Will se postavil a uklonil se alfa drakovi, který před ním přistál.
Avindr byl o něco větší než Ilfea. Hlubokým, ale vlídným hlasem mu řekl, že to nemusel dělat.
Opatrně se narovnal a podíval se do jeho očí. Zamyslel se, proč má tak světlý a zářivý drak, jako Avindr, tak tajemné, tmavé oči. Duhovky hrály světle modrou, až ledovou barvou a směrem k zorničkám se modrá ztmavovala tak, až s nimi skoro splývala.
Kolem jeho očí jako by byly žluté šupiny takové... tmavé.
Modrá dračice si zřejmě všimla, jak na něj světlovlásek kouká, takže přerušila trapné ticho.
,,Avindr je napůl sluneční drak, a pak to začíná být složité."
Alfa drak pokýval hlavou.
,,Je to opravdu velice složité... Matka byla čistokrevná sluneční dračice a můj otec většinově měsíční drak. Jeho děda se totiž spařil s vodní dračicí, takže můj děda, jeho otec, byl napůl měsíční a napůl vodní drak - hlubinný drak. To vysvětluje mé schopnosti a ty tmavší šupiny okolo očí."
Vypadal sklesle, jako by skrýval spoustu tajemství a prožité bolesti. Will některé věci stále nechápal, ale věděl, že co mu o sobě Avindr nechce říct, to mu prostě neřekne.
Ilfea po celou dobu zamyšleně seděla za ním a seškrabovala kůru ze zlámaného stromu.
,,Měli bychom jít Avi, kouzlo sice zabraňuje lidem, aby nás viděli, ale mohly by se objevit další stíny."
Will se pozastavil nad tím oslovením Avi. On by Avindrovi zrovna takhle neřekl.
,,Máš pravdu Ilf, připravte se s Willem na let."
Dobře, ty oslovení už vážně nebudu řešit. pomyslel si a hned se pozastavil nad další věcí.
,,Avindre, jak znáte moje jméno?" Draci si spolu rychle vyměnili pohledy.
,,Říkal jsi ho."
,,Vážně?"
,,Určitě" dodala Ilfea.
,,Aha, tak to jo..."
Alfa se zamyslel.
,,Myslím, že nejlepší bude vyletět někde nad Atilskými ostrovy u Thoxu." prohlásil nakonec.
,,Bude asi nejlepší, když mu rovnou ukážeme část Neptoského zálivu." Dračice kývla na souhlas a lehla si. Na zádech měla stříbrné sedlo, po krajích posázené pár safíry.
Světlovlásek zůstal stát na místě s pootevřenou pusou. Ilfea se na něj poněkud znuděně podívala.
,,Tak nasedáš? Nehodlám tu ležet celý den."
,,Jak?... Odkud?..." vypravil ze sebe.
,,Máme brnění, které dotykem a vlastně i kouzlem ovládáme. Můžeme aktivovat jen část, nebo ho upravit do jiné podoby. Je to nejmodernější technologie."
,,Její vynález." dodal Avindr.
,,Každý takové brnění máme."
,,Jasně... Nic nečekaného..." vydechl Will a došel k ležící dračici.
,,Jak můžete něco takového vyrobit, když jste draci?" ptal se, zatímco se drápal nahoru po modré, šupinaté noze.
Málem spadl, když dračice nasupeně zavrčela a prudce na něj otočila hlavu.
,,Myslíš, že draci jsou neschopná a tupá stvoření?"
Tlamu k němu přiblížila tak, že cítil na hrudi její horký dech.
,,Dej si na mě pozor..." řekla téměř neslyšně.
Will na ni koukal jako omráčený. Odtáhla se zrovna ve chvíli, kdy se zářivý drak zeptal, jestli je vše v pořádku.
Vrhla na chlapce postranní pohled.
,,Ano, jen si říkáme nějaké instrukce." Nevěděl, co si má o Ilfee myslet, ale vyškrábal se nahoru do kupodivu pohodlného sedla.
Kolem těla se mu obepnulo stříbrné brnění, které měkkou výplní téměř úplně přiléhalo k tělu. Na rukou stříbro volně navazovalo na tenké, ale pevné černé kožené rukavice.
Mělo také pár částí z jakéhosi modrého kovu a stejně jako sedlo, bylo posázeno pár safíry.
I když se brnění zdálo téměř jednolité, Will se v něm mohl svobodně pohybovat.
Většinu obličeje měl odkrytou, až na tenké, vyboulené sklo, začínající zhruba v polovině čela, kde navazovalo na brnění a končící kousek pod očima.
Připadalo mu to trochu jako motorkářská helma, dokud se sklo nevysunulo, nezakrylo mu celý obličej a nazačalo mu drobným modrým písmem ukazovat různé údaje, kterým ani nerozuměl.
,,Páni! Tohle bych si nechal líbit."
Ilfea se otočila a odfrkla si.
,,Moc si na moje brnění nezvykej, kdybys ho teď nepotřeboval, tak ti ho nepůjčím."
Přes Willovy nárty se zacvakly stříbrné pásky a dračice bez varování prudce vyrazila do vzduchu, kde na ni čekal Avindr.
Zadníma nohama ji popadl za boky a ona stáhla křídla. Will si vždy představoval, že všichni draci mají křídla vyrůstající mezi rameny, jako Ilfea, ale alfovi z každého zápěstí vyrůstaly dva dlouhé výběžky a mezi nimi a přední nohou měl světle modrou blánu.
Tak se nad tím zamyslel, že si skoro nevšiml, že vyletěli nad mraky a nabírají závratnou rychlost.
Najednou Avindr začal chrlit oheň a v další vteřině skoro úplně stáhl křídla. Pak už Will viděl okolo sebe a draků jen tmu s míhajícími se barevnými světly a občasným vyšlehnutím Avindrových modrých plamenů se žlutým nádechem.
Po několika minutách drak rychle ohnul přední nohy v loktech, jako velkou modrou stěnu roztáhl svá křídla a prudce zabrzdil.
Když zmizely poslední plameny, alfa Ilfeu pustil a Will se konečně pořádně rozhlédl kolem sebe.Mapu sem přiložím až v příští kapitole. 😃
Jinak, kapitoly nebudou vycházet pravidelně, ale tak, jak budu stíhat.😅
Auf Wiedersehen 💙🐉
ČTEŠ
Dračí ostrov
FantasyWillovi je patnáct, žije normální život se svou rodinou v malém městě.To se ale náhle změní, když se mu do cesty postaví drak a on se ocitá ve světě, který je nebezpečnější, než by se na první pohled mohlo zdát. Ve světě, kde tajemné hrozby číhají u...