v podvědomí zmocňoval ten zvláštní pocit.
Najednou mu bylo chladno. Tak se zamyslel, že skoro narazil do lavičky. Od lavičky už je to asi jen půl kilometru. připomněl si Will. Možná se měl svézt autobusem, ale bylo tak hezky, že se nezamyslel nad tím, že by mu mohla být zima.
Zastavil se a hlavou mu prolétla znepokojivá myšlenka. Celou dobu až do teď mu taková hrozná zima nebyla. Tíživý pocit se pomalu změnil v paniku a Will se téměř nevědomky rozběhl. Do cesty se mu ale jako ze stínů zhmotnila temná stěna a jemu s hrůzou došlo, že před ním stojí černý drak.Takže prolog máme za sebou! (stejně to nikdo nečte,ale to je fuk 😂) Taaakže...pokud má někdo nějaké otázky, klidně se zeptejte v komentářích, protože stejně pořád někde prokrastinuju. 😅
Auf Wiedersehen 💙🐉
ČTEŠ
Dračí ostrov
Viễn tưởngWillovi je patnáct, žije normální život se svou rodinou v malém městě.To se ale náhle změní, když se mu do cesty postaví drak a on se ocitá ve světě, který je nebezpečnější, než by se na první pohled mohlo zdát. Ve světě, kde tajemné hrozby číhají u...