Započuli sme pískanie a tak sme šli s dievčatmi na obed.
Prišli sme do veľkej jedalni kde boli 3 dlhé stoly. Ja som si sadla k Emily. Pri ďalšiom stole sedel Marcus z kamarátmi. Pozrel sa na mňa a sa len usmial, ja som zopakovala to iste. Tak nám priniesli jedlo a naložila si porciu do ust.
Dojedla som odnesla tacku, počkala som na Em a šli sme do chatky.
"Už sa tešim na dnešnu uvitaciu party" povedala Kath. Mne sa tam vôbec nechce a nechcem stretnuť zase Marcusa.
"Dúfam že tam bude Denis, strašne sa mi páči"oznamila nam Kath
"Lili ty ideš"otočila sa na mňa Loren "na party?"
"Ja...asi nie"
"Musíš tam ísť bude to super a budu tam pekný chlapci"mrkla na mňa,ja som sa zasmiala. Len nech mi nikoho nedohadzuje stači mi otravný Marcus.
"Čo maš z Marcusom, videla som vás pri sprchach hm"zrazu som zrudla. Čo jej mám povedať, že sme kamaráti.
"Nič len sme priatelia, nič medzi nami nieje jasne"usmiali sa, fuu je tu horuco. Skôr tebe keď si červena ako paradajka.
"Prosím poď s nami"hodila na mňa Loren psie oči.
"Dobre tak tam pôjdem"
"Super aspoň ťa môžme zoznámiť s ostatnými"zakričala Loren a všetki sme sa zasmiali.
Dnes už nebudeme nič robiť tak mame oddych. Rozhodla som sa zavolať mame kým máme voľno.
"Ahoj mami"
"Ahoj zlatíčko ako sa máš"
"Dobre a vy"
"Dobre a je nám za vami smutno a čo robite?"
"No teraz mame voľno"
"Našla si si tam neakého pekného chlapca" to je celá moja mama.
"Mami prestaň"
"Veď sa len pýtam" zasmiala sa do telefónu
"Zlatko už musím končiť tak pa"
"Pa" moja mama často pracuje stále je v práci a niekedy ju nevidím ani celý deň. Niektorým zavidim že maju rodičov ktorý sa o ních zaujímaju a nesú celý deň v práci.
------------------------------------------------
"Baby ja neviem čo si mám obliesť"nahnevana si sadla Em na posteľ. Prešla som k jej skrini, vybrala z nej modré trblietavé letné šaty.
"Ďakujem máš dobrý vkus"roztomilo sa usmiala
Ja som si obliekla rifľové kraťasy, dlhý biely croptop a adidasky
"Dámy môžme ísť" vyšli sme z chatky smer do altanku kde má byť party
Hudba hrala nahlas a všetci tancovali alebo stáli pri pultu z koktejlmi. Nebol tu žiadny alkohol.
"Dievčata tam sú chlapci ideme za nimi"ukazala Lo ( Loren) ku sexy chlapcom kde bol aj Marcus, myslím že to sú jeho kamaráti. Išli sme k ním a Em si dala pusu z jedným z ních.
"Lili toto je Liam"ukazala na bruneta z modrými očami "Dylan" ten z ktorým sa Em bozkavala "Martinus"ukazala na chlapca rovnakého ako Marcus len mal kratšie vlasy a znamienko nad perou "a Marcusa už poznáš" bol strašne pekny mal na sebe čierne nohavice a sivú mikinu. Sladko sa usmial, vážne som sa naňho pozrela nech si nerobi nedeje a ďalej sa bavila z ostatnými.
Radšej by som bola v chatke a nie pri hlasnej hudbe. Nechodím veľmi na party. Sedela som pri bare a pila už 2 citrónový koktejl.
"Čo tak sama"prisadol si niekto. Pozrela som sa mu do oči a videla tie čokoládky hneď som vedela komu patria.
"Hm" vôbec som ho nevnímala.
Začala hrať pomala romantická hudba."Môžem prosiť o tanec?"nabydol mi ruku, chvíľu som váhala ale nakoniec som prikyvla. Vložila som ruku do jeho dlane prešiel mi elektricky prúd do celého tela.
Prešli sme na parket, ruky mi dal na boky ja som mu dala okolo krku. Začali sme sa pomaly hybať do strany. Bolo to užasne,krásne a romantické. Pozeral sa mi do oči približil sa k môjmu uchu.
"Si krásna"zašepkal,odtiahol sa, určite musel vidieť že sa červenam. Bolo to trapne.
Hudba skončila, Marcus sa začal približovať. Bol tak blízko že by tam ani papier nevošiel. Ztuhla som. Netušila som či to je dobre.
Odstupila som a.....Outfit na party
Čo si myslíte že sa stane??
Muu😍😍
YOU ARE READING
Dance Tábor/FF/ Marcus Gunnarsen
ספרות חובביםDievča Lily Smith za rozhodne ísť na Tanečný tábor. Ale, čo keď sa tam stane aj niečo iné,čo keď spozná...lásku alebo sklamanie? #3 Marcus #7 sad #1 marcusgunnarsen #1 Marcus #1 dance