(Medyadaki müzikle okuyabilirsiniz 🌼💜)O bakışlar ne boş ne de anlamsız,dolu dolu ve ölümcül.Keyifli okumalar ❤️
Yaşananlardan dolayı yorgun düşen bedenlerimiz,birbirinden ayrılmadan bir koltuğa uzanmış,beni üzerine alarak sarılan Jungkook'un göğüsüne yatmıştım.Kalp atışlarımızın birbirine geçtiği bu koltukta sımsıkı olmuş, bacakları arasına girmiş bacaklarım,tam boynuna denk gelen başım,belimden sıkıcı kavrayan elleriyle buradan hiç kalkmak istemeyecek konuma gelmiştim.Nefes alıp verirken kalkan gögüsünü seyredip sarılışıyla zamanın durmasını,bu anın kitlenmesini istiyordum.Başımı yasladığım boynundan buram buram aldığım kokusuyla gülümsemeden duramıyor,kokusunu sürekli içime çekiyordum.
Tam başımda hissettiğim minik ve ardı ardına sıralanan öpücüklerle hafifçe kıkırdadım.Benim gülmemle gülen bedene kafamı kaldırıp sırıtırken,beni hayranlıkla izleyişini farketmiştim.Gözleri,suratımın her karesinde geziniyor,dolandığı her yerde yüzünde bir tebessüm kalıyordu.Parmaklarının belimden çekilip saçlarıma çıkmasıyla derin nefesler alma moduma girmiştim.Yaptığı her harekette donup kalıyor,bedenimi bu kadar kolay ele geçirip duygularımı bu kadar ustalıkla yönlendirişine inanamıyordum.Parmakları,saç tutamlarımda dolaşıp gözüme düşen telleri kulak arkama alırken,ellerinin altında eridiğimi hissediyordum.
"Yüzünüzdeki bu sırıtmanın sebebi nedir acaba Jimin Bey?"
Bunu söylerken kendiside sırıtıyor,yüzünü gördükçe içinden çıkılmaz bir gülme döngüsüne giriyordum.
"Hm,şuan senin kollarındayım ve herşey bir anda en dipteyken en yükseklere çıktı.Şaşkınım,mutluyum,yorgunum..."
Konuşmama devam ederken Jungkook'un araya girip söylediği tek bir sözü, beni yeniden buhar etmiş,kalbim tamamen kontrolünü kaybedip ona teslim olmuştu.
"...Aşığım."
Gözlerinin kahvesinde ölüp dudaklarının kıvrımında dirilmiş,bakışlarına esir olup tam kalbine düşmüştüm.Herşey bir anda yavaşlamış,ben sadece kulağımda çınlayan naif sesi ve kalp atışlarımla kalmıştım.Dilim bu kusursuz an ile bir süre tutulsa da hemen ardından söylediğim tek kelimeyle tüm duygularımı özetleyebilmiştim.
"...Aşığız."
Jungkook'un gülümsemesi yüzüne daha çok yerleşmiş,kısılıp kaybolan gözlerine benide çekip kaybetmişti.Canım,kıvrılmış tüm yüz hatlarından öpmek isterken birinden başlayıp dudaklarına yönelmiştim.Dudak kıvrımına yerleştirdiğim dudaklarımı,yavaşça geri çekip tekrar birleştirdim.Dudaklarımın yarısı yanağındaki kıvrıma,yarısı onun dudaklarına değerken aldığım hazzı kendime tarif dahi edemiyordum.Ellerini, bu sefer belimden tişörtümün içine yavaşça sokmuş,tenime değdiği an yanmaya başlamıştım.Zaman kavramını kendi elimizle yavaşlatmış,her saniyesine her ikimizde işlenmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dear insecurity •pjm&jjk•
Fanfiction"Gülümsemeni solduran herkesin hayatını soldurmak niyetim."