7 Part

524 16 0
                                    

Nečekala jsem ani 5 minut a přede mnou zastavil známej Range Rower, otevřela jsem dveře a posadila se na sedadlo spolujezdce. „čau brouku“ řekla jsem a líbla jsem Liama na tvář, „Úúúúú“ ozvalo se na dvouch sedadlech v zádu. U levého okna za mnou seděl Luis, vedle něj ve prostředku seděl Nial a namačkaný na druhé straně okna byl duchanepřítomný Harry. Jen jsem nad ním pokroutila očima a usmála se na ty dva, hiperaktivní mimina jako vždycky. „ahoj kluci“ ti dva mě pozdravili a Harry se na mě jen podíval. Nemá mě moc v oblibě, a nikdo neví proč ale já to neřeším. „myslela jsem že máte auta?“ řekla jsem a zvedla jsem jedno obočí, mezi tím Liam odjel od našeho domu ale zastavila nás červená na semaforu a celkem zabržděná doprava na hlavní silnici. „no já řidičák nemám protože jsem línej“ řekl Luis a tím se vyhl mím dalším otázkám. „já ho mám ale nechal jsem si konečně znova nasadit letní pneumatiky“ řekl Niall a roztáhl se po celé sedačce. „a tenhle závislák si ho naboural“ ukázal na Harryho který pořád koukal do svého mobilu. „jak?“ vyjekla jsem potichu a vykulila jsem oči. Celkem mě zaskočilo že mi to Liam neřekl, „ále. No prostě dělal na rychláku pičoviny“ řekl nezaujatej Liam. „Liame drž kurva hubu, nenaboural jsem ho naschvál a vy by jste se o to mohli přestat starat protože mě to začíná pěkně srát“ řekl řezavě naštvanej Harry, najednou jako by se vzbudil z tranzu a vybouchl jak sopka. Rychlák je místo za městem a tam je to  určený jen pro ty co chcou se svíma autama závodit. Taková opuštěná železnice s celkem fajn cestou na srazy. Za rok se tam koná víc jak 15 závodů a neříkám že tam je lidí málo. „myslel jsem si že menzes mají jen holky, ale Harold je vyjímka“ zašeptal Liam a po jeho připomínce se začali smát všichni kromě mě a Harryho. Nepřišlo mi to směšné a navíc vím jaké je když se mi všichni posmívají. Příjemné to není. „co si měl za auto?“ zeptala jsem se, čekala jsem že mi místo něj odpoví klici protože on mě radči ignoruje. Ale sám mi potichu odpověděl „audi RS6 ale budu mít RS7“. Přesně auta který se mi líbí. Značky jako Range Rower byly pro mě jako drahý zahazování s penězi. Radči bych si taky koupila Audi RS7. Jen jsem na to kývla a otočila jsem se dopředu, když jsme vyrazili na parkoviště před školu všichni najednou jsme vyšli z auta a já šla za Liamem. „víš co jsi mi slíbila?“ zeptal se a já přikývla na souhlas. Dal mi malou pusu a odešel za klukama kteří už na něj čekali u vchodu do budovy. Já jsem zase bohužel musela jít o kousek dál k dívčí škole kde už se začaly scházet skupiny kuřáků. Do své skříňky jsem znuděně hodila nepotřebné věci a zavřela jí, „baf!“ozvalo se blízko mého ucha a já vyskočila do vzduchu. „Sili! Jseš blbá?! Víš jak jsem se lekla?!“ vyjekla jsem vylekaně a rozmáchla jsem rukama do stran. „trochu úsměvu do toho umírání Nell. Vypadáš jak chcíplinka a ani tvůj outfit to nezakryje“ řekla vychytrale a vysmála se mi. „spíš jsem to udělala aby nebyla naše konverzace tak suchá, protože se tě zeptám na něco co se ti moc líbit nebude“ řekla a skřížila si ruce na hrudi.

I'm So Sorry Kde žijí příběhy. Začni objevovat