„bylo od tebe opravdu hezký jak jsi tam přišel a obětoval se pro mě“ vytáhla jsem ze sebe, „kdyby se ti něco stalo nevyčítal by si to jenom on ale i já“ řekl další větu které jsem taky moc nerozuměla. „jak jako?“ zeptala jsem se, „neřeš to, mám celkem hlad ty ne?“ zakecal to což mě donutilo přemýšlet samo. Ani jsem si neuvědomila že na mě mluví a cukla jsem sebou, „cco?“ vzpamatovala jsem se a Harry mi na to odpovědět „nech to bejt a pojď se najíst“ upřesnil co říkal a já se zvedla. Celkem mě překvapila jeho ruka natáhnutá ke mě, to si jako myslí že nevím kde máme kuchyň nebo co? Nakonec jsem ji přijala a dovedl mě do kuchyně kde mě posadil na židli. „můžu udělat snídani?“ zeptal se a já zvedla jedno obočí, „takže pan Harold i vaří?“ řekla jsem a taky si stoupla. „ pomůžu ti, uděláme palačinky“ řekla jsem a na linku položila suroviny ze kterých jsme si udělali těsto, a pak mě napadla taková super věc. „Harry?“ hned co se ke mně otočil jsem mu do obličeje hodila hrstku mouky, prvně zalapal po dechu ale pak udělal uraženýho a otočil se ke mě zády. „nebuď uprdlej“ zasmála jsem se ale hned jsem vyjelka. Na hlavě mi přistálo všechno těsto se kterým jsme se tak dlouho dělali, „to si děláš srandu?! Ty pako!“ zařvala jsem a vzala si do ruky další mouku stejně jako on. A tak začala naše válka, hodila jsem po něm mouku a utekla do obýváku, za chvíli byl u mě a v rukou držel dvě vejce, chytil mě kolem pasu a vejce mi rozbil o hlavu, celé se mi rozteklo po vlasech slepených těstem, celou dobu jsme se smáli jako zhulený a já už neměla co vzít do ruky proto jsem ho strčila na gauč a aby mi nemohl zdrhnou jsem si na něj sedla. Vzala jsem jeden z polštářů co se váleli poblíž nás a začala jsem ho mlátit. Chytil mojí ruku a s hodil mě pod sebe, i když jsem sebou házela jak jsem chtěla byl silnější a vyhrál nade mnou. „víš že tě nesnáším?“ zeptala jsem se ale on se zasmál, „ne ty mě miluješ. Vždyť spolu chodíme“ řekl a usmál se. „i tak tě z celého svého srdce nesnáším Harry“ řekla jsem na oko vážně. „nemůžeš“ řekl a sedl si na mé nohy, „proč bych nemohla?“ zeptala jsem se, „protože víš jak jsem dobrej v postely“ uchechtla jsem se jeho odpovědi, „nic si z toho nepamatuju byla jsem úplně na mol“ řekla jsem a hned mi odpověděl „tak si to zopakujeme“ začala jsem se smát. Ale pak jsem se přestala smát a podívala se na Harryho vážný pohled, „ty si z toho fakt nic nepamatuješ?“ řekl a znovu se nade mě naklonil, „ani Ň“ upřesnila jsem svojí větu, „a kdybych ti dal pusu tak si vzpomeneš?“ usmál se a já se zarazila. „ty se mnou flirtuješ?!“ vyjekla jsem a začala se smát, „nemám zájem Harry“ řekla jsem a Harry udělal vystrašený pohled. „cože jsi to teď řekla?!“ vyjekl a já to zopakovala „říkala jsem že nemám zájem o flirty s tebou“. „to odvoláš!“ řekl a začal mě lechtat, začala jsem ječet a smát se, „Harry, Prosím. Přestaaaaaň!“ okřikla jsem ho ale to ho nezastavilo, „možná bych přestal za pusu. A nebo za tvoje povolení flirtování s tebou“ rozmýšlel se ale pak přestal a podíval se mi do očí. „dobře jak chceš“ přerušila jsem to ticho mezi náma a dala mu Malilililinkatou krátkou pusu. „co to bylo za hnusnou pusu??“ řekl a zamračil se, „a co by jsi jako chtěl?“ řekla jsem a chtěla ho ze sebe schodit ale on se ani nehl. „ty dobře víš co bych chtěl“ řekl a znovu se ke mně naklonil.
ČTEŠ
I'm So Sorry
RomanceNikdy jsem ho moc nemusela, ale kvůli mému špatnému vztahu s Liamem jsem s ním spolupracovala ve hře. Najednou se hra změnila v něco víc. Přátelství, možná i s výhodama, a potom i polibky a vzájemná láska. Dokud jsem pochopila že z naší nenávisti k...