Martinus zatočil fľašou a padlo to na Loren.
"Pravda alebo odvaha?"spytal sa jej Martinus
"Odvaha"
"Daj si dole tričko"Loren to bezproblémov urobila a sedela tam iba v podprsenke. Tak pokračovala hra.
Fľaša dopadla na mňa.
"Pravda alebo odvaha?"spýtal sa ma Liam ktorý mrkol na Martinusa. "Odvaha"
"Vykusni sa z Martinusom"to určite, pozrela som sa na Marcusa a videla ako má ruky v pästi a bol naštvatý.
"Nie"
"Tak potom dole tričko"dala som si dole tričko a uvedomila som si že na sebe mám čiernu krajkovanú podprsenku. Všetci sa na mňa pozerali s otvorenimy ustami. Otočila som sa na Marcus ktorý sedel za mnou, ruky mi dal okolo pasu a zakryl mi moje krivky.
"Aj tak som iba tvoja"zašepkala som mu a sa usmial. Fľaša dopadla na Marcusa.
"Pravda odvaha?"spýtal sa ho Tinus.
"Pravda"
"Je Lily dobrá v posteli?"na Tinusa som hodila vražedný pohľad. Marcus stiskol rukou až ma to zabolelo.
"Je a načo ti to je?"
"Len tak"olízol si pery a pozeral na mňa. Otočila som sa a snažila sa ho ignorovať.
"Nevytratíme sa?"zašepkal mi Marcus do uška a jemné ho pobozkal.
"Kam?"
"Poznám jedno miesto"podal mi moje tričko ja som si ho navliekla a vstala za Marcusom.
"My už pôjdeme"oznamil ostatným Marcus. Otočili sme sa a šli preč.
"Dúfam že mate na noc dosť kondomov"to by nebol Martinus keby nezarýpal svojou blbou poznámkou. Ostatny sa zasmiali a čakali čo povieme.
"Vieš, dosť aby sme si to užili"ušklebil sa naňho Marcus a ťahal ma preč, videla som ešte Martinus nasratý pohľad, musela som sa usmiať.
Prišli sme do neznámej miestnosti. Bola tu veľka manželská posteľ, kuchynka a kupeľňa.
"Patri to tu jednemu z vedúcich" ťahal ma k linke
"A prečo tu sme?"
"Aby sme boli sami len mi dva"
"A čo keď tu niekto pride?"
"Nemal by tu nikto chodiť" venoval sa môjmu krku kde zanechavala vlhke bozky a svoje značky.
Bozky som mu opetovala, rukou som mu stiahla tričko. On mi medzitym ztrhaval tielko vyzdvyhol ma na linku. Sedela som obkročmo a on bol čo najviac na mne nalepený. Vyvliekla som mu tričko a presuvala sa k rozopinaní nohavíc. Ja som už sedela vo spodnom prádle a Marcus si sťahoval nohavice.
"Myslíš že bude pohodlná linka?"zasmial sa Mac
"Neviem, ale radšej som pre posteľ"zasmiala som sa. Marcus ma chytil pod zadkom a doniesol na posteľ. Tam sme dokončili svoju činnosť.
***
Ráno som sa zobudila pozrela som na mobil a bolo pol osmej. Marcus stal otočený pri linke len v boxerkach. Niečo tam robil. Otočila sa a keď vydel že som už hore prešiel ku mne a sadol si na okraj posteľe. Prisal sa mi na pery a pohyboval s nimi. Boli tak sladke a jemné. Zapadala som do eufórie a nechála sa nim unášať.
"Spravil som raňajky"ukazal na stôl plný dobrôt. On je úžasny.
"Milujem ťa"sadla som si naňho obkročmo a nemohla sa nasýtiť jeho pier.
"Milujem ťa"usmial sa do bozku. Po chvíli bozkavania som z neho zlezla, hodila som na seba Marcusove tričko čo bolo na zemi a pustila som sa do raňajok.
Marcus je tak romantický aww😽
YOU ARE READING
Dance Tábor/FF/ Marcus Gunnarsen
FanfictionDievča Lily Smith za rozhodne ísť na Tanečný tábor. Ale, čo keď sa tam stane aj niečo iné,čo keď spozná...lásku alebo sklamanie? #3 Marcus #7 sad #1 marcusgunnarsen #1 Marcus #1 dance