/27/

281 13 0
                                    

Otorila som oči a poobzerala som sa okolo. Bola už tma, no to som musela dlho spať. Konečne som sa vyspala keď každu noc som nemohla spať. Stále som musela myslieť na Marcus. Čo práve teraz robí a ako mu je? Popravde keď sme odchádzali z tábora nevyzeral veľmi dobre. Chcela by som ho vidieť. Vážne, po tom čo ti spravil? To je pravda, ale chcela by som skočiť do jeho náručia a ani sa od neho neodlepiť. O 2 dni idem do školy a popravde vôbec na ňu teraz nemám chuť. To čo sa stalo počas prázdnin bolo asi to najhoršie aj keď som zažila veľa zážitkov s dievčatmi na tábore. Keby som nestretla Marcusa nič by nepokazil. Keby. Z premýšľania ma vytrhla správa z mobilu.

Zajtra ideme nakupovať a žiadne vyhovorky jasne😘

Bola od Ley. On si vážne myslí že mám chuť ísť  nakupovať. Aj keď mi už aj neaké veci treba a aj do školy. Hmm čo neurobím pre kamošku, aj keby som neprišla ona by ma tam aj tak dotiahla.

Prišla som do kuchyne kde bol odkaz že rodičia išli na neakú chatu a brat išiel niekde s kamarátmi a prídu až v nedeľu. Zohriala som si večeru, zapla televízor, šiel tam neaký film tak som to nechala a zapozerala sa do filmu.

Marcus

Práve ležím na posteli a hlavu mám zaborenu do vankúša. Stále musím na ňu myslieť. Proste ju nemôžem vytrhnúť z hlavy. Chýba mi. Celá mi chýba. Najradšej by som si ju teraz celú vzal a bola by iba moja. Chcem zase cítiť jej pery, robiť jej značky na krku aby všetci vedeli že patrí iba mne. Prečo som suhlásil s tou sádzkou? Bože, som taký debil stratil som tu najlepšiu, najkrajšiu a najdokonalejšiu osobu na svete. Asi toho Liama zabijem celé to bolo jeho plán spolu s kamošmi. Už ju nikdy neuvidím, možno keby sme sa niekde stretli ale to sa určite vôbec nestane a aj keby čo by sa asi zmenilo. Stále by bola naštvatá a neodpustila by mi to. Niekto zaklopal na dvere povedal som niečo vo zmyslu ďalej a ten vošiel do vnútra.

"Marcus ideš von zahráť futbal?"spýtal sa ma Tinus. On mi tu ešte chýbal. Nemôže mi už dať niekedy pokoj.

"Myslíš že na to mám náladu?"

"Ale Mac nemôžeš furt sedieť doma zavreti v izbe a plakať do vankúša, musíš aj niečo robiť. Prosím poď nemám s kým ísť pls?"prosím má jeho psími očami ktoré mu tak dobre idú a na každého to zabere. No nemám na výber.

"Dobre"nakoniec som povedal a vstal z postele. Tinus ma šiel čakáť dole a ja som sa obliekol. Vyrazili sme na futbalové ihrisko. Aj keď to veľmi nepomohlo stále som mal v hlave jej meno. Lily

Už bude len jedná kapitola a na koniec epilog.😙 

Dance Tábor/FF/ Marcus GunnarsenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang