„mňam co to je?“ zeptala jsem se a mlaskla, „nikdy jsi neměla whiskey?!“ vyjekla a vykulila oči. „ne, pojď tancovat potřebuju se bavit“ řekla jsem a chytla jí za ruku, vtáhla jsem jí do tančící skupiny lidí a sama jsem se nechala unést ritmickou hudbou. Párkrát jsem si zatancovala s neznámíma klukama kteří se k nám vecpali ale potom jsem z toho byla úplně hotová a udýchaná. „já se du napít!“ křikla jsem na Dany a rozešla se k baru, hned se ke mmě ten hezkej barman otočil a nalil mi tu stejnou věc jako předtím. Rozhlédla jsem se kolem a zaměřila se pohled na stůl obsazený Niallem, Zaynem, Louisem, Renou a... Děvkou sedící na klíně mího kluka. Se skleničkou jsem se k nim rozešla a hnusně se podívala na tu bloncku která se mu kroutila v klině. „vodprejskni!“ řekla jsem a ona se vylekaně zvedla a doslova utekla. Podívala jsem se na opilího Liama a ten ke mně hned zvedl hlavu, „ahoj lásko“ řekl a opilecky se usmál. „heh! Lásko?! Kolika holkám ještě takhle říkáš?!“ vyjekla jsem a dala mu facku na probuzenou. „to-škit-byla jen.. Kamarádka“ mikl rameny a upil si ze své lahve. „kamarádka která ti dělá dobře?!“ zeptala jsem se znovu, měla jsem pocit že z tech jeho lží omdlím nebo spáchám atentát. Za můj řev a naštvanost ale taky hodně mohl můj alkhol v krvi, nejsem na tohle zvyklá takže stačí sklenička a jsem mimo. „proč to kurva hrotíš baby?!“ vykřikl až se na nás otočili všichni od stolu. „končím s tebou“ řekla jsem zřetelně a odkráčela si to od nich zpátky k baru. „kdes byla?!“ vyjekla mi za zády Dany a já se na ni otočila, „podívej se na toho debila“ řekla jsem zklesle a ukázala na Liama který se bavil u stejného stolu s jinou "kamarádkou". „jžš neřeš kokotiny a pojď hrát flajdu pajdu!!“ zařvala a já se uchechtla její opilecké řeči. „víš že šlapem správnej kopec?“ zeptala jsem se když mě vedla po točivých schodech a vždycky se zastavila u nějakých dveří a zjistila že to nejsou ty ve kterých se hraje flajda pajda. „si piš! Tam bych trefila i kdybych byla součástí xanarchie!!“ vyjekla a poklepala si na čelo. Konečně jsme došli do pokoje kde už se čekalo jen na nás, na zemi vedle postele seděli lidi a bylo jich celkem dost. Černovláska s pearcingem v obočí a dolním rtu, vedle černovlasej s nosem bílím od koksu, vedle pihatej zrzek, dál potetovaná rudovláska, potom japonka s mikádem, pak tu byla Dany, vedle já a vedle mě seděl Harrold. Všichni se začali hádat o tom jaká flajda pajda se bude hrát, mně.to bylo u prdele. Protože jsme pořád přemýšlela nad tou krávou a Liamem.
ČTEŠ
I'm So Sorry
RomanceNikdy jsem ho moc nemusela, ale kvůli mému špatnému vztahu s Liamem jsem s ním spolupracovala ve hře. Najednou se hra změnila v něco víc. Přátelství, možná i s výhodama, a potom i polibky a vzájemná láska. Dokud jsem pochopila že z naší nenávisti k...