"Ja musím už isť"neviem čo som to povedala. Chcela som odísť ale zastavila ma jeho ruka.
"Lili počkaj, ja...prepač neviem čo to domňa vošlo len prosím nechoď preč"prosíl na mňa psími očami vpyjali sa mi do oči.
"Dobre,ale môžme isť niekam inam?"
"Poznám tu jedno miesto"ani som nestihla nič povedať a už ma tiahol neznamo kam.
Prišli sme k malému altánku kde boli okolo neho krásne ruže a proste...wow
"Je to prekrásne"len som z otvorenou pusou na to pozerala.
Zrazu Marcus preplietol naše ruky,usmial sa bol cute, myslím že som naňho zmenila názor."Lili ja...cítim k tebe niečo viac ako kamarátstvo, si krásna, milá, sexy, zábavna si dokonála."srdce mi bušilo o sto šesť. Ja som nemala slov. Asi som sa zamilovala. To si zistila až teraz? No dobre.
"Viem že sa poznáme krátko ale moje city k tebe sa nedajú popisať"jeho oči sa mi zaryvali hlboko do oči. Bolo v ních vidieť iskričky šťastia, túžby
Bol blízko pri mojej tváry cítila som jeho vanilkový dych."Milujem ťa Lili"a stalo sa to. Jeho pery boli jemné mäkké vankúšiky. Bolo to nepopisateľne. Pohol snimi ja som zopakovala pohyb. Vychutnavála som si iba jeho a jeho pery.
"Milujem ťa Marcus"povedala som keď sme sa odtiahli. Opreli sme si čela a usmievali sa. Nepotrebovali sme žiadne slová.
"Si dokonalá"privlastnil si moje pery,usmiala som sa do bozku. Pozkavali sme sa kým na nedošiel kyslík.
"Mali by sme už ísť"vôbec sa mi stadial nechcelo ísť.
"Nechceš ísť spať ku mňe, chlapci budú určite z dievčatmi na chatke"navrhol mi Marcus. A čo mám povedať dievčatam.
"Tak dobre ale ešte si pôjdem po mobil aj veci"
"Ok tak poďme"preplietli sme si ruky a šli k chatke. Zobrala som si veci a šli k Marcusovi.
Hneď ako Marcus zavrel dvere pritisol ma na dvere a začal ma dravo bozkavať. Ja som mu to oplacala. Chytil ma za zadok a vyzdvihol obmotala som mu nohy okolo pasu a prešli k posteli. Položil ma na posteľ vyhopnul sa na do mňa a rukami sa opieral aby ma nezaľahol. Presunul sa ku krku a začal mi tam robiť cucfleky. Keď ho to prestalo baviť vratil sa späť k peram. Rukou zašiel za tričko. Zpanikarila som. Hneď som mu ruku zastavila keď bol blízko k zapinaní podprsekny. Pozrel sa mi do oči.
"Ešte nesom pripravená, teraz nie"nevedela som čo povie. Myslela som že ma odkopne alebo nebude chcieť.
"Ja si počkam, kým nebudeš chcieť, je mi jedno ako dlho to bude,ale počkam si keď budeš pripravená,ano princezna."usmiala som sa a spojila naše pery.
"Ďakujem"zamumlala som do bozku (v češtine to znie lepšie)
"Pôjdeme si už ľahnuť?"bola som celkom unavena
"Jasne"Marcus sa vyzliekol do boxeriek musím povedať že to bol užasny výhľad na jeho telo a na hrču v jeho boxerkach.👅Ja som si obliekla Marcusovo tričko pod ním som mala len nohavičky.
Ľahli sme si Marcus dal ruku okolo môho pasu a pritiahol si ma prižšie, citila som jeho vypracovanú hruď. Na zadku ma tlačila veľka hrča zakrutila som sa a on mi vzdychol do ucha len som sa usmiala. Zavrela som oči a nechala sa unášať tmou.
"Dobru noc princezna"
Marcus sa nám zamiloval😍
Tak ďalšia kapitola
YOU ARE READING
Dance Tábor/FF/ Marcus Gunnarsen
FanfictionDievča Lily Smith za rozhodne ísť na Tanečný tábor. Ale, čo keď sa tam stane aj niečo iné,čo keď spozná...lásku alebo sklamanie? #3 Marcus #7 sad #1 marcusgunnarsen #1 Marcus #1 dance