Valla bana noldu ya bölüm atıp duruyorum yorumlarınız beni gaza getiriyor cidden siz fazla yorum atınca sevmişler diyip daha çok yazasım geliyor sizi seviyorum bu yüzden
-
"Ne oluyor!"
Ani çığlıkla Açelya ile birbirimizden ayrılmıştık. Ama ben daha doya doya öpememiştim ki bu güzel dudakları. Hemen ayrıldı ya biraz daha dursaydık şöyle ne güzel olurdu değil mi?
Aklıma dank eden şeyle gözlerimi kocaman açmış kapıya dönmüştüm. Kapıda gördüğüm şok olmuş yüzle tam anlamıyla sıçtığımızı anlamıştım.
"Anne!"
"Uzay!" diyerek bana karşılık verdi.
"Ezgi abla!" Açelya da anneme bağırınca annem tekrar bağırdı.
"Açelya!"
"Uzay!"
"Güzelim!"
"Ne!"
"Ne!"
Bu sefer ikisi birden 'ne' diye bağırınca omuz silktim ve Açelya'ya öpücük attım. Anında koluma vurmasıyla yüzümü buruşturdum. "Yavaş be!"
"Çocuklar ne oluyor burda!?"
Annemi hatırlayıp ona bakınca kafasını yere eğmiş minik tavşanımın önüne geçtim. "Onun bir suçu yok beni vur anne!"
"Ne demek suçu yok zorla mı öptün kızı!" dedi ayağından terliğini çıkararak.
"Hayır!" diye bağırdım. Niye bağırıyorduk biz lan? "Valla zorla öpmedim o istedi."
Arkamdan Açelya kafama vurdu. "Sen öpeyim mi dedin, ben de kabul ettim."
Kocaman gülüp kafamı ona çevirdim. "Bir daha öpeyim mi?"
O da güldü ve şu liseli kızların yaptığı 'yiaa' gibi bir ses çıkardı. "Salak şey."
Göz kırpınca yanakları al al oldu. Aferin Uzay doğru yoldasın, hadi aslanım!
"Allahım bir de önümde cilveleşiyorlar ben kafamı nerelere vurayım?" diyerek ortamın içine sıçtı annem. Az öncede öpüşmemizi bölmüştü zaten. Hain kadın, oğlunun aşk hayatını hiç önemsemiyordu.
"Niye vuracakmışsın ya? Ne güzel gelin buldum sana."
"Ne gelini salak, kendine gel." dedi ve tekrardan kafama vurdu Açelya. Vurun ulan vurun. Sonra neden Uzay gerizekalı oluyor?
"Neyse velet," dedi annem az önce sanki sinirli değilmiş gibi gülerek. "Ben sizi yakıştırıyorum zaten."
"Uzay ya bir şey yap utanıyorum!" dedi hala arkamda olan Açelya. "Tamam bebeğim halledicem ben."
"Anne bu gördüklerini kimseye söylemeyeceksin tamam mı? Kulun köpeğin olayım bak, Civciv öğrenirse asla bizim görüşmemize izin vermez intihar ederim."
"Salak salak konuşma be. Hem Beste halleder onu ya, bir lafıyla her şeyi yaptırır bilmiyor musun?"
"Bu sefer cidden halledemez, babam ben konusunda biraz fazla korumacı." dedi Açelya. Yüzünü görünmemek için sırtıma gömdüğü için sesi boğuk çıkıyordu.
Utanmanı yerim kız.
"Neyse tamam tamam söylemem. Beste'ye söylerim ama. Geçin hadi içeri." dedi annem gülerek. Kadın bizi zaten yakıştırıyormuş baştan aramızı yapsaymış lan.