12

5.3K 473 88
                                    

İçinden çıkılmayan bir öpüşmenin içine çekilmişlerdi ikiside.Bir biri ardına ezilen dudaklar adeta zamanı yönetiyordu.Jungkook bir süre önce öylesine gözüne takılmış bedenin kollarında kayboluşuna inanamıyordu ama tadını aldığı dudaklar onu ikna etmeye yeminli gibiydi.Jimin ilk defa öpüşmenin fiziksel boyuttan çıkıp kalbine inişine şahit oluyor,bu kadar derin oluşuna anlam veremiyordu.Her şeyin  anlamsızlaştığı en anlamlı dakikalar birbiri aralıksız öpen bedenle bitiyordu. Jimin kendini onu sımsıkı kavrayan bedene bıraktı.Jungkook yaralanmış bedeni sımsıkı tuttuğu kadar da en naif şekilde kavrıyordu.Saniyelik ayrılan dudaklar gözlerinin bir birini bulmasıyla tamamlanmıştı.Az önce karışan nefesler soluk soluğa kalmış yüzlere çarpıyordu.

"Bu kadar güzel olacağını hayal dahi edemezdim Jimin.Çok güzelsin."

Aldığı iltifatla kızaran dudaklarına yanakları da eklenmişti Jimin'in.Jungkook'tan kaçan gözleriyle küçücük kalmıştı.Hala onu kavrayan elleri hissediyor ve bu kadar yakın olduklarına inanamıyordu.Jungkook'un az önce kızarttığı dudağını dişledi.Tadı hala dudaklarındaydı.

"Utanıyor musun sen?Oysa mesajlarda... "

Jungkook'un sözüyle bakışlarını ona gülerek bakan bedene çıkardı Jimin.

"Aynı şey değil Jungkook."

"Nasıl aynı değil? Kucağımda olma hayali kurmuştun mesajda yoksa yalan mıydı?"

Jungkook'un sözleriyle git gide küçülmüştü Jimin.Kelimelerini bir an da unutmuş ne diyeceğini bilememişti.Tam bir şeyler demeye yeltendiğinde yanağında hissettiği dudaklar ve kulağına fısıldayan sesle susmuştu.

"Hayal olarak kalmadı, kollarımdasın.İlk defa kendimi bu kadar iyi hissediyorum Jimin.Seni uzaktan hiç birşey yapamadan izlemek emin ol ölüm gibi.Sana sürekli zarar veren o adama hiçbir şey yapmadan sana yaptığı onca kötülüğü izlemek cehennem."

Jimin,mesajlarda yazılanların canlı olarak hiç bu kadar iyi olacağını düşünmemişti.Bu nedenle affallamıştı onu sımsıkı kavrayan kollar arasında.

"Hep yanımda kal istiyorum.Hep benimle ol ki seni her şeyden çekip alayım istiyorum."

"Jungkook..."

"Biliyorum...O senin sevgilin ve bu yaptığımızda bir nevi aldatma."

"Evet..."

Jungkook,onu soluksuz dinleyen bedenin gözlerine dikti gözlerini.Dolan gözlerde kaybolmak istemişti.

"Ben tüm bedeli ödemeye hazırım Jimin.Yeter ki bana ve sözlerime inan.Daha fazla acı çekmeni istemiyorum."

"Ben..."

Jimin'in gözlerinden başlayıp yanaklarına süzülen gözyaşını elleriyle sildi Jungkook.Açılan nemli yere minik bir buse kondurup geri çekildi.

"Gözyaşlarının her biri o kadar kıymetli ki...hepsi saklanmalı."

Jungkook'un Jimin'in yanaklarını okşayarak söylediği sözleri her iki tarafıda eritiyor gibiydi.İkiside mayışmış halde bir birlerine bakıyorlardı.

"Çok güzel seviyorsun Jungkook.Çok güzel bakıyorsun bana."

"Tüm bunların sadece birkaç adım uzağında karşı binanda olduğunu unutma.Sana sonsuza kadar bakabilirim."

Jungkook'un son sözlerinden sonra gelen bir kilit sesi ve ardından aralanan kapıyla bakışlar ayrılmak zorunda kalmıştı.



dear insecurity  •pjm&jjk•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin