/17/

387 15 0
                                    

Už tu asi hodinu stojím a pozerám sa na ostatných ako tancuju. Práve tancovali Emily a Kath.

Obmotali sa mi okolo pasu silné paže. Pozrela som a venovala mu pusu.

"Ako to ide?"spytal sa ma Mac a venoval pohľad dievčatám ktoré sa tam už pol hodinu trápia.

"Hm, celý čas tu iba stojím a pozeram, není to veľmi zábavna činnosť"nudne som sa zatvárila.

"Vedel by som o niečom zábavnom?"otrel sa mi o ušný lalúček. Nad jeho dotykom som sa zachvela.

"Večer príd k lesu o 7"

"Prečo?"

"To je prekvapenie"ani som už nevnimala čo robia, musela som myslieť čo ten blbeček vymyslel.

Práve sme sedeli pri stole na obede a počuvali Thomasa čo nám hovori.

"Pred koncom tabora bude to vystupenie a zajtra bude futbalový zápas"dokončil svoj monolog a všetci sa pustili do jedla. Dojedla som a rozprávala sa s dievčatmi. Cítila dom na sebe pohľad pozrela som sa a Tinus sa na mňa usmieval. Úsmev som mu oplatila a odvratila pohľad. Potom sme išli do chaty a bavili sa.

(Presunieme sa už kde bude večer)

Prave idem k lesu kde už čaká Marcus. Mál na sebe čierne adidas tričko a roztrhane nohavice. Zkusla som si peru. Vlasy mal učesané do jednej strany a bol strašne sexy. Prešla som k nemu a hneď si ma pritiahol do bozku.

"Vyzeraš úžasne"odtiahol sa a zahľadel sa mi do oči.

"Ty niesi tiež k zahodeniu"musela som si zkusnuť peru.

"Si strašne sexy babygirl"zašepkal a privlastnil si moje pery. Uživala som si tu chvíľu lebo také sa nedejú často.

"Poď"vložila som ruku do jeho dlane a šla za ním.

Pišli sme k malej chatke kde sme boli po prvý krát. Spomenula som si na tu noc. Nad tou spomienkou som sa usmiala. Marcus vytiahol šatku a zaviazal mi ju na oči. To si robí srandu mám tu chodiť so zviazanimi očami?

"Neboj sa som tu s tebou"zašepkal mi do ucha keď videl že som nervozna. Ja som prikyvla a šla kam ma Marcus vedie.

"Môžeš"z oči som si stiahla šatku a vyskytol sa mi pohľad na posteľ kde boli z lupeniek ruží spravené srdce. Okolo boli sviečki ktoré viedli k posteli. Na druhej strane bol stôl na ktorom bolo nádherne prestreté jedlo a v strede sviečka. Aaa ja ho asi uškrtim. On je úžasny. Hneď som sa mu vrhla okolo krku.

"Milujem ťa strašne"z oči mi spadla neposlušná slza, pozrela som naňho a on sa len usmival. Slzu mi zotrel a pobozkal ma.

"Tiež ťa milujem strašne"zamumlal do bozku.

"Ochutáme to alebo sa budeme na to pozerať"zavtipkoval Mac. Sadli sme si k stolu a pustili sa do jedla.

"Bolo to výborne, ale aj tak neverím že si to uvaril ty"rozpavali sme sa o všetkom možnom o rodine,priateľoch,vzťahoch a  ostatných veciach. Bolo to strašne romantické už dlho som sa takto úžasne necítila. Bola som šťastna.

Vstala som zo stola a chystala sa na odchod. No on si ma pritiahol k sebe sadla som si naňho obkročmo a zaryvalá sa to jeho temných čokoladiek.

"Nebude škoda to nechať len tak a nevyskúšať tu posteľ"šibalský sa usmial a preniesol ma na posteľ. Ležal nado mnou a rukami sa opieral o posteľ.

"Budeš mať ten najlepší pocit"vrhol sa mi na krk a presuval sa nižšie. Strhol zo mňa oblečenie. Ja som sa už len nechala unášať Marcusom Gunnarsenom.

Nová kapitola😙
Ďakujem vám za toľko prečítaní strašne
Love u💜



Dance Tábor/FF/ Marcus GunnarsenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin