2.0

6.2K 536 252
                                    

Özür diliyorum, çok geç oldu ama olsun💘
-

Yatağıma uzanmış tavanı otuz iki diş seyrederken ara sıra tavşanımın teklifimi kabul etmesi aklıma geliyordu ve feels geçirip yatakları tekmeliyordum. Tabii ki annem içeriden gelip terlik, yastık vb. şeylerle saldırı uyguluyordu ama yinede mutluydum ulan! Resmen hayalini kurduğum şey olmuştu. Evet, hayallerimde Açelya'yı telefona 'Sevgilimmm' diye kaydetmek ve notlara çıktığımız tarihi not etmek gibi iğrenç ama liseli sevgili kurallarında geçerli olan şeyleri yapmakta vardı. Ne yapayım, seviyoruz be.

"Uzay kalk şu yataktan ve salak gibi tavana gülüp durma şuradan bir tekme atarsam uzay boşluğuna uçururum seni."

"Of anne ya." dedikten sonra yataktan kalkmıştım ve bu sefer halıya gülüyordum. Açelya ile fotoğrafımızı  halıya bastırsam çok mu iğrenç kaçar?

"Uzay, Açelya'lara gidiyoruz gelme istersen." demesiyle hızla ayağa fırlamış ve aynaya gidip saçımı düzeltmiştim. "Anne ya, çok erken değil mi daha bir saat oldu sevgili olalı. İstemeye şimdi mi gidilir?"

Annem kahkaha atmaya başladığında sinirle göz devirip dolabımı açtım ve içinden civciv desenli -bunu bana doğum günümde Savaş abi almıştı- tişörtü alıp üzerime tuttum. "Anne şunu giyeyim mi ya? Sevgili kayınbabamı sevdiğim belli olsun."

"Uzay sen çok salaksın lan, babana çekmişsin belli." dedi gülmeyi kesip. Oflayıp aynaya baktım. Bunu iki yıl önce almıştı biraz küçük gelebilirdi ama n'apayım, Civciv'in gözüne girmem lazımdı.

"Çabuk hazırlan, Beste akşam yemeğine davet etti. Civciv sinirliymiş, hepimiz topluca onu sakinleştirmeye gidiyoruz."

Omuz silkip civcivli tişörtü giymiştim. Birazcık dardı ama olsun, birazcık kas gösterisi yapalım. Aynada kendime göz kırpıp siyah bir pantolonda giyip yirmi kilo parfüm boşaltma seansınıda bitirip ceketimi giydim. Tavşanım çok şanslı ya, ne güzel çocuğum.

Ailecek hazırlanıp, birazda babamın benle dalga geçmesiyle evden çıkmıştık. Tavşanım ile telefonda mesajlaşırken babam kafama vurmuştu. "Lan kerata büyüdünde sevgili mi yaptın?"

Saçma sapan hareketler yapıp göz kırptı ve dilini dışarı çıkarıp saçmalamaya devam etti. "Hadi hadi, şerefsize bak sen, sevgilisi olmuş."

"Şerefsizlik yönünden babasına çok çekmiş." dedi annem bize bakmayıp çok normal bir şey söylüyormuş gibi yürümeye devam ederek. Babam bana bakıp dudak büzdü.

"Aman ha, sakın Açelya'yı üzme. Sonra üstünden yıllar geçse bile acısını çıkarıyorlar senden."

"Ama kızgın olması bile güzel gelmiyor mu sana?" dedim kaşlarımı kaldırıp gülerken. Güldü ve annemin kolunun altına aldı. Annemde dayanamayıp gülerken babam saçlarına öpücük kondurdu. Yıllar geçse de liseli aşık gibi duruyorlardı ve ben onların aşkına her gün daha da imreniyordum. "Geliyor tabii gelmez mi, ne kadar kızsa da dayamayıp gönlümü alıyor. Bizde böyleyiz ne yapalım?"

Duygulansam da belli etmeyip iğreniyormuş gibi ses çıkardığımda babamdan tekme yemekten son anda kurtulmuştum. Onları bırakıp ondan yürürken telefonu elime aldım ve direkt Açelya'mın adının üstüne bastım.

Uzay:

Uzay: Sevgilin geliyor aşkımmmmm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzay: Sevgilin geliyor aşkımmmmm

Açelya: Niye mutlu değilsin

Uzay: Ne

Açelya: Fotoğrafta yüzün asık sıkıldın mı benden

Uzay: Açelya manyak mısın yavrum daha biz çıkalı bir saat on dokuz dakika oldu ne sıkılması ya

Açelya: Ha sen saatleri de sayıyorsun ne o bir saat on dokuz dakika sana işkence gibi mi geldi bunu mu ima etmeye çalışıyorsun

Uzay: Noluyor ben bir şey anlamadım

Uzay: İyi misin bebeğim

Açelya: Bebeğim mi💘💘💘💘

Uzay: Sorunların mı var Açelya korkutma beni

Açelya: Of annem biraz naz yap dedi kolaya kaçmışsın zaten süründür dedi

Uzay: Vay hain Beste annem ya

Uzay: Süründüm işte daha ne sürüneyim yılandan çok süründüm aq

Açelya: Ya anneme anne mi dedin seeeeennnn

Uzay: Aklıma bir şey geldi ama engellemenden korkuyorum neyse

Açelya: Söyle ya daha yeni kavuştuk ne engellemesi

Uzay: İyi o zaman

Uzay: ANAMA ANA DİYESİN BABAMA BABA DİYESİN SEN BIZE GELIN GELESIN NERDE KALDIN KIBAR GELIN

Uzay: Özür dilerim tutamadım

Açelya:

Açelya tarafından engellendiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Açelya tarafından engellendiniz.

Uzay: Ama hani engellemeyecektin of
gönderilemedi

Uzay: Neyse ben gönlünü alırım ehuhuhu
gönderilemedi

Uzay: I love u tavşanım
gönderilemedi

-

Kısa oldu bu da ama devamını birazdan yazacağım diğer bölüme buna yazsam çok uzun olurdu bölüm neyse umarım unutmamışsınızdır ve umarım o kadar beklediniz ve güzel bir bölüm olmuştur ben pek beğenmedim gibi ama neyse💗

Açelya | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin