22 Part

372 12 0
                                    

„ne Harry to je v pohodě" chtěla jsem ho zastavit a chytila jsem ho za ruku ale on se mi vytrhl a stoupl si naproti Liamovi. „běž do auta" řekl ale já jsem ho neposlouchala. „takže vy dva teď spolu chodíte nebo co?" řekl Liam a byl čím dál tím víc naštvanej. „máš s tím problém?" vysmál se mu Harry a usmál se taky. „nic, jen že už je trochu použitá" řekl Liam Což Harryho naštvalo a vrazil mu pěstí do nosu. „Liam mu to oplatil a oba se začali prát. Já jsem stála opodál a brečela jak malá holka. „vadí ti že jsem ji celou dobu měl v postely? Tak si to sežer protože už je moje a ty na ni nebudeš hrabat" rýpl si do něj Harry a nechal se od něj zmlátit. „ne už ne. Přestaňte" řekla jsem mezi vzlikama ale ti dva mě nevnímali. Liam ho strčil do vody což Harry nečekal takže se rozkašlal vodou a schytal od Liama pár pěkných ran. „Liame prosím" skočila jsem za němá a stoupla si před Harryho který se teprve vykašlával. „běž do auta" řekl a odstrčil mě, snažila jsem se ho držet aby zase nedošlo k další rvačce ale on mě ze sebe prostě serval a skočil po Liamovi znovu. Navzájem si potápěli hlavy do vody a já jsem myslela že se uřvu. Schoulila jsem se do klubíčka a jenom brečela. Tohle ne,to jsem nechtěla. Nevím jakým spůsobem se tam mlátili ale bazén začal mít pomalu růžový nádech od krve z jejich ran. „co sis myslela? Že tě Stiles ochrání?? Je to slaboch" řekl Liam když vylezl z bazénu a Harryho tam nechal vydýchat, mě hrubě chytil za ruku a začal někam tahat. Ať jsem se na zemi kroutila jak jsem chtěla, jeho to nezastavilo a pořád mě někam táhl. „Luoisi!!!" křikla jsem když jsem zahlédla naší skupinu, hned se k nám dozeběhli a Liam mě konečně pustil. „bože Nell jsi v pořádku?" všichni se mě ptali ale já z posledních sil v breku řekla „Harry" a rozeběhla jsem se zpátky z k bazénu. Harry ležel na kraji, rychle jsem k němu doběhla a podívala se na něj, na rozdíl od Liama zkončil o hromadu hůř. „Harry. Harry slyšíš mě?" řekl Luois hned co k nám doběhl, Harry se zmohl jenom otevřít oči od breku a zase je zavřel. „Nell! Kde je Nell" řekl a rychle se posadil. Chytila jsem ho za ruku a obejmula jsem ho, „jsem tady" řekla jsem a rozbrečela se. „už se tě nedotkne" řekl, „proč jsi se od něj nechal zmlátit?!" vyjekla jsem a ještě víc se k němu tiskla „vybil si zlost na mě, už ti neublíží" řekl jakoby se nic nestalo. „málem tě zabil Harry!" křikla jsem po něm ale on kývl na nesouhlas. „to by neudělal" řekl potichu a zavřel oči.

I'm So Sorry Kde žijí příběhy. Začni objevovat