14 Part

459 17 0
                                    

Ráno jsem se probudila na příšernou bolest hlavy, no vlastně mě bolelo všechno. Ale usmála jsem se při pohledu na naše propletené ruce. Počkat?! Liam nemá potetovaný ruce! Vystřelila jsem pohledem k člověku ležícímu mi hlavou na břiše, „Do piče! Do piče! Do piče!“ zamumlala jsem a rychle si přikryla rukou odhalený hrudník. „hm...“ zamumlal a zvedl ke mně pohled, „slez ze mě sakra!“ zasičela jsem a Harry se konečně probudil z tranzu. „kurva“ vykulil oči a ujistil se že jsme nahí oba dva. Na to že jsem se opila jsem si pamatovala všechno dokonale, takže jsem ani nepanikařila a už normální řečí řekla „kolik je?“. Harry se nahl k nočnímu stolku a já zase měla výhled na jeho potetovanou hruď. Jžš nad čím přemýšlil ty krávo! Jseš blbá máš kluka! „ten ti beztak nikdy nebyl věrnej“ opravila mě moje mysl. „bude 8“ odpověděl a překulil se na druhou stranu postele, „fuj musím to ze sebe smít“ řekla jsem znechuceně a proběhla nahá do koupelny. Po sprše jsem se zabalila do ručníku a prohlédla se v odrazu zrcadla. „pane bože“ zaškemrala jsem  a hned se za mnou objěvil Harrold, „co je?“ řekl jako by ho to zajímalo ale místo toho aby mě vyslech ze sebe schodil peřinu a sám se přede mnou vysprchoval. „nedokážu uvěřit tomu že jsi na mě včera jako teť normálně mluvil, taky že jsi mě dostal do postele aniž bych se bránila, taky že jsem podvedla Liama, že on mi lhal a je toho ještě víc“ začala jsem si vylejvat srdce ale on mě neposlouchal. „nikdo se to nesmí dozvědět“ řekl a omotal si ručník kolem pasu, postřehla jsem že ho má většího jak Liam. No a zase tady je perverzní Nell. „co se nesmí dozvědět?“ zeptala jsem se naschvál, „že jsem Liamovi ojel holku a kvůli mně má taky teťka cucáky snad všude po těle“ zvedl obočí a já se zaměřila na jeden červenej flek na mém krku. „tobě se to nelíbilo?“ usmála jsem se a otočila jsem se na něj. „to jsem neřekl a kdybych mohl tak tě tady ojedu tvrději jak Liam ale protože vím jakej on na tohle je... Už se to nikdy nebude opakovat“ řekl a opětoval mi úsměv. „hm... Dobrej nápad. Jenom nevím jak vydržím mít jazyk za zubama“ mikla jsem rameny a rukou si začala "česat" vlasy. „normálně. Prostě s ním dál šoustej jako by se nic nestalo a on si toho nevšimne.“ „včera jsem mu dala kopačky, a kvůli nedostatku času už jsme spolu týden nespali“ řekla jsem a šla s Harrym v patách zpátky do pokoje. „no tak jseš v prdely, protože Liam je na sexu závislej, vím že bych ti to neměl říkat ale zrovna ve čtvrtek tě podvedl s nějakou ukejhanou blondýnkou“.

I'm So Sorry Kde žijí příběhy. Začni objevovat