Fake isimli hikayemi okumadıysanız profilimde bulabilirsiniz❤❤
▪ ▪ ▪
Her şey o kadar güzeldi ki, başını omzuma yaslamış duran ve o güzel kelimeleri dudaklarından döken kıza tek cevabım kızarmış yanaklarım ile delicesine atan kalbim olmuştu. Parmakları hala parmaklarıma kenetliyken başımı hafifçe ona çevirdim. O ise kafasını omzundan kaldırıp kocaman renkli gözleriyle gözlerime bakmaya başladı.
Fazla anlamlı.
Saniyeler akıp giderken gözlerimiz hiç ayrılmadı. Birbirimize çekiliyorduk, bunu hissediyordum. Birbirlerine yaklaşan kafalarımız pekte hayra alamet değildi. Hızlanan nefeslerim neredeyse dibimde olan yüze temas etti. Onun nefesleriyse doğrudan dudaklarıma esti. Burunlarımız neredeyse çarpışacakken gözlerini kapattı. Anın büyüsüyle bende gözlerimi kapatmışken birazdan olacak olan hamlenin heyecanı kalbimi tetikliyordu.
"Açelya! Uzay! Nerede bu çocuklar ya?"
Bu muhteşem ortamın büyüsünü kaçıran Beste ablanın sesiyle gözlerimi açtım. Dibimde ki Açelya da hızla geri çekilip sesin geldiği yöne bakınca az önce ki ortamın gözlerimin önünde toz olup uçmasını izledim.
Yanakları al al olan Açelya bana dönmeden karşıya bakarken titrek sesiyle konuştu. "Iı-ı a-annem bizi arıyor galiba, gidelim." der demez önden ilerleyen Açelya'nın arkasından bir kaç saniye öylece baktım. Sonra aklıma dank eden az önce ki yakınlaşmayla gözlerimi kocaman açtım.
Az daha öpüşecektik lan!
Önden hızlı adımlarla ilerleyen Açelya gizlice ellerini kızaran yanaklarına bastırırken heyecandan ne yapacağımı bilemeyerek arkasından ilerken saçma bir zafer dansı yapmaya başlamıştım. Çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum. Sessizce arkasında dans etmeye devam ederken salak salak gülüyor ve sessiz kahkahalar sunuyordum etrafa. Birden arkasını dönünce dünyanın en saçma pozisyonunda dans ederken öylece kalmış ve ayaklarımın birbirine dolanmasıyla yeri boylamıştım.
Hala yanakları kırmızı olan Açelya kahkaha atmaya başlayınca yerden kalkmayıp yüz üstü uzanmış ve elimi, çenemin altına koyarak aptal sırıtmamla onun kahkahasını izlemeye başlamıştım. Saçma bir görüntü olabilirdi ama şu karşımda olan efsane kahkahayı kaçırmamak için her türlü şeyi yapardım.
"Beste, gel gel burada- Uzay!?"
Açelya kahkahasını kesince uzandığım yerden kalkmayıp bana şok olmuş gibi bakan anneme döndüm. "Hm?" diye cevap verdim sadece. Çünkü bacaklarımı sallayıp, çenemde elimle hala aptal aptal sırıtmakla meşguldüm.
Çünkü Açelya ile az kalsın öpüşecektik, ben buna önümüzdeki 1 yıl daha sırıtırım.
"Oğlum napıyorsun yerde, kalksana."
Omuz silkip bakışlarımı tekrar Açelya'ya çevirdim gülmemek için dudaklarını -az daha öpeceğim dudakları, bu ayrıntıyı geçmeyelim- birbirine bastırmıştı.
Annem ve Beste abla bana hala salakmışım gibi bakmaya devam ederken ben bakışlarımı güzeller güzeli Açelya'm dan ayırmıyordum. Tamam salak olabilirdim ama napayım, beni bu güzel Açelya salak yaptı.
"Uzay, kalksana lan!" diye bağıran Savaş abinin sesini duymamla hızlıca yerimden doğrulup boğazımı temizlemiştim.
Eh, napalım kaleyi içten fethetmek lazım. Buğra iti böyle kazanıyor demek ki.
"Efendim, Savaş bab- aman, abi."
"Salak mısın yavrum niye yerde yatıyorsun çocuğun olmaz vallaha."
Ne demek çocuğum olmaz, benden ve Açelya'dan küçük küçük bebekler olmayacak mıydı? Bacağıma yapışıp onu sırtıma almam için bana aynı Açelya gibi kocaman gözlerle bakan bir kızım, benimle futbol oynayan bir oğlum olmalıydı. Güzel olmaz mıydı?
Salak salak gülme zamanım yine gelince sırıtarak onları umursamadan ileri geri sallanarak yürürken arkamdan duyduğum son şey Savaş abinin, "Bu çocuğu bir doktora gösterin." demesiydi.
-
Uzay: Tavşanım?
Açelya: Hm?
Uzay: Neden dönüşte bizimle gelmedin?
Açelya: Şeyden hani annemler geldi ya boşuna yer kaplamayayım diye
Uzay: Açelya arkada benden başka kimse yok ne yer kaplaması amk
Açelya: Uf ne bileyim gelmedim işte
Uzay: Utandın mı yoksa :)
Açelya: Pardon neyden utanacakmışım??
Uzay: Hani az kalsın fanfinifon olacaktı ya aramızda ;))))
Açelya: Höst terbiyesiz ne biçim konuşuyorsun sen
Açelya: Bu mesajları babama göstereyim mi?
Uzay: Hayır yavrum sakın gözünde yanlış bir imaj bırakmayalım durduk yere
Uzay: Babanla iyi anlaşmam lazım
Uzay: Beni çok sevmesi lazım
Açelya: Ulan babam senin bebekliğini biliyor ne iyi anlaşması sevmesi
Uzay: Olsun şimdi daha çok sevmesi lazım
Açelya: O niye?
Uzay: Bir meselemiz var da onunla
Açelya: Ne meselesi?
Uzay: Ya sen bilmezsin
Açelya: Söylesene amk belki bilirim
Uzay: Şey ya babanın arkadaşının bir kızı varya onu bana ayarlasın diyecektim
•görüldüAçelya: NE
Açelya: Şerefsiz pislik adi sivrisinek babam senin askerlik arkadaşın mı lan
Açelya: Adamın işi gücü yok SANA KIZ MI AYARLAYACAK
Açelya: HANGI KIZ BU ÇAPKIN PİÇ
Açelya: BEN BULURUM ONU SEN DE GÖZÜME GÖRÜNME
*Açelya kişisi sizi engelledi.*
Uzay: Yuh amk keşke başka yalan bulsaymışım
mesajınız iletilemediUzay: Oha engelledin mi
mesajınız iletilemediUzay: Biz şimdi flört ediyor muyuz yoksa etmiyor muyuz ben anlamadım
mesajınız iletilemediUzay: Neyse seni avlayacağım minik tavşan ;)
mesajınız iletilemedi--
Bölüm çok saçmaydı ama benden düzgün bir şey beklemeyin zaten erken bölüm atayım diye 15-20 dakika da yazdım çünkü sizi seviyorum💜