/21/

336 12 2
                                    

Druhý deň som sa zobudila celá rozlamaná. V noci som sa stále pretáčala a malá som nočne mori. Potichu som vyšla z postele a prešla do kupeľne. Pozrela som sa do zrkadla a cele oči som mala červené a uplakané. Strašne má bolela hlava, vyzerala som hrozne. Dnes nemam chuť na nič.

Zo skrini som si vybrala čierne tričko a legíny. Medzitým sa zobudili aj dievčatá. Ľahla som si do postele, prikryla sa a šla som na mobil. Dievčatá už boli oblečené a chystali sa na odchod.

"Loren povieš Thomasovi že má boli hlava a je mi zle?"

"Chápem nechceš ho vidieť"z oči mi chcela utiecť neposlušná slza no ja som ju rychlo zotrela aby nič nevideli. Nechcem ho už nikdy vidieť. Nenávidim ho.

"Ahoj"odišli a ja som tam ostala sama. Na mobile som pozerala videa. Po polhodine má to unavilo tak som sa viac zachumlala do periny a zavrela oči. V noci som toho veľmi nenaspala keď som stále myslela na toho debila. Prečo som ho vôbec musela stretnúť, a ešte sa doňho zamilovať? Myslela som že on cíti to isté ku mne ako ja k nemu. No ale asi som sa mýlila. Z premyšľania má vytrhla správa z mobilu. Pozrela som sa na mobil a bola tam správa od neho.

Som debil odpúsť mi to, milujem ťa, nemôžem bez teba vydržať. Prepáč.

On si myslí že pridem teraz k nemu a všetko bude ok, lebo je na strašnom omyle. Je to sukničak ktorý si chce len užiť a potom odkopnúť. Nič som mu na to nenapísala. Moje oči sa privreli a putovali do tmy....

***

Zobudila som sa na buchot dveri. Vstala som do sedu a tam boli dievčatá.

"Sorry asi sme ťa zobudili?"opytála sa Em v príliš až dobrej nálade.

"Aj tak by som už vsatala, koľko je vlastné hodín?"

"Štyri"to som spala tak dlho?

"A...pýtal sa na teba Marcus"to meno už nechcem počuť, lebo sa mi stále nahrnú slzy do očí.

"Nech si robí čo chce"odfrkla som si aj keď stále ho milujem, ale to čo spravil to mu neodpustim.

"Ideš dnes na tu party?"spytala sa ma Kath. Ta party je posledne na čo myslím.

"Asi nie"

"Musíš tam ísť je to posledná party na tábore bude zábava"presvedčovala ma.

"Myslím že teraz sa nechcem baviť, užite si to vy"prvý krát za dnes som sa usmiala.

"Chápeš Dylan má pre mňa prekvapenie, strašne sa tešim keď budeme len mi sami a...už sa neviem dočkať na večer. Vraj si spravime romantický večer"zajačala Em na celú chatu. Aspoň niekto je tu šťastný a má tu svoju druhú polovičku. Falošne som sa usmiala aj keď bolo vidno že som smutná. Z oči mi začali tiecť slzi. Teraz nie nemôžem zase plakať až už vôbec nie kvôli nemu.

"Neboj najdeš si oveľa lepšieho chlapca ako je Marcus, on je obyčajny úbožiak keď nevidí tu krásu"prešla ku mne Kath a objala ma. Potom som sa rozpravala s dievčatmi o party a všetkom možnom.

Ako myslíte že to skončí? Budú spolu alebo nie?







Dance Tábor/FF/ Marcus GunnarsenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin