„no tak to vyklop“ řekla jsem nedočkavě, ale Sili mě dál vedla na záchody aby mi to řekla pěkně v klidu a nerušeně. Zabouchla jsem za námi dveře a opřela se o umyvadla a dál jí pozorovala, „no?“ řekla jsem znovu a zvedla jedno obočí. „dobře víš že Killova skupina kreténků je blbá... Ale má libový a obrovský párty a srazy. Chtěla bych se tě zeptat, jestli by jsi šla na párty mího kluka protože tě díky mně pozval“ řekla pomalu a já na to jen zamrkala. „c-cože?“ zakoktala jsem se a na tváři se mi vykouzlil obrovský úsměv. „ty chodíš s Killem Wislerem?!!“vykřikla jsem radostí a vyskočila do vzduchu. „moje kamarádka si našla kluka a je to kus!!!“ zařvala jsem že nás musla slyšet celá škola i oddělení pro kluky. „já se asi zblázním!“ vyjekla jsem a začala jsem skákat a smát se, chytla jsem jí za ruku a začala s ní tancovat. Musely jsme vypadat jak pravý upchlice z Bohnic. Killovu skupinu jsem moc neměla ráda kvůli povrchnosti, ale Kill je fakt pěknej kluk a dalo by si říct i pár mladých učitelek z naší školy. Kdo by neodolal černovláskovi s pearcingem v obočí a dolním rtu, se zelenomodrýma očima a dokonalou postavou? „jak dlouho jsi sakra neměla kluka?!“ vyjekla jsem a obejmula jí. Vytahala bych z ní úplně všechno o jejich krátkým vztahu ale zazvonilo na hodinu. „Nello máš tu knížku? “ zeptala se mě paní učitelka a já vykulila oči, „no. Ale-ale já myslela že to donesu... Až třeba, dýl?“celá jsem znervozněla a ztuhla. Dokonce jsem ani nemluvila tak jak normálně mluvím, poprvé v životě jsem koktala. „a to si jako myslíš že na to budu čekat měsíc?!“ vyjekla naštvaně. Zkrčila jsem se na židli, jako by jsem se tím mohla vyhnout naštvanýmu pohledu tý rašple. „dones mi žákovskou ať se se svím zhoršením podělíš s rodiči“ řekla už klidněji, jen jsem nenápadně protočila očima a donesla jí tu žákovskou. Máma bude zuřit. „a už se to nebude opakovat“ řekla hrubě a doslova po mě tu žákovskou HODILA. Vystrašeně jsem došla na své místo a hned mi na rameno sáhla vyjukaná Sili. „šibe jí? Takhle na tebe nikdy nevyjela“ zašeptala a s údivem přimhouřila oči. Znakem dvou ruk jí jednoduše poslala do prdele a dál jsme se "věnovaly" jejímu klábosení o přídavných jménech. Poprvé za život takhle hnusně mluvím o Českým jazyku poprvé a už vůbec se mi nikdy nestalo že by mě to nebavilo. Celou hodinu jsem byla mimo a přemýšlela o tom jak se z toho rodičům vykroutit. Ani jsem nezaznamenala zazvonění na konec hodiny a musela do mě drknout Sili. Vlastně jsem byla naštvaná a zároveň vystrašená celé vyučování.
ČTEŠ
I'm So Sorry
RomanceNikdy jsem ho moc nemusela, ale kvůli mému špatnému vztahu s Liamem jsem s ním spolupracovala ve hře. Najednou se hra změnila v něco víc. Přátelství, možná i s výhodama, a potom i polibky a vzájemná láska. Dokud jsem pochopila že z naší nenávisti k...