Ráno som sa zobudila ako prva
Dievčata ešte spali, vstala som a šla sa prezliesť, obyčajne som sa nalíčila (puder, riasenka,) vlasy som si zviazala do drdolu a na pery si nanesla jahodový lesk."Je Lili ty si už hore?"zrazila som sa s Loren cestou z kupeľne.
"Hej a oni ešte spia?"ukazala som ku dievčatam
"Nie už sú hore, o chvíľu bude nástup len aby si vedela"usmiala sa, ja som jej to oplatila. Ešte chvíľu som bola na mobile ale počula som pískanie tak sme už išli.
"Teraz každy pôjdete zo svojím vedúcim a budete mať hodiny tanca, spevu, divadla a na konci tabora bude mali tanečne vystupenie, každy bude niečo tancovať a môže aj spievať" je to úžasne to vystupenie aspoň to bude zábava. Celkom sa mi tu aj zapáčilo, ale stale sa mi pred sebou zjavia jeho temné oči.
Nechápem na čo myslím veď je to sukničkar.Všetci z našho tímu sa zostupili k Sare. Prišla som k nim a videla Marcusa a sa smeje s kamarátmi. Má tak krásny usmev. Určite sa ti páči. Ne....veď je...sexy? Určite, už dosť.
Marcus sa pozrel mojím smerom a naše pohľady sa stretli. Len sa ušklebil a ďalej sa venoval kamarátom.
----------------------------------------------------
"Dnes sa naučíme ľahšiu časť choreografie" všetci sme boli rozstúpeny pred veľkym zrkadlom v telocvični. Oblečene som mala športove legíny a športovu podprsenku calvin klain. Všetci chlapci ma očumovali a znervozňovalo ma to. Cítila som na sebe pohľad Marcusa, pozrela som naňho a mala som pravdu. Pozeral sa mi na zadok.
Často chodím cvičim, tak mam celkom peknú postavu a všetci sa mi teraz pozeraju len na zadok.
Ušklebil sa a mrkol na mňa. To mam brať ako čo?? Ale nehovorím že nebol k zahodeniu. Mal biele tričko z napisom adidas cez ktoré mu bolo vidieť tehličky. A jeho svalnaté ramena...Aww
Tak mal obyčajne čierne tepláky kde mu bolo vidieť celkom veľku hrču. Bože na čo zas myslím
Len som nad tým zakrutila hlavou a začala tancovať čo nám ukazuje Sarah"Na dnes to je všetko pokračovať budeme zajtra" dohovorila Sarah a všetci sme išli von z telocvični.
Teraz mame hodinu a pol voľno na oddych ostatné tímy maju ešte hodiny iba mi voľnoVybrala som si z kufru oblečenie čo som mala pred tým a vyšla z chatky smerom ku sprchám. Na chatke nemáme sprchu tak musime isť ku sprcham ktore sú pre všetkých
Vošla som do sprchy, vyzliekla sa veci som prehodila cez sprchove dvere (vieťe čo myslím) a už som len vnímala ako mi kvapaky padajú na telo.
Vyšla som zo sprchy k umývadlam len v utieraku okolo telo. Pozrela som do zrkadla a na suchú pokožku po sprchovani som si natrela krém
"Si roztomilá len v tom utieraku"otočila som sa na Marcusa. Bože čo tu on robí. Veď sa ide asi osprchovať ne. Veď viem.
"Dik, možeš uhnúť"stala som pred ním a čakala kým mi uhne.
"Rád ale nechcem prísť o tak sexy pohľad"prišiel bližšie,ruku mi dal na líčko a druhou si ma za pas pitiahol bližšie na hruď. Pod jeho dotykom som sa zachvela až to miesto pálilo. Bola som červena až na zadku. Jeho oči sa mi vpyjali do tích mojích. Voňial za škoricou. Aww....ja sa tu asi roztopím.
"Vieš že si krásna babygirl"zašeptal mi pri uchu a jemne sa oňho otrel. Bože bola som pred ním červena ako paradajka.
"Musím už ísť"len tak som mu odpovedala, lebo z jeho dotykov som celá horela.
"Uvidíme sa babygirl"povedal a dal mi pusu na líčko. Tak sa odtiahol a šiel do sprchy.
Kým som sa spamätala z toho čo sa práve teraz stalo uvedomila som si že tu stojím len v utieraku.
Vyšla som zo sprch a šla cestou k chatkám.Ešte to není veľmi zaujímave ale o chvíľu tam bude neaká zapletka
Uvidime sa v ďalšej kapitole💙
YOU ARE READING
Dance Tábor/FF/ Marcus Gunnarsen
FanfictionDievča Lily Smith za rozhodne ísť na Tanečný tábor. Ale, čo keď sa tam stane aj niečo iné,čo keď spozná...lásku alebo sklamanie? #3 Marcus #7 sad #1 marcusgunnarsen #1 Marcus #1 dance