Bože čo si mám na seba vziať? Všetko tu je nahadzané a ja neviem čo si mám obliecť. Práve stojím pred skrinou a vyberám si oblečenie o chvíľu má prísť Leyla a pôjdeme spolu nakupovať. Už som celkom dlho nikde nebola. No keď si sedela doma a preplaka do vankúša. No lebo som musel myslieť naňho a na to male. Stále nemôžem uveriť že som tomu maličkemu zobrala život. Zase mi z oči začali padať slzy. Rýchle som si ich zotrela aby som zase nemala červené oči. Dosť, už nemôžem plakať, musím naňho prestať myslieť, na všetko čo sa stalo. Konečne som si vybrala zo skrine neaké to oblečenie a hodila to na seba. Jemné som sa nalíčila a pery si pretrela leskom. Ako som šla dole po schodoch práve zazvonil zvonček. Ovorila som dvere a stala tam Ley. Nečakané. Obula som si tenisky, vzala vak a vyšli sme von.
***
"Óó tie sú prekrásne"zapíšťala Ley. Len aby ste vedeli Ley si skúša už piate šaty a ja už len čakam aby sme stadial to vypadli. Vyskúšala si už päť šiat, dve trička a jedne nohavice a nič si zatial nekúpila. Jej asi dnes šibe alebo čo.
"Ley prosím poďme už"povzdychla som si. Prečo musí toľko skúšať.
"Dobre len si ich vyzlečiem a ideme"zakňučala som a čakala pred kabinkou kým sa pani princezna prezlečie.
Konečne sme vyšli z toho obchodu a práve sme mali namierene do kaviarni na neaký milkshake.
"Tak tešíš sa na prvý deň školy?"usmiala sa Ley a odpila si zo svojho milkshakeu.
"Popravde nie"
"Vraj k nám príde na školu nový chalan a je totálny fešák"
"No a čo ja s tým"
"A je singel?"ušklebila sa na mňa.
"Nikoho mi nedohadzuj jasné"zasmiala som sa a drgla do nej. Jej to neako dnes myslí.
"Keď to s Marcusom nevišlo tak mohla by si to skúsiť ešte raz?"akože Wtf?
"Ley! Nikoho nepotrbujem a prestaň už"popostrčila som ju a obe sme sa zasmiali.
Večer som už prišla neskoro domov. Prezliekla som sa do voľného trička a hodila sa do postele. To bol deň čudujem sa že som dnes niečo po dlhšej dobe robila. Oči sa mi už zatvaráli a čoskoro som zaspala.
Dnes už posledná kapitola a potom ešte epilog
Dúfam že sa vám kapitola páčila 😜😜
STAI LEGGENDO
Dance Tábor/FF/ Marcus Gunnarsen
FanfictionDievča Lily Smith za rozhodne ísť na Tanečný tábor. Ale, čo keď sa tam stane aj niečo iné,čo keď spozná...lásku alebo sklamanie? #3 Marcus #7 sad #1 marcusgunnarsen #1 Marcus #1 dance