19

4.5K 316 90
                                    

"Kendimden geçir beni Jungkook

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kendimden geçir beni Jungkook.Tamamen sana ulaşıp senin bedeninle bütün olayım."

Jungkook,Jimin'den duyduğu sözlerle hafifçe üzerinden doğrulmuş,gözlerini altındaki bedenden ayırmayarak üzerindeki kıyafeti ve altındaki pantolonu çıkarmıştı.Jimin,ortaya çıkan kaslı vücutla titrek bir nefes vermiş,gözlerini kusursuz bedende dolaştırmıştı.Daha önce tesadüfen denk geldiği bedenin bu kadar yakınında olması,onu  fazlasıyla etkilemişti.Ellerini Jungkook'un karın kaslarına atma fikriyle uzun uzun savaşırken,Jungkook'tan gelen atakla tüm düşünceleri susmuştu.Jungkook,Jimin'in üzerinde bulanan kıyafeti bir çırpıda çıkarmış,çıplak kalan iki bedeni birleştirmişti.Jimin,birbirine değen tenlerle baştan aşağı titremiş ve soluğu dudakları üzerine kapanan dudaklara verebilmişti.Alt dudağı tamamen Jungkook'un hakimiyeti altında kalırken,bedeni yataktan hafifçe kalkmış,kendini Jungkook'un kucağında bulmuştu.

Dudaklar sesli bir şekilde ayrılıp göz göze gelen iki beden,nefes nefese kaldığı o anda,Jungkook fısıldadı.

"Seni ilk gördüğüm günden beri...kollarımda nasıl duracağını düşünüp durmuştum."

Jimin,utanarak alt dudağını hafifçe dişlemiş,her hareketini izleyen Jungkook'la daha çok heyecanlanmıştı.Jungkook,Jimin'in dağılan saçlarına ellerini daldırmış,eline gelen her tutamı yavaşça okşamıştı.

"Bu düşündüğümden daha fazla.Bu hayallerimin ötesinde bir şey."

Jimin'in derince verdiği nefes, Jungkook'un boynuna çarptı.Jungkook,bedenine değen serin ve ferah nefesle gözlerini kapatmış,başını Jimin'in başına yaslamıştı.

"Seni ilk gördüğüm günden beri...kalbimde nasıl duracağını düşünüyordum Jimin."

Jimin,kendisine oldukça yakın bedenin surat hatlarını inceliyor,aynı zamanda söylediklerini dinleyerek kalp atışlarını,tepkilerini kontrol etmeye çalışıyordu.

"Asıl bu,bu tamamen düşündüğümden fazla.Kalbimdeki duruşuna aşığım Park Jimin."

Jungkook'un elleri,Jimin'in belinden aşağı yavaşça okşayarak inmiş,ellerini kalçasında durdurarak boxerinin içine yerleştirmişti.Jungkook,Jimin'in vücudundan ağır ağır,siyah bez parçasını indirmeye başlamıştı.Gözler birbirini bulup hissettikleri ateş, bedenlerini tümden ele geçirmişti.
Jimin'in vücudundan tamamen ayrılıp yere düşen boxerla,Jimin Jungkook'un karşısında küçücük kalmıştı.Kafasını indirip gözlerini kaçırırken,çenesini kavrayan ellerle yeniden göz göze geldi Jimin.
Kendisine sıcacık bakan gözlere dalıp gittiğinde,çıplak oluşunu bile unutmuş gibiydi.Ne güzel bakıp içine çekiyordu o gözler,tamamen etkisi altına alıp baş döndürüyordu öyle.

Jungkook,kucağındaki bedeni ittirip yatağa yatırdığında,üzerindeki konumunu alarak sadece bu bedeni izledi. Kızarmış yanaklar,dolgun dudaklar,dağılmış saçlar,beyaz kıvrımlı ve derince nefesler alan beden,kasıklarına büyük bir yük bindirmişti.

Jungkook ellerini,beyaz bedenin beline indirip parmaklarını gezdirdi ve yukarı doğru kıvrılan bedenin gögüsünden öpme fırsatı bulmuştu.Jimin,göğsündeki beklenmedik öpücükle minik bir inleme sundu sadece ikisi kokan odaya.Jungkook,Jimin'den duyduğu sesle baştan aşağı titresede öpücüklerine devam etti.Altındaki bedene sunduğu öpücüklerin sıklığı git gide artarken,Jimin'in bedenindeki izlere sürttü dudaklarını Jungkook.Hızını azaltıp,olabilecek en narin şekilde dudaklarını değdirdi uzunca.Jimin,Jungkook'un izlerine yaptığı bu dokunuşu farkettiğinde dayanamayıp gözlerinden birkaç damla yaş akıttı.Hiç kimseden görmediği bu muamele ile ne kendini ne de göz yaşlarını tutabilmişti.

Jungkook,dudaklarını bedendeki tüm izlerde gezdirip koklayarak içine çekti.Tüm hepsini almak istiyordu kendi bedenine.Yapabildiği tek şeyin bu olması canını fazlasıyla yakıyordu.Kafasını kaldırıp gözleri  dolmuş ağlayan bedene baktı.

"Jungkook,çok g-güzel sev-iyorsun ve ben b-baş edemiyorum,ü..zgünüm."

Jungkook,kekeleyen bedenin dudaklarını hızla kapanarak onu susturdu.Kavradığı dudakları ilk kez öpüyormuşcasına emip,attığı dik darbeleriyle Jimin'i afallatmıştı.Dudaklarını,hiçbir şekilde kalın dudaklardan ayırmadan altındaki boxerı çıkardı.Ellerini,Jimin'in ensesine atarak kalın dudakları mümkünmüş gibi daha çok kendine çekti.Delicesine emdiği dudakları arada dişliyor,dişini geçirdiği yerlerin üzerini diliyle geçiyordu.

İki bedende nefes alma gereği hissedince dudaklar sertçe ayrılmış,öpüşmekten kızaran iki bedende birbiri üzerinde soluk alıp vermişlerdi.Sadece nefes seslerinin olduğu ortamı,Jungkook'un şu sözleri bozmuş ve o gün,iki bedende birbirine karışırken,dudaklarından çıkan isimleri,solukları ve sonunda yorgun düşen bedenlerini geceye işlemişlerdi.

"Bundan sonra ağlama yok Jimin.Bedenlerimizden süzülen şey sadece birbirimize sunduğumuz dudaklarımız olacak."

Odaya dolan herhangi bir müzik yoktu fakat birbiri ardına sıralanan isimler,kusuruz bir melodi oluşturmuştu o yıldızlı geceye.

Sonunda sınavlarım bitti.Bölümler daha sık gelecekkkk güzeller.Özlemişimmm.Veee profile yeni bir Jikook attım.Umarım hoşunuza gider. ❤️🙏🏻

dear insecurity  •pjm&jjk•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin