1.8

7.3K 625 293
                                    

Uzun süre bölüm atmadım çünkü ben buraya bölüm atarken enerji dolu olmam gerekiyor ama bu aralar pek değildim. Ayrıca yorumlarda düştü eğer bölüm istiyorsanız bol bol yorum atın enerjim yükselsin sizi seviyorum💘

-

Evden okula gelirken mutluluktan havalara uçmam gerekirken yine depresyon modumdaydım. Civciv delisi aramızdan çekilmişti, minik tavşanım ile tam her şey yoluna girecek derken yine olmamıştı. Nedir benim bu çektiğim ya?

Kafamda meşhur depresyon şarkım Batsın Bu Dünya çalarken okula giriş yapmıştım. Bu okula hiçbir salaklık yapmadan ilk kez girmiş olmalıyım ki herkes benim bu halime şaşkın şaşkın bakmıştı. Tanımadığım insanlar bile içeri deli deli hareketler yaparak girmeme alışmıştı ve şu an herkes şaşkındı. İçim kan ağlarken gülemezdim ki.

Sultan ve Ferhat bile birleşmişti biz hala boş. Böyle hayata tüküreyim be.

"Uzay!" diye böğüren sesle arkamı dönmüş ve bana doğru koşan Çağrı'ya bakmıştım. Yanıma gelip elini omzuma koydu ve soluklandı.

"Niye beklemiyorsun it oğlu it?"

"Kes lan şerefsiz moralim bozuk zaten. Hem sana da sinirliyim." diyip önden önden yürümeye başlamıştım ama koşup yetişmişti bana.

"Ne yaptım ben ya?"

"Canın kankan orda dayak yedi ama sen kaçtın bu mu adamlık? Sen adam mısın be?"

"Uzay," dedi önemli bir şey söyleyecekmiş gibi elini tekrar omzuma koyup sıktı. "Bu senin için zor olacak belki ama... ben adam değilim. Şerefsizim ben."

Göz devirip kolunu ittim ve yeniden yürüdüm. Zaten akıllı insan benim yanımda ne arardı ki? Tekrar yanıma gelince ofladım. "Ulan defol git sinirliyim zaten bir çakarsam yere sümük gibi yapışırsın."

"Ne olduğunu söylesen çaresine bakarız mal."

"Benim derdimin dermanı, derdim. Bu yüzden derdim bana derman olabilir." dediğimde mal mal yüzüme bakmaya başladı.

"Ne diyon lan beyinsizim ben daha anlaşılır konuş."

"Senin seviyen anaokul lan, nasıl anlatayım?"

"O da doğru." dedi kolumdan çekiştirip sınıfa sokarken. Sınıfta çok kişi yoktu ve Açelya daha gelmemişti. Başta evine gidip onunla okula gelmek istemiştim ama hala Civciv den korktuğum için götüm yememişti. O sinsi Civciv izin verdim diyip tuzak kurarak tekrar dayak manyağı yapabilirdi beni.

Yanıma oturdu Çağrı. "Şimdi bana ne olduğunu anlat burada ilişki uzmanı Çağrı var, derdini çözeriz."

"Çağrı senin hiç sevgilin olmadı."

Dudağını büzdü. "Doğru."

Aslında salağın gideri vardı ama o da benim gibi, hatta benden de salaktı ve hicbir kızla doğru düzgün iletişim kuramıyordu. Yanına gittiği kızla konuşmadan öylece dursa belki tavlayabilirdi ama bir defasında hoşlandığı kızın yanına gidip, 'Nasılsın toprağım, anan babangil nasıllar?' demesiyle kızın mal mı bu bakışlarına maruz kalmış ve daha başlamadan bitirmişti. Bu daha en düzgün olan örnekti.

"Oğlum Açelya bile bana tutulmuşsa sen de bulursun birini ya, olmadı Açelya'nın kankilerinden birini ayarlarız."

Yüzü anında gülerken, "Harbi mi lan?" demişti. Yazık çocuk sap olmaktan kafayı yemişti. En kısa zamanda buna da birini ayarlamayı kafaya koymuştum.

"Hee, neyse şimdi benim derdim var." dedim mutsuzlukla.

"Anlat." demesini bekler gibi içimdekileri dökmeye başlamıştım. "Şimdi ben dayak yedim bir güzel ama sonra eve gelince Açelya bana mesaj attı. Civciv bize artık karışmayacakmış."

Gözlerini kocaman açtı. "E daha ne istiyorsun salak?"

