/14/

379 13 0
                                    

"Ako si mi to mohol urobiť"kričala som z plných pľúc na Marcusa. Ako mi to mohol urobiť.

"Lily ja...prepáč"ospravedlňoval sa mi Marcus.

"Si obyčajný hajzej, nechcem ťa ani vidieť"otočila som sa a rútilo sa na mňa auto. Nič som nevnímala a upadala do kómy.

Zobudila som sa celá spotená. Bol to hrozný sen. Musim byť v Marcusovom objati tam sa cítim v tak v bezpečí. A úžasne hreje.

Pomaly som vstala aby som nezobudila dievčata. Zobrala som si na seba mikinu a šla von. Bolo celkom zima na to že je leto.

Vošla som do chatky a videla asi najkrašie bábätko na svete. Marcus tak sladko spal ako medvedík, prešla som k nemu a snažila sa ho zobudiť.

"Marcus"potrepala som s ním no on nič. Skúsila som to ešte raz, zobudil sa a bol vystrašený. Ani sa nečudujem veď kto by sa nezliakol.

"Čo, čo sa stalo?"

"Ja sa bojím a nemôžem zaspať, môžem ísť k tebe?"

"Ku mne vždycky"ušklebil sa a uvoľnil mi miesto. Vošla som k nemu pod perinu a bol len v boxerkach.

"Nechceš robiť niečo lepšie?"dal mi ruku pod tričko pod ktorým som nemala podprsenku. To musí furt myslieť na jedno.

"Marcus tu nie veď sú tu oni"

"Veď oni spia"začal ma bozkavať na tvary, jasne aby sme to robili pred nimi.

"A keď sa zobudia?"

"Nezobudia"bozkaval má asi po celej tvary a na krku mi zkúsaval kožu.

"Marcus tu nie ano?"

"Ale ja ťa chcem strašne"vrhol sa na mňa, ja som ho len tlačila odseba.

"Dobre zajtra pridem po obede k tebe"

"Budem sa tešiť"dal mi pusu a ľahol si zamňa. Na zadku som citila veľku hrču zavrtila som sa s on mi zavzdychal do ucha. Ooh chudáčik musí mu tam byť tesno.

"Babygirl ak neprestaneš provokovať tak.."zase som sa zavrtela

"Tak?.."

"Tak budeš mať ten najtvrdšý sex v živote"

"To znie dobre"provokovala som ho, jeho kamarát sa asi zobudil.

"Dobru"venoval mi pusu na spanok a ľahol si. Ja som si ľahla a zapadla som do tmy.

Ráno som vstala a vedľa mňa bolo prazdne miesto na posteli. Nikto nebol v izbe a na prazdnom mieste bol papierik.

Dobré ráno láska išli sme už na raňajky, môžeš prísť za nami dúfam že si sa dobre vyspala
Milujem ťa♥

Marcus

Aj tak by som už nestihla raňajky tak som šla do svojej chatky. Tam som sa prezliekla. Strašne som sa nudila tak som šla k jazierku kďe som sa stretla s Martinusom. Nohy som si namočila do vody a pozorovala krásnu prírodu.

"Ahoj baby"prisadol si ku mne čiernovlasy chlapec z hnedými očami

"Čo chceš?"

"Teba"olízol si pery. Bože on je nechutný.

"Prestaň s tým a vypadni"

"Kde máš svojho blondáčika"

"Nehovor mu tak a prestaň"stúpali do mňa nervy. Čo si o sebe myslí? Je obyčajný namyslený idiot s veľkym egom.

"Ale notak, uvolni sa môžme sa spoznať trošku viac,inak som Derek"približil sa blizko k mojej tvare na mieste som stuhla

"Čo robiš?"položil mi ruku na líčko a jemne ho pohladkal, nad jeho príjemným dotykom som sa zachvela.

"Pozeram na najkrásnejšie stvorenie"bol milimeter od toho aby sa naše pery spojili.

"Lily?"prehovoril nieči až známy hlas, stal tam a z oči mu vypadla slza.

"Marcus"so vzlykami som sa naňho otočila a svoj pohľad som zabodovala do zeme.

Všetko najlepšie M&M
Nemôžem tomu uveriť že už im je 17.🎉 I love u❤
Dúfam že sa vám páči kapitola a ďakujem vám za toľko prečítania.😚

Dance Tábor/FF/ Marcus GunnarsenWhere stories live. Discover now