bu bölümü yazarken ne göreyim? 100K olmuşuz hatta geçmişiz bile. Ne kadar teşekkür etsem az sevdiğiniz için çok teşekkür ederim keşke 100K için daha güzel bir bölüm yazabilseydim ama elimden geldiğince yazmaya çalıştım umarım beğenirsiniz💛
-Okul kantininde yanımda güzeller güzeli bir tanem canımın en içi Açelya ve diğer yanında gereksiz arkadaşım Çağrı oturuyordu. İki ders boştu ve bizde yapacak bir şey bulamayıp kantinde oturmaya başlamıştık. Yanımdaki hayvan Çağrı'ya her ne kadar gitmesini söylesemde yüzsüz gitmiyordu. Sevgilimle baş başa kalmak istiyordum belki amk? Özel hayata hiç saygı kalmamış.
"Çağrı dördüncü tostunda bitti artık bir siktir olup gitsen mi?" dedim dediklerimin aksine gülümserken. Aslında herkes bu gülümsemenin altında, 'defol yoksa ağzına sıçarım' gibi bir şey yattığını anlardı. Tabii gerizekalı arkadaşım Çağrı hariç.
"Abi bu ne ya iki dakika da bir kovuyorsun, iyi ki bir sevgili yaptın. Hemen sat beni." diyerek ekmek kırıntılarını masaya silkeleyip kollarını gögsünde kenetlerken.
"Oğlum tabii ki satacağım manyak mısın sevgilim var benim. Senin olsa beni tanımazsın bile lan."
"Lan bırak seni babamı bile tanımam. Yok işte oğlum yok. Hayatım sap olarak devam edecek."
Bazen şu çocuğun haline üzülüyordum. Ben bile sevgili bulmuşken o hala bulamamıştı. Eline kız eli gibi değmemişti ve artık sürekli isyan ediyordu.
"Ya kıyamam," dedi Açelya üzgün gözlerle Çağrı'ya bakarken. "Hiç mi yok hoşlandığın falan."
Acıma şuna Açelya. Ne demişler acıma yetime döner koyar g*tüne. Tövbe tövbe ne diyorum ben?
"Ya yenge ben zaten her kizdan hoşlanıyorum sorun onların benden hoşlanmaması."
"Sana birini ayarlacağım ulan. Yakışıklı çocuksun buluruz, en azından konuşmayınca." diyerek beyin fakiri Çağrı'yı umutlandırdı. Çağrı adeta gözlerini fal taşı gibi açıp heyecanla öne atıldı.
"Valla mı?" Açelya basını sallayınca. Kalkıp kantinin ortasında oynamaya başladı. Allahın rezili, cringe'sın cringe.
"Sen varya en sevdiğim yengemsin. Yok böyle güzel bir yenge."
"Oğlum başka yengen mi var zaten?" diye araya girdim.
"İçim dışım yenge oldu Allahın kıroları Açelya deseniz yeter."
"Yenge haklı." Açelya en sonunda Çağrı malına göz devirirken telefonu cebimden çıkardı.
"Neydi senin instagram adın?"
"Yaz yenge, cagriatmakontoryok."
"Allahım sabır ver, bu ne biçim nick salak çocuğum?" diye isyan etti Açelya. Dur daha tavşanım daha bunun neleri var.
"Ya ne var bence ince bir mesaj, hani adım Çağrı ya hani çağrı atma kontörüm yok. Çaktınız mı?" diye bir de heyecanlı heyecanlı konuşuyor. Neyse Uzay kınama, çocuklarında onun gibi olur.
"Baya inceymiş, beyin hücrelerin gibi."
"Yenge ayıp oluyor."
Açelya cevap vermeden hesabına girmişti. Fotoğraflarına bakarken saçma sapan fotoğraflarını görüp sabır diliyordu en sonunda birinde durdu. "Hah bak bu çok güzel, bu hariç hepsini sil."