5

6K 563 187
                                    


Elindeki sabahtan beridir ondan bildirim gelmeyen telefonuna baktı.Deli gibi mesaj atsın istemiyordu fakat sürekli mesaj atan kişi iki gündür yazmayınca bir boşluk hissetmişti.

"Sadece öylesine konuştuğun biriydi.Düşünmeyi kes Park Jimin."
Kendine söylenerek yatak odasına doğru ilerledi.Telefonunu pes edip bir köşeye koyduğunda kendini yumuşak yatağa doğru attı.Gözleriyle boş boş tavanı izliyor.Sevgilisinin az önce okula gitmek için çıktığı evin boş odasında kafasını düşünceler kemiriyordu.Jungkook'un sözleri beynine tekrar geldiğinde kafasını silkeleyerek seslice konuştu.
"Hoseok beni seviyor.Bende onu.Sapık bir adamın sözlerini niye bu kadar önemsiyorsun?"

Uzandığı yatakta kendine kızıyor,ellerini saçlarına atarak söylenip duruyordu.Tam o anda aniden gelen telefon bildirim sesiyle yerinden sıçrayarak telefonu eline aldı.Gelen mesajı hızlıca açarak baktı.

"Akşam arkadaşlarımla takılacağım.Beni bekleme ve uyu."

Sevgilisinden gelen mesajla bir miktar hayal kırıklığına uğrasada telefonu kapatıp yeniden yatağa kendini attı.Tavanla yüz yüze gelince aklına gelen şeyle aniden yataktan kalktı ve penceresine doğru yaklaştı.Perdesini bir miktar açtı ve karşısında ilk defa baktığı perdesi açık pencereyi inceledi.Bir yatak odası olduğu her halinden belli olan odaya neden daha önce bakmadığını düşündü Jimin.Odanın siyaha hakim olan renginden küllü gri tabanına kadar inceliyordu ki o anda olanlarla gözleri kocaman açıldı.Odasının kapısı açılıp içeri ıslak,belinde büyük bir havlu boynunda da küçük bir havluyla Jungkook girdi.Bir eliyle boynundaki havluyla saç uçlarını kuruluyor diğer  eliyle beline sardığı havluyu tutuyordu.Jimin gördüğü görüntüye kitlenmiş kalmışken saç uçlarından bedenine düşüp aşağı süzülerek inen ve belindeki havluda can veren su damlacıklarını izliyordu.O kesinlikle tahmin ettiğinden daha fazlaydı.Kaslı ve yapılı vücudu farkedilmeyecek gibi değildi.Jimin onu daha önce neden görmediğini düşündü.

Jungkook onu izleyen gözlerin farkında olmadan boynundaki havluyu yatağına attı.Belindeki havluya ellerini indirerek gardrobuna doğru ilerledi.İçinden iç çamaşırını çıkarıp yatağa doğru attı.Yanına bir eşofman ve tişört çıkartıp belindeki havluyu tutarak yatağın başına geldi.
Jimin kitlenmiş gözlerle onu izliyor birkez olsun bile gözlerini ayırmıyordu.Jungkook'un ellerine doğru inen gözbebekleri kocaman açıldı.Jungkook altında bulunan havluyu indirecekken Jimin nefesini tutmuştu adeta.Şuan yaptığı inanılmaz yanlıştı fakat geri çekilmek istemiyordu.

Jungkook,havluyu indirecekken kafasını açık pencereye çevirdiğinde kendisini izleyen gözlerle ne yapacağını bilemedi ve hızla kapanan perdeyle gülümsemeden edememişti.
Jimin kapanan perdenin arkasından saçlarını yoluyor,yaşadığı rezilliğin altında eziliyordu.Gözlerini köşede bulunan telefona çıkardı ve dua etti.

"Lütfen,farketmemiş olsun.Lütfen....Tanrım yalvarıyorum."

Tam o anda telefonuna gelen bildirimle gözlerini kapatarak küfür etti.Telefona korkarak yaklaştığında mesajın Jungkook'tan olduğunu gördü ve tam onda ölmek istedi.Elleri terlemiş,hissettiği utanç duygusuyla kalbi çok hızlı atmaya başlamıştı.Titreyen elleriyle telefonu açıp mesaja baktığında kendini yatağa atarak bağırmaya başladı.Farketmişti işte.

JeonJK: Sence de perdeyi çok erken kapatmadın mı?

PJmn: Bak,sadece ben öylesine hava almak için açmıştım ve seni öyle görmeyi beklemiyordum.

JeonJK: Sende görmüşken izlemeye devam edeyim dedin öyle mi?Bana sapık diyen kişi beni en savunmasız halimde mi izliyor?

PJmn: Hayır,ben
Özür dilerim.Böyle bir şey tekrar olmayacak.

JeonJK: Park Jimin,neden özür diliyorsun?
Bu benim için sorun değil.
Beni izleyen sensin ve
bu fazlasıyla etkileyiciydi...Sadece şaka yaptım.
Perdeni kapatmamanı dilerdim.

PJmn: Gerçekten,böyle mi düşünüyorsun?

JeonJK: Evet.Seni görmek güzeldi ayrıca.
Bazı işlerim olduğu için sana yazamamıştım.

PJmn: Peki.

JeonJK: Ne olduğunu sormayacak mısın?

PJmn: Jungkook,üzgünüm ama ben hala utanıyorum.
Bak gerçekten özür dilerim.Sonra konuşsak olmaz mı?

JeonJK: Sen cidden...Jimin sorun olmadığını söylemiştim.
Ortada ayrıca bir sorun varsa oda şudur;ödeşmedik.

PJmn: Ödeşmedik derken?

JeonJK: Bedenimi gördüğün için bedenini görmeliyim öyle değil mi? :)))

PJmn: JUNGKOOK!!
Ben gidiyorum.

JeonJK: O kadar güzelsin ki her halinle
şuan o kızaran yanaklarını sıkmak istiyorum.
Her neyse tekrar görüşürüz.
Şimdilik hoşçakal
Benim güzel sapığım :))))

dear insecurity  •pjm&jjk•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin