/9/

452 15 2
                                    

Z Marcusovho pohľadu

Cele dni sa mi Lil vyhýbala chcel som z ňou rozprávať ale ona vždy odišla. Nechcel som ju podviesť bol to len úlet nič viac. Strašne ju milujem je roztomilá, krásna,úžasná. Ale ona mi to neodpustí. Som totálny debil.

Práve sme šli na obed, Lili sedela s  dievčatmi a smiala sa. Musel som sa usmiať bola strašne roztomilá. Keď zbadala že sa na ňu pozerám venovala mi jeden pohľad a otočila sa späť. Musím z ňou hovoriť. Počas jedla som sa naňu pozeral. Vstala zobrala tacku a šla ju odnes, odchádzala preč. Hneď som vstal a šiel za ňou.

Chytil som ju za zápästie a pritiahol si ju na hruď. Pozerala sa mi do oči malá ich tak krásne.

"Chcem ti to vysvetliť"

"Ale ja to nechcem počuť"

"Bol to len úlet nič z ňou nemám ver mi"

"Iba úlet? Čo?, robiš si srandu"

"Prosím odpusť mi chcem byť len s tebou Lili"cele som to pokašľal, keď mi odpustí budem najštastnejší človek na svete.

"Marcus ja neviem či to chcem bojím sa že to bude zas take isté"

"Ja chcem byť len a len s tebou ano"zobral som jej tvar do dlaní a pohlatkal po líčku, ona sa usmiala ja som sa musel usmiať tiež.

"Ešte si to premyslím"

"Dobre ja počkám kým nebudeš moja"zkúsol som jej uško...aww

"Poď"išli sme každy do svojej chatky. Hneď som spadol do postele bol to dlhý deň.

Pohľad Lili
Neviem či mu mám veriť čo keď ma podvedie ako predtym. Myslela som si že to bude len obyčajný tábor a nemyslela som že sa zamilujem a bude to take konplikované.

Poobede sme hrali hru kde sme mali hľadať po lese papieriky pre názov nášho tímu. My sa voláme Ohnivý draci. Pri hre sa na mňa Marcus celý čas pozeral. Venovala som mu jeden letný usmev. Tak sme už mali len voľno. Večer budeme mať diskoteku. Neviem či tam pôjdem.

Keď sme dohrali išla som na zachod. Vykonala som svoju patrebu a vyšla von, ale predomnou stál Marcus v celej svojej kráse.

"Hm len som sa chcel spýtať či by sme nemohli ísť spolu na tu party"mam ísť z ním?

"Dobre môžme ísť spolu, ale nebudeš nič skúšať ano?"

"Jasne"mrkol na mňa. Bože on je uchyl.

"Tak ja idem,ahoj"chcela som odísť ale Marcus ma zastavil

"Počkaj"rukou si ma pritiahol bližšie a zapozeral sa mi do oči

"Môžem ťa aspoň pobozkať?"len som na to prikyvla a Marcus sa priblížil blížšie. Jeho pery sa dotkli tych mojích a mnou prešla eletkrina. Bol to rychly bozk.

"Ahoj"otočila som sa a šla ďalej

Hei💓💓

 

Dance Tábor/FF/ Marcus GunnarsenOnde histórias criam vida. Descubra agora