JeonJK: Ağlama!Canım çok yanıyor.
Seni bu halde görmek beni mahvediyor.
Yalvarırım ağlama.PJmn: Gerçekten,seninle uğraşacak halim yok.Lütfen,mesaj atma.
JeonJK: Bana seni bu hale getiren adamı öldürmemem için bir sebep söyle?
PJmn: Bu sefer hakettim.Ah,herneyse yeterince dağıldım.Sana açıklama yapmak istemiyorum.
JeonJK: Nasıl haketmiş olabilirsin böyle bir şeyi?
PJmn: Bu seni neden ilgilendiriyor?Seni tanımıyorum ve bana sevgilimle aramda olan şeyleri anlatmamı istiyorsun.
JeonJK: Pekala,
Adım Jeon Jungkook.23 yaşındayım.
Seni gördüğüm günden beridir dikkatimi çekiyorsun.
Önce gittiğim her yerde karşıma çıktın ve ben bunun bir işaret olduğunu düşünüp peşine takıldım.
Bir süre seni hep uzaktan izledim ve inan bana bu hayatımın en güzel 1 ayıydı.PJmn: Sen delirmişsin.
JeonJK: Emin ol bunu kendime çoğu kez söyledim.
Normalde insanlar pek umrumda olmaz ama sende öyle olmadı.
Senin gibi bir mükemmellik dünyada ise deli de olurum dedim.PJmn: Tedavi almalısın,acilen.
JeonJK: Bırak bedenime ve hayatıma yaptığın etkin devam etsin.
Bana bir zararı yok.
Sadece ağladığın her an kalbim parçalara ayrılıyor o kadar.PJmn: Ağladığımı nasıl biliyorsun?
JeonJK: Büyücüyüm ben...Her gün evine geliyorum seni izliyorum.Hayalet büyücü.
PJmn: Dalga geçmeyi kes.Böyle şeylere inanan birine bu tarz cümleler söyleme.
JeonJK:Çok tatlısın,ayrıca şuan yüzünün aldığı şekli görmek için neleri vermezdim.
PJmn: Ne oldu büyücü bey?
Güçleriniz buna yetmiyor mu?JeonJK: Eğer perdeni kapatmasaydın tam karşı pencerenden seni izliyor olurdum.
PJmn: Ne?
Yoksa?
Sen?JeonJK: Evet,tam karşı binada odana denk gelen pencere benim ki.
Artık beni tanımış oldun ve yerimi de biliyorsun.
Bundan sonra perdeni çekme!
Özellikle de gece yatarken çünkü senin yüzünü izleyerek uyumak istiyorum.PJmn: Sen cidden...delilik değil bu, psikopatsın.Uyumaya gidiyorum ben.
JeonJK: Sanada iyi geceler Jimin :) ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dear insecurity •pjm&jjk•
Fanfiction"Gülümsemeni solduran herkesin hayatını soldurmak niyetim."