/12/

447 15 0
                                    

Práve sme mali hodinu tanca. Z Marcusom sme sa vkuse na seba usmievali. Vôbec som nevnímala čo na hovori Sarah vnímala som iba jeho úžasne oči.

"Lily počúvaš ma?"z môjho úžasneho pohľadu ma vytrhol Sarin hlas

"Jasne"tak sme sa postavili a šli tancovať. Marcus mal tancovať za mnou.

"Vieš že si sexy keď tancuješ"obdaroval mi bozky na krk. Len dúfam že si to nevšimne Sarah. Marcus mi zbozkal asi celý krk.

"Smithova a Gunnarsen"rázne sa na nás pozrela. My sme sa na seba pozreli bolo nam do smiechu ale snažili sme sa to skryť.

"Po večery budete umyvať riad a žiadne vynimky"Marcus cele si to po*ral. On len mykol ramenmi. Raz by som ho aj zabila ale on je tak sladký.

Hodina skončila a my sme šli na obed. Marcus sa bavil s kamošmi niekedy mi venoval úsmev. Dojedla som a šla k Jakeovej chatke. Stala som pred dverami a počula som divne zvuky. Dúfala som že to nebude to čo si myslím. Pomaly som otvorila dvere a naskytol sa mi vyhľad na Jakea a Loren. Jake bol hore a Loren pod ným bolo počuť Lorinine vzdychy. Bolo mi s toho zle. Keď si ma všimli vyšla som von a šla k chatke. Cestou som sa musela usmiať, nevedela som že sú spolu, je to divne ale keď sú šťastny tak nebudem im do toho kecať.

V chatke nichto nebol, nudila som sa tak som šla napisať Leyle už dlho sme si nepisali.

Ja:Ahoj
Ley:Ahoj
Ley:Tak ako sa tam máš?
Ja:Je tu super
Ley:Strašne mi chybaš bez teba je tu nuda všetci šli niekam na prázdniny a ja tu nikoho nemám
Ja:Veď už len týžden
Práve som si uvedomila že už tu budeme iba týždeň a už možno nikdy neuvidim Marcusa, byvame od seba 4 hodiny
Ley:Musim už končiť tak pa ľubim ťa😜
Ja:Pa❤

Niekto zaklopal na dvere,šla som otvoriť a hneď sa mi prilepil na pery. Bolo úžasne zase cítit jeho dokonalé pery.

"Prepač mi to na hodine, tiež sa mi to nechce robiť"držal ma za boki a bol strašne cute. Len sa zneho nerozteč.

"Nevadi veď budeme aspoň spolu nie"neviem čo to do mňa vošlo, pohla som sa panvou a "omylom" som sa otrela o jeho kamaráta.

"Nerob to"zase som to spravila. Mala som chuť mať ho v sebe.

"Lily mame ísť na ďalšiu hodinu"vtrhla do chatky Emily. Zaskočilo ju asi že je tu Marcus. Chytila som Marcusa za ruku a ťahala na hodinu spevu.

Stala som a pozerala sa na dievča ako spieva. Spievala krásne.

"Už sa teším na večer"zašepkal mi niekto pri uchu. Pozrela som sa naňho a len som mu venovala jeden ušklebok a ďalej som pozerala na ostatných. Keď sme skončili mali sme hodinu čas kým bude večera.

Bola som v chatke na mobile, keď si ku mne niekto prisadol. Bola to Loren.

"To čo si videla, vieš len aby to bolo medzi nami"bola nervozna

"Jasne, a aspoň bol dobrý?"buchla som do nej

"Prestaň"zasmiala sa a bola celá červená

"Nemusíš sa červenaň nechaj si to pre brata"zasmiala som sa

"No a čo ty a Marcus?"

"V pohode"

"Asi by sme už mali ísť na večeru"postavili sme sa z postele a šli na večeru. Cestou mi zaškvrkalo v bruchu. Fuu som hladná.

Ja som sa zamilovala do tejto knihy 🍌😚

Dance Tábor/FF/ Marcus GunnarsenDonde viven las historias. Descúbrelo ahora