O DVA TÝDNY POZDĚJI
Naposledy jsem se prohlédla v zrcadle a upravila si krátkou sukni. Jo pořád jsem tak smutná a pořád myslím na ten pokaženej den. Ale protože jsem blbá, nechala jsem se přemluvit od Sili a Liama abych s něma šla na další party. Pořád nevím co je mezi mnou a Liamem, ale jedno vím jistě. Už ho prostě nemiluju. Nespíme spolu, netrávíme spolu čas, nemůžu mu prostě věřit. „Harry už je tady!" křikla z obýváku Sili a já zvedla jedno obočí. „kdo?" křikla jsem nazpět a vyšla z koupelny po schodech do obýváku, „Liam mě sem poslal, prej nestíhá" řekl Harry a podíval se na mě. Nechtěla jsem myslet nad tím co dělá, když tak moc nestíhá. „fajn tak jedeme?" řekla jsem aby vypadalo že mě to nezajímá, vydali jsme se všichni tři do Harryho audi a já si sedla do předu vedle Harryho. „užijte si to" řekl když zastavil u budovy ze které se ozývala hlasitá hudba. „ty tam nejdeš?" zeptala jsem se a zvedla jedno obočí. „nechce se mi" jednoduše odpověděl, zatím co Sili už šla dávno beze mě do budovy já jsem seděla pořád vedle Harryho. „děláš to kvůli Liamovi?" zeptala jsem se se sklopenou hlavou. „nechci aby na mě byl naštvanej" řekl a já kývla na souhlas, „tak tam pojď se mnou, nevšimne si že tam budeš" řekla jsem, „neriskuj" kývl na nesouhlas. „Harry prosím. Já chci aby jsi tam šel" poprosila jsem a podívala se na něj. S hlásitým vzdychum vyšel z auta a já radostně zopakovala jeho pohyb. „díky" řekla jsem a usmála se. Hned co jsme vešli do klubu jsem si všimla Liama u baru, přemístil na mě pohled a zamířil si to k nám, „jdu za klukama" řekl Harry hned co si ho všiml. „ahoj" řekl a podíval se na Harryho kousek od nás, „ahoj" obětovala jsem mu pozdrav a krátce ho obejmula. „můžeme si promluvit někde o samotě?" zeptal se a já kývla na souhlas. Jeho chladná ruka si propletla prsty s těma míma, úplně jsem zapomněla takový pocit ale nějak mi nechyběl. Už mě jeho ruka nehřála jako předtím. Zavedl mě na obrovskou zahradu k bazénu kde nikdo nebyl, „chodíme spolu vůbec?" zeptal se hned na rovinu a já ztuhla, nemám odpověď na tuhle otázku. „Liame navzájem se podvádíme a netrávíme spolu žádný čas" řekla jsem potichu ale tak aby to slyšel. „to jsem si mohl myslet. Celou dobu šoustáš s tím kokotem!" vykřikl až jsem nadskočila neknutím, „ty jsi mě přeci taky podváděl, a ne jen s jednou holkou" řekla jsem a rozhodila jsem rukama. „jak mě můžeš podvádět s mím kámošem?!" křikl znovu. „jak mě můžeš podvádět s tolika kurvama?!" obětovala jsem mu naštvaný pohled. „nespali jsme spolu!! Nechápu proč jsem to s tebou neskončil dřív! Ty jsi se mnou nechtěla spát protože tě šoustá on!!" křikl a podíval se mi do očí. „ne to není pravda" řekla jsem a kývla na nesouhlas. „ale je, za míma zádama s mím kámošem" vyčítal mi jeho chybu. „sakra Liame vzpamatuj se jseš nimfoman a já nemůžu za to že jsem neměla čas a hned si mě vyměnil. Byla jsem opilá a byl to úlet" řekla jsem a rozbrečela se. „až ho uvidím rozbíju mu hubu, zmlátím ho protože jsem chodil se špinavou kurvou která místo toho aby spala s jejím klukem spala s jinýma" řekl naštvaně. „s radostí do toho" řekl Harry který stál celou dobu kousek dál, stoupl si vedle mě a Liam po něm hodil opovrhující pohled a rozešli se sobě naproti.
ČTEŠ
I'm So Sorry
RomansaNikdy jsem ho moc nemusela, ale kvůli mému špatnému vztahu s Liamem jsem s ním spolupracovala ve hře. Najednou se hra změnila v něco víc. Přátelství, možná i s výhodama, a potom i polibky a vzájemná láska. Dokud jsem pochopila že z naší nenávisti k...