"Ama şimdi de Açelya da var bir şeyler. Kıza sevgili miyiz artık diyorum bana bir şey unutmadın mı diyor. Ben bunu evde düşündüm bayağı bir acaba sevgili olunurken kız isteme gibi bir şey mi yapılıyor dedim. Anneme söyledim bana salak dedi ve gitti. Yani ne yapacağımı anlamadım."

Konuşmam bitince Çağrı'ya baktım ve 'aptal piç' bakışıyla karşılaştım. Cevap bekler gibi yüzüne baktığımda ofladı. "Abi ben senden daha malım sanıyordum da kimse senin eline su dökemezmiş onu anladım."

"Niye lan?"

"Oğlum kız bir şey unutmadın mı demiş, sevgili olmadan önce bir erkek bir kıza ne der?"

Yüzüne boş boş baktım. "Oğlum sanki her gün yirmi sevgilim mi oluyor ne bileyim lan ben."

"Çıkma teklifi istiyor kız mal oğlu mal." demesiyle beynimde ışıklar yanmıştı. Ağzımdan 'haaa' gibi bir ses çıktı. Ben bunu nasıl düşünemedim ya?

"Aferin lan, ayda yılda bir beynini kullanıyorsun." dedim kafasına vururken. Anında başını tuttu.

"Oğlum vurma kafama olan beynimde gidecek."

Onunla uğraşmayı bırakıp nasıl çıkma teklifi edeceğimi düşündüm. Bu konularda beceriksizdim ve en az benim kadar beceriksiz arkadaşıma baktım mutsuzlukla. "Ee ben nasıl teklif edeceğim buna?"

"Orasını sen bul kardeşim kelin ilacı olsa başına sürerdi."

Bir şey dememe kalmadan sınıfa Açelya girdi ve bakışlarımız buluştu anında bakışlarını çekti ve sıramıza doğru ilerledi. Yanımdaki salağı anında itip yere düşürdüm sırayı çekip Açelya'mın oturması için yer açtım. Bana bakmadan oturunca sırasını zorlukla öne doğru ittim. Hayvan gibi sıra yapmışlar romantiklikte yapamıyoruz.

Çağrı küfür ede ede yerden kalktı ve kendi yerine oturdu. Bu sırada yanımda oturan Açelya çantasından kitapları çıkaracakken onu durdurup çantasını aldım ve içinden kitapları çıkarıp sıraya koydum. Bana baktı ve tek kaşını kaldırdı.

"Nasılsın gönlümün tavşanı?"

"Sana ne?" dedi ve kollarını birleştirip önüne döndü. Trip attığını anladığımda ofladım. Nasıl teklif edilir bilmiyordum ki. Bunu anneme sormayı aklıma kazıdım.

"Ama böyle yapma güzelim, ben senin için babandan dayak yemeyi göze almışım böyle yapılır mı?"

"Babam zaten eninde sonunda dövecekti Uzay, izin verse bile döverdi içini dökerdi o. Bunu bilmen gerekiyordu." dedi hala bana bakmazken. Doğruydu, Civciv eninde sonunda beni dövecekti zaten.

Sırada biraz daha kayıp yanına yaklaştım ve kolumu omzuna attım. "Eh aramızda bir engelde kalmadı artık." dedim 32 diş gülerken. O da gülecek gibi oldu ama sonra kendini toparladı. Ama bu sivrisinekten kaçar mı? Yoo.

"Kaldı Uzay," dedi kendini geri çekerken. "Şimdi de ben istemiyorum. Sen o unuttuğun şeyi hatırlayana kadar ben istemiyorum."

"Bu ne naz ya? Valla iyi ki evlenmiyoruz, o zaman hiç çekilmezdi. Babama sabırlar diliyorum."

Anında bana döndü kocaman gözleriyle. "Ne yani benimle gönül mü eğlendiriyorsun sen?"

"Ne?"

"Oha Uzay, neyse anladım ben. Benimle sevgili olursun sonra iki aya kalmaz ayrılırsın başka kızlara gidersin. Civciv demişti zaten ama ben inanmamıştım." dedi ve omzuma vurup ayağı kalkıp sınıftan çıktı.

Ne olduğunu anlamayıp öylece arkasından bakarken Çağrı'nın kahkahalarını duydum. Ne yapmıştım şimdi ben ya?

-

Hepsine bölüm attım buna da atayım dedim saçmalamak istemiyorum o yüzden bölüm yazarken zorlanıyorum beni affedin biraz uzun yazmaya çalıştım sizi seviyorum❣

Açelya | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